Het jammere cadeautjes topic

Ik was gisteren jarig en heb van iemand een vvv bon gekregen. Wilde vandaag even kijken hoeveel erop stond😅. Bij aankoop datum staat ook 12 aug, terwijl ik het dus gisteren heb gekregen:

47 likes

Is er niet iets fout gegaan bij saldo erop zetten toen de gever het kocht? Of is dat te optimistisch?

Ik heb echt geen idee! Stond helaas ook geen afzender op. Heb in het verleden ook wel eens een krantenknipsel in een kaart gekregen :joy: dus zou mij niks verbazen als het bewust is gedaan.

Wat gek van die VVV-kaart. Ik vind het vooral zo gek dat er 12 augustus op staat, terwijl je 'm 11 augustus hebt gekregen. Jammer dat je niet weet van wie je de kaart hebt gekregen.

1 like

Dat zal wel een foutje zijn toch?

1 like

Ik heb dat ook een keer gehad, maar dan met een ICI-Paris bon. Heb het zelf aan iemand gegeven, met 25 euro erop, en toen diegene het wilde gebruiken stond er niks op. Waarschijnlijk fout gegaan bij de kassa, ik had toen het bonnetje nog dus zo konden ze zien dat ik het wel betaald had, maar super irritant is dat.

2 likes

Huh dit lijkt me wel een foutje hoor. Ik zou er wel wat van zeggen iig, iets van hee bedankt voor je 0 euro aan VVV bonnen :upside_down_face: en dan even de reactie afwachten

Oh laat maar je weet niet van wie. Stom wel

1 like

Waarom niet? Is toch gewoon om aan te geven dat het wellicht mis is gegaan. Of als het wel expres is, de gever voorschut zetten

Nou als het niet expres is gegaan komt het wel een beetje aanvallend over om het zo te verwoorden. Hij/zij denkt waarschijnlijk een leuk cadeau te hebben gegeven en kan er niets aan doen dat er iets is mis gegaan.

24 likes

Oh ik zou dat zelf wel kunnen waarderen, ipv heel serieus vragen waarom er geen geld op stond. Ik zou er dan ook wel om kunnen lachen zo van uhh hoezo is dat nou mis gegaan. :sweat_smile: En eerlijk, het gaat ook maar om een cadeaubon he boeiend als iemand mij precies niets wil geven.

Heb 't wel over een real life gesprek. @Maestoso

1 like

Maar ik denk dat dat niet klopt, de aankoopdatum is een dag nadat ze hem heeft gekregen. Dus er moet sowieso iets fout zijn gegaan

1 like

Dat het expres een lege kaart is. Want de aankoopdatum was dus ook verkeerd. Dus de kans is groter dat het gewoon ergens fout is gegaan

1 like

Ik heb voor nu een e-mail gestuurd naar VVV cadeaukaarten, met een foto van de kaart. Mocht het geen fout zijn, dan laat ik het denk ik zo.

Ik heb zoals eerder aangegeven ook wel eens een krantenknipsel gekregen😅. Is wel vaker bij ons in de familie.

1 like

Een krantenknipsel? Haha wat voor krantenknipsel dan? Absurd dat mensen dat geven als cadeau :joy:

Haha gewoon een random stukje als opvulling in een kaart. :sweat_smile:

1 like

Reactie van vvv🤷🏾‍♀️:

Van wie heeft u deze kaart ontvangen? Er staat nl. geen saldo op. Sterker nog, er is ook nooit een saldo opgezet. Graag uw reactie naar [xxxx]

9 likes

Wat triest zeg :sob:

Ja denk het ook wel, want waarom staat er anders een aankoopdatum op als die nooit is gekocht

2 likes

Kan dat niet zijn omdat hij op de 12e werd ingevoerd? Dus omdat die online is ingevoerd de aankoopdatum direct op 12 augustus wordt gezet? En dat er dus bij de kassa iets mis is gegaan of hij gewoon meegenomen is uit een winkel zonder te betalen?

1 like

Dit afschuwelijke exemplaar. Van mijn leidinggevende voor mijn verjaardag terwijl heel het managementteam erbij stond… ehhhh dankjewel?!


Afbeeldingsresultaat voor geluksvogel wereldwinkel

20 likes