Het jammere cadeautjes topic

image

25 likes

Dit cadeau is ook echt uit puur eigen belang en dus eigenlijk helemaal geen cadeau. Als zij komt, zou ik expres de middelste lepel geven en kijken of het haar opvalt.

10 likes

stuur deze foto naar haar, die lepels zijn even lang??

5 likes

Ja het slaat echt nergens op. Mijn vriend moest er om lachen maar ik vind het echt zo irritant. Je komt in mijn huis, al gast en dan ga je iets geven omdat je iets in mijn huis niet goed vindt. Terwijl het inderdaad ook nog een nergens op slaat.

10 likes

Hoe heb je gereageerd dan? Ik zou waarschijnlijk alsnog bedanken en een knuffel geven en zeggen ‘wat aardig’, maar kan me ook voorstellen dat je met stomheid geslagen bent en even dom zit te staren hahha.

2 likes

Ik krijg van mijn schoonmoeder ook altijd van die aparte cadeautjes. Ik vind het heel lief dat ze iets voor me uitzoekt, maar als je ziet wat het is vraag je je af of ze me ĂŒberhaupt kent. Of graag wilde dat ik een andere smaak had.

Het ene jaar een baby roze pyjama, toen een heel kort wit jurkje (ik draag alleen zwart), en dit jaar heb ik twee heel lelijke onderzetters gekregen met felle kleuren en een koe en paarden erop. Mijn man vond het ook vreemd dat het niet voor ons tweeën was maar echt voor mij haha. Wat moet je ook met twee onderzetters.

Enige waar ik dankbaar gebruik van maak zijn sloffen van schapenhuid (soort uggs), maar ook dat vond ik een stom cadeau want dierenleed. Maar ze zijn lekker warm en zonde om ze niet te gebruiken.

9 likes

37 likes

Mijn schoonmoeder gaf met kerst iedereen een lelijke mok van een merk dat ze zelf mooi vindt. Echt iedereen kreeg er één. Ze was alleen vergeten dat ze ‘m ons al eens kado had gedaan dus wij hebben er nu 2 :sweat_smile:

3 likes

Toevallig Blond Amsterdam? :grimacing:

5 likes

Ik heb een zakje kardemom gekregen voor kerst. :joy: Gelukkig zat anders cadeautjes, maar dat was wel even random.

6 likes

Haha nee gelukkig niet :joy: Marjolein nog wat geloof ik

4 likes

Bastin

4 likes

Ja!

2 likes

Kan je nog best wel mee verdienen op marktplaats hoor

3 likes

Haha Ja? Goeie tip :joy:!

5 likes

Ik zie mezelf dit in een zwak moment wel kopen :joy:

oke, niet voor die prijs, maar 2 euro van de kringloop.

9 likes

Hahaha same zo lelijk dat het cute is

8 likes

Ik kreeg met kerst een bh waszakje van mijn moeder. :sweat_smile:

11 likes

Haahhahahaha sorry ik vind deze echt geniaal, ga helemaal stuk erom :sob:

1 like

Mijn schoonmoeder heeft een grote gehaakte pop gegeven en op onze eettafel neergezet. Dat vond ze een mooi plekje ervoor.

En nu zei ze dat ie nog een kleiner vriendje nodig heeft. Ik vind het aan mijn vriend om dat af te houden, want het is zijn moeder. Vraagt hij met haar erbij aan mij: ‘wil jij nog een kleinere’. Terwijl hij die grote zelf in de berging heeft gepropt :woman_facepalming:

Ik vind het leuk voor haar dat ze een hobby heeft, maar geef dan een gehaakte sleutelhanger of zo. We hebben het laatste jaar al zo veel moeten ontzamelen door onze verhuizing. En wat moeten mensen van in de 30 met gehaakte poppen op de eettafel.

39 likes