Het jammere cadeautjes topic

Ik vind m best schattig, zou m in de tuin zetten…

1 like

Lol wat zei je?

1 like

Een vriendelijk dankjewel en daarna een jaar lang op alle speciale momenten een selfie gemaakt met dit grandioze beest, natuurlijk. Daarna toch maar afscheid genomen. Een jaar was lang genoeg :wink:

6 likes

Dit overtreft alles. Een jaar in houden, vind ik nog lang.

1 like

Is het tijd om deze weer omhoog te halen?

Mijn vriend heeft een cadeau voor mij op zijn verlanglijstje gezet, naar ons adres laten leveren, ingepakt en onze beide namen erop gezet zodat het leek alsof zijn moeder ook voor mij wat had gekocht.

Het enige cadeau dat ze voor mij had, was een setje armbandjes waarvan ze verkondigde dat ze die voor mijn verjaardag (september) gekocht had.

Mijn vriend en ik zijn 6 jaar samen en ik zorg fulltime voor hem nu hij ziek is.
Thanks schoonma.

17 likes

Ik mag morgen ochtend weer de cadeaus van m’n schoonzus uitpakken.
Ze geeft altijd bijzondere cadeaus.

We deden een simpel dobbel/cadeau spel en ik heb 2 drank spellen gewonnen terwijl ik nooit drink :woman_shrugging:t3: Echt dikke pech haha

2 likes

Wat naar van haar zeg. Wel heel lief van je vriend. Hopelijk heb je verder fijne dagen!

1 like

Aah wel echt heel lief van je vriend!

4 likes

Ik heb weleens een roze ‘Hoe overleef ik mezelf’ dagboek gehad toen ik 19 werd :joy:

23 likes

Jouw vriend :heart_eyes:
En wat ingrijpend om zo voor hem te zorgen, lijkt me? Dat wist ik niet. Sterkte!

1 like

Dankje! De laatste twee weken voelden vrij normaal en heb ik vooral veel gechauffeurd naar alle ziekenhuisafspraken. Morgen start hij met radiochemotherapie dus dan kan het alle richtingen uit.

1 like

Veel sterkte!

2 likes

:orange_heart::orange_heart::orange_heart:

1 like

Sterkte :heart:

1 like

:heart::heart::heart::heart::heart:

2 likes

Dat klinkt heftig! Sterkte.

1 like

Heel veel sterkte!

1 like

Ik wens jullie heel veel kracht en sterkte toe

2 likes

Heel erg veel sterkte!

1 like