Ohhh dat zal het geweest zijn misschien! Ik was de enige van de kinderen die fulltime thuiswoonde, dus waarschijnlijk wilden ze gewoon tijd voor hunzelf. Heeft alleen niet gewerkt want ik zat veel liever beneden.
@HotMomma ah geen van mijn vriendinnen had er een, ik had er zelf ook totaal geen behoefte aan eigenljjk. Heeft bij mij alleen maar gezorgd voor slechte slaap, omdat ik dus tot diep in de nacht dvds aan het kijken was.

Dat is de enige tafel in huis waar het min of meer op zou passen maar een puzzel van zo veel stukjes maak je ook niet op een dag of 3 dus dan zou ik voor onbepaalde tijd niet aan tafel kunnen eten/thuiswerken. De puzzel op de zoldervloer maken gaat in principe ook maar dat lijkt me niet zo geweldig voor mijn rug. Voelt echt als een first world problem maar omdat ik geen tafel/bureau heb waar die puzzel makkelijk op past, denk ik dat dit echt zoân cadeau is dat lang in de kast gaat blijven⊠Ik heb fb marketplace al afgezocht op goedkope tafels om misschien op zolder te zetten als ââpuzzelhoekââ maar alles is ofwel te klein, te duur of te lelijk dus dat helpt ook niet, zucht.
gelukkig kreeg ik snel daarna een kleuren TV.