Het jammere cadeautjes topic

Als je toch bereid bent die 40 piek uit te geven, dan beter aan haar dan aan het restaurant toch? Hypothetisch bedoeld trouwens want het gaat me enkel om de redenering en niet specifiek om jou. :relieved:

Ooit een sieraad ā€˜gekregenā€™ van een vriendin, maar dat bleek een grapje te zijn :woozy_face: ze had het voor zichzelf gekocht maar deed voor de grap of het voor mij was. Wat nogal ongemakkelijk was toen ze weg ging en het sieraad weer terug vroeg :woman_shrugging:t2:

37 likes

Ik vind dit een beetje een bijzondere reactie eerlijk gezegd. Alsof ik me nu schuldig moet voelen dat ik een tientje minder heb geboden.

Nee, dat hoef je niet wat mij betreft, daar stuurde ik niet op aan.

Mijn ouders hebben altijd de neiging om precies hetgeen te kopen wat het net niet is
Bijvoorbeeld: Blond Amsterdam, dan wordt de neppe versie gekocht of iets wat er op lijkt.
Prima dat je het te duur vindt om te geven, snap ik best. Maar om dan iets te geven wat erop lijkt?
Tegenwoordig vraag ik enkel praktische dingen van ze als ze graag wat willen geven voor mā€™n verjaardag, ben ik vaak nog blijer mee ook.

1 like

Wtf?!?! Waarom dacht ze dat dit grappig was. Waar sloeg dat op?? Super ongemakkelijk inderdaad. Ik zou mij zo bezwaard voelen

4 likes

Hier is nog best veel aanbod en ook bij leuke tentjes. Mocht je hem willen verkopen mag je mij wel een berichtje sturen!

Ja ik begreep het ook niet zo goed, de grap was dat ik had moeten begrijpen dat het voor haar was. En het was voor haar hilarisch dat ik zou denken dat ik dat sieraad kreeg ofzoā€¦

1 like

Ja ontzettend grappige meidā€¦ :woozy_face:

1 like

en is ze nog een vriendin van je ??

1 like

Fashioncheque, opzich leuk cadeau maar helaas maar 1 jaar geldig. Ik vind ze net bij het opruimen en ja hoor verlopen.

1 like

Je kan ze mailen en dan verlengen ze hem, kost je alleen ā‚¬5. Maar beter iets dan niets toch

Aah oh thanks voor de info, helaas staat er ā‚¬5 op dus dan vind ik het niet echt waard.

8 likes

Inmiddels niet meer, maar dat komt niet door het jammere cadeautje :wink:

En ze hebben er ook luchtjes en soms vind ik er nog best handige/leuke dingen in die bakken (powerbank of een parfumverstuiver of geurkaarsen). Ik heb juist liever Kruidvat dan Douglas/Ici. Ligt aan hoeveel er op de kaart staat, maar vaak zijn parfums daar best prijzig dus heb je niet zoveel aan bv 15 euro. En bij Kruidvat kun je daar nog best wat voor kopen.

1 like

Ik vind het juist fijn: dan heb ik 15 euro korting op een duurdere geur bij Douglas/ICI Paris.

12 likes

Om deze reden durf ik ook nooit blij cadeauā€™s te openen, omdat ik bang ben voor teleurstelling of een grap. Lijkt me zo verschrikkelijk! Dus bereid mezelf er altijd maar op voor dat iemand een kutgrap kan uithalen. Zo naar

Eigenlijk toch erg, terwijl het een gierige actie van de ā€˜geverā€™ is en die zich eerder zou moeten generen om iemand blij te maken en dan teleur te stellen of uit te lachen

1 like

Zucht. Mijn schoonmoeder kwam vanmorgen even op de koffie en bracht chocola mee voor mijn kinderen. Super lief hoor. Maar ik pak het net uit, zijn het van die holle Sint figuren. De chocola is helemaal wit uitgeslagen :joy:. Daarnaast zijn de twee oudsten 7 en 4 dus ik wil Sint nog een maand of wat vermijden :joy:

27 likes

Dat is niet zo handig nee, pff