Hahaha als ik dit zo lees had heel Nederland dit kastje! Denk dat deze van de Xenos ofzo kwam
Kan je een puzzelmat kopen of maken (met slap karton aan elkaar te plakken)? Die kan je dan opbergen/oprollen wanneer je de tafel wil gebruiken. Lijkt me wel een hele uitdaging, 3.000 stukjes!
Edit: oh sorry dikke spuitelf, niet alles bijgelezen voor ik postte
Ja een puzzelmat is wel een idee maar ik denk dat het me stoort dat ik om een cadeau goed te kunnen gebruiken, eerst een extra kost moet doen. 3000 stukjes is inderdaad heel erg veel, ik maak normaal puzzels van ‘‘maar’’ 1000 stukjes en dat duurt al lang genoeg. Maar bedankt iedereen voor de tips
Bij de bouwmarkt kan je een plank op maat laten zagen, dat is niet zo duur. Ik heb dat laten doen en schuif mijn puzzel dan onder de bank. Is dat een idee voor jou? Dan kan je de puzzel wel maken, maar kost dan maar een paar euro.
Woon je toevallig in de buurt van Midden-Brabant? Mijn vriend kan op zijn werk plastic platen uit een container vissen die perfect zijn als puzzelplaat. Ik kan voor je vragen of hij een stuk kan meenemen, die worden anders toch weggegooid. Ik gebruik ze zelf ook.
Superlief maar helaas niet bepaald in de buurt. Ja een houten plaat klinkt wel goed, daar moet ik eens voor uitkijken
Ik kreeg als kraamcadeau een Woezel en Pip koffer die je ook bij de verloskundige altijd krijgt. Prima, niet perse gek, wel wat ongemakkelijk omdat ik wist dat de gever onlangs een miskraam had gehad.
Maar in die koffer zat een proefverpakkinkje voedingspads en een reclamefolder voor geboortekaartjes want: “Kijk wat leuk, dit (piepkleine) kaartje ergens in de hoek heeft dezelfde naam als jullie baby!”
Ik heb serieus nog zitten graaien in de doos in de verwachting dat er dan nog een cadeaubon in zou zitten maar niet dus. Heb alles voor de kinderen, niks nodig in principe, dus kom gerust met lege handen op visite. Maar houd in ieder geval je gratis troep lekker bij je!
Speciaal een account aangemaakt om dit te kunnen spuien.
Ik kreeg van mijn toenmalige vriend voor mijn verjaardag een gigantische, antieke, dure landkaart. Op zich leuk, maar we zaten nogal in een relatiecrisis en nog geen week later ging het uit, want hij had een ander.
Die landkaart ligt nog steeds ergens te ontbinden in mijn berghok
Oh mij lijkt dit wel leuk hoor, zet het te koop! (en deel de link even in het verkooptopic )
Ik kreeg dit van m’n vader en z’n vrouw en moest meteen aan dit topic denken:
Een handgemaakte kersthanger, met (wat het vooral erg maakt voor mij) op de achterkant ‘Pap & -naam vrouw-’ Echt wat moet ik hiermee
Ahw ik vind het juist lief, tenminste iets persoonlijks
Ik vind het heerlijk dat kneuterige
Ja ik vind deze ook leuk, zou ze zelf niet kopen maar zo als cadeautje zouden ze zo de boom in gaan
Deze vind ik wel schattig. Tenzij je haar niet leuk vindt want dan wil je haar naam sowieso niet in je kerstboom
Ik vind zulke cadeautjes juist lief en vind hem ook wel leuk.
Nou ik snap wel dat je niet weet wat je hier mee moet. Dit is meer een vervanging van een kerstkaart dan een leuk cadeautje.
Veel familie leden in mijn schoonfamilie waren afgelopen week aan het puzzelen. Een aantal hadden Jan van Haasteren puzzels gemaakt. Dus ik zei tegen mijn man hoe lelijk ik die puzzels toch vind (ja ik begrijp dat er heel veel op staat en dat daarom veel mensen ze leuk vinden om te maken, maar net als die wasgij puzzels, die tekeningen vind ik niet om aan te zien hahaha).
Heeft hij gister een jan van haasteren puzzel gekregen van zijn ouders
Mijn man heeft in de afgelopen 10 jaar nooooooit gepuzzeld, of ook maar aangegeven dat hin dat graag wil doen, en nu met 2 jonge kinderen in huis die alles in hun mond stoppen is er ook vrij weinig ruimte of tijd om te puzzelen… dus hij geeft het lekker door aan een oom of tante, dan heeft in elk geval iemand er nog plezier van haha
Mijn vriend en ik hebben theelepeltjes gehad (voor kerst) van zijn moeder omdat ze de onze te kort vindt. Dat vindt ze vervelend als ze hier op bezoek komt.
Zo bijzonder. Je doet het er maar mee of je komt niet, dag😅. Zit ik nu met een hele set lelijke lepels