Nee daarom heb ik zelf hard gespaard voor m´n tv-videorecorder combi voor op m’n slaapkamer! Jaja, dit ben ik anno 1998 oid? Pre-historisch voor Netflix, gewoon films van tv opnemen op videoband en dan de reclames doorspoelen
Heerlijk, de nostalgie
Whoaa ja, wat voelde ik me stoer dat ik een tv met videorecorder kon kopen van m’n krantenloop geld ( 100 gulden, 2e hands haha ) heb nog videobanden met opgenomen clips van the box en tmf
Omg ik vond mezelf wel bijdehand toen ik jouw je titel gaf maar dat wist ik niet of misschien juist wel en was het de aanleiding, dat weet ik niet meer. Maar ik ben me er nu super bewust van dat je NIET van macaroni houdt!
Haha wat was de gedachte erachter om die op je kamer te hebben?
Oh heerlijk, de nostalgie.
Ik kreeg onderstaande televisie van een vaag familielid, was een tweedehands ding geloof ik. Ik had verder niks met motors maar was wel cool in die tijd. Het was een motorhelm, je kon die kap ook naar voren doen zoals bij een echte helm hahahaha
Ohhh dat zal het geweest zijn misschien! Ik was de enige van de kinderen die fulltime thuiswoonde, dus waarschijnlijk wilden ze gewoon tijd voor hunzelf. Heeft alleen niet gewerkt want ik zat veel liever beneden.
@HotMomma ah geen van mijn vriendinnen had er een, ik had er zelf ook totaal geen behoefte aan eigenljjk. Heeft bij mij alleen maar gezorgd voor slechte slaap, omdat ik dus tot diep in de nacht dvds aan het kijken was.
Dat is jarenlang mijn nachtkastje geweest
Oooh zo een had ik er ook. Dochter van collega van mijn moeder deed hem weg en ik kreeg hem toen. Was er zoooo trots op. Heb hem ook echt tot mijn 22e gebruikt(was11 toen ik m kreeg)
O jeetje! Ik ken iemand bij wie haar kruik een keer is geknapt en waardoor ze heel eg verbrand is. Pas op met kokend water in je kruik! Heet water uit de kraan is veiliger.
Ik heb voor mijn verjaardag een puzzel cadeau gekregen van 3000 stukjes, op zich heel leuk behalve dat het zo groot is dat het echt maar heel nipt zou passen op de eettafel. Dat is de enige tafel in huis waar het min of meer op zou passen maar een puzzel van zo veel stukjes maak je ook niet op een dag of 3 dus dan zou ik voor onbepaalde tijd niet aan tafel kunnen eten/thuiswerken. De puzzel op de zoldervloer maken gaat in principe ook maar dat lijkt me niet zo geweldig voor mijn rug. Voelt echt als een first world problem maar omdat ik geen tafel/bureau heb waar die puzzel makkelijk op past, denk ik dat dit echt zo’n cadeau is dat lang in de kast gaat blijven… Ik heb fb marketplace al afgezocht op goedkope tafels om misschien op zolder te zetten als ‘‘puzzelhoek’’ maar alles is ofwel te klein, te duur of te lelijk dus dat helpt ook niet, zucht.
Ik heb deze nu van mijn ouders die hem al 30 jaar hebben maar dan nog met twee kleine vakjes bovenin. Heerlijk retro en weer hip
Zou je een plank kunnen kopen? Of de puzzel in de doos kunnen maken?
Puzzelrol! Dat is eem mat waarop je de puzzel maakt en die je op kan rollen zodat je m opzij kan zetten
@Coincidence ik had ook 3000 stukjes op een puzzelmat maar oprollen lukte niet. Te groot en ging kapot met rollen
Zo leuk om die tv’s terug te zien! Wij hadden het niet breed vroeger, maar desondanks had ik al een tv als tiener!! Namelijk een zwart wit TV zonder afstandsbediening gelukkig kreeg ik snel daarna een kleuren TV.
Deze had ik ook! Heel wat videobanden op versleten. Ik kreeg deze overigens voor mijn communie in groep 4… haha. Weet niet of ik zo jong m’n eigen hypothetische kind het ooit zou geven en als communie cadeau is weer een andere discussie. Maar wel lang mee gedaan want hij is ooit nog meeverhuisd naar een studentenkamer rond m’n 19e
Je hebt ook een puzzelrolmat speciaal voor 3000 stukjes, die is in elk geval groot genoeg
En idd @Coincidence een gladde dunne houten plaat kan ook, die druk je dan gewoon onder de bank
Ja mn puzzel past er wel op maar toch lukte oprollen niet helaas…dus heeft 3wk op de eettafel gelegen
Ik had het laatst nog over die TV’s. Dat je vroeger blij was als je een TV op je kamer had MET videospeler haha. Dat kastje wat onder jouw tv staat had ik toen ook en heb hem nu nog steeds! Hij staat nu op de badkamer voor spulletjes. Zo leuk om te zien die nostalgie