Ze wilden ons ook per se de wandelwagen geven, maar daar kwamen ze best laat mee en toen hadden we die zelf al gekocht. Ipv dat ze dan vragen zijn er nog meer grote dingen die jullie nog nodig hebben, besloot ze dat bedrag van die wagen over te maken en dan moesten we zeggen als mensen vroegen wat we van hun hebben gekregen “de wandelwagen”. Nou sowieso vraagt niemand dat, maar echt hoor. Wij hebben dat bedrag lekker als op de kinderspaarrekening gezet
Je bent niet de enige, ik heb wel eens gehad dat een vriend zelf dingen voor zijn aankomende baby vroeg voor zijn eigen verjaardag!
Als je weet dat diegene een kado voor de baby leuk vindt dan is dat gewoon prima, maar anders is het misschien een beetje vergelijkbaar met een stofzuiger ofzo kado krijgen als je daar niet om gevraagd hebt?
@suikerklontje dat is wel next level haha
Met kerst doen we altijd secret santa (papiertje trekken met iemands naam op dus). Ik woon tijdelijk bij mn schoonfamilie dus het waren vriend, broer, zus en zijn ouders en ikzelf
Mn schoonbroer geeft echt altijd de meest verschrikkelijke cadeaus die hij 2 dagen op voorhand snel online nog besteld. Mn vriend kreeg die jaar bijvoorbeeld een golfset voor op de wc. Hij is 26…
Mn schoonouders kopen ook echt van die cadeaus die wel ‘praktisch’ zijn maar niet echt leuk als cadeau, zo kreeg ik een paar sokken cadeau.
Ik ben 1 week na schoonzus jarig. In de week dat ik jarig was, waren zij op vakantie (schoonbroer en -zus en ouders). Op mn verjaardag niets van ze gehoord, dag later wel te horen gekregen dat ze het te druk hadden omdat ze schoonzus dr verjaardag hadden gevierd met een chique diner. Toen ze terug waren kreeg ik als verjaardagscadeau een rolletje snoep van op de luchthaven (wat ik niet eens lustte). 1 week eerder kreeg mn schoonzus een diamanten ring cadeau. Ben niet eens materialistisch ingesteld maar het verschil was wel erg groot… Vind het zelfs een beetje kinderachtig van mezelf dat ik dat denk zelfs, maar als je een week eerder een mooi cadeau hebt gegeven verwacht je toch ook iets leuker dan een snoeprol
Maar een rolletje snoep is toch ook echt geen cadeau. Hoe verzin je dat? Een miezerig rolletje als cadeau geven is echt schaamteloos.
Tenzij het een jong kind is en dat als lievelingssnoep heeft misschien niet maar anders. Pff.
Ja vond het ook echt heel raar en wist niet wat te zeggen…
Mn vriend is normaal echt geen klager maar vanaf dat we even alleen waren ging hij helemaal los over dat hij van zijn broer altijd dit soort dingen krijgt vond dat echt erg voor hem
Voor zn verjaardag kreeg hij een tafelvoetbal bierspel terwijl hij voetbal haat en geen alcohol drinkt
Ik ben de enige die al met de golfset gespeeld heeft, maar aangezien de stick al na 1 keer bijna stuk ging staat hij sinds dan te verstoffen in een hoekje hahaha
Mijn man wilde mij voor mijn verjaardag mee nemen naar soldaat van oranje. Thank god heb ik dit kunnen verijdelen maar ben nu niet zeker of ik wel getrouwd wil blijven met hem.
Neejoh
Nee die stoppen pas als heel Nederland geweest is.
Ik ben 3 keer geweest, loved it en zou zo nog 3 keer gaan.
Woow ja ik vond soldaat van oranje echt heel erg mooi, zou zo nog eens gaan.
Ik ook
Ja ik vond het eigenlijk best saai, sommige stukken duurde zo lang dat ik bijna in slaap viel. En ik vond het slecht geacteerd. (Misschien impopulaire mening)
Gewoon ook echt alweer 10 jaar geleden… and yet it still continues
Elke paar maanden staan er 2 sets andere acteurs, dus misschien had je net een mindere ploeg. Ik had ook 1 van de 3 keer een mindere.
Niet echt een jammer cadeautje, maar hier kwam laatst een vriend mee aanzetten
Hij spreekt overigens geen nederlands, en ik houd van bier, dus hij zag zelf het probleem niet
Hahahahahaha, de plaatjes deden geen belletje rinkelen bij hem?
We hebben vandaag de 4e verjaardag van mijn zoontje gevierd. Van mijn broertje en schoonzus heeft hij een spel met bijhorende vliegtuigje gekregen wat je moet gebruiken icm met Nintendo switch. Kom op. Zoontje is net 4. Die heeft natuurlijk geen Nintendo switch