Want zij heeft 10 lepeltjes per bezoek nodig dat ze het te weinig vond ?
Enne jullie gebaksvorkjes zijn wel in orde?
ik wil graag een vergelijkingsfoto
Of vond ze de lepeltjes te kort? Haha
Lol wtf, je bent toch niet in je eigen huis. Neemt ze ook dâr eigen servies mee als ze uit eten gaat Je doet het er maar lekker mee als je ergens anders bent
Ja te kort als in niet lang genoeg! Vindt ze irritant roeren ofzo
@anon3219017 wow. Dat is echt erg.
De twee linker zijn van mij. Die rechter hebben we gekregenâŠ
Die op links heb ik net gekocht trouwens en zijn wat korter maar die heeft zij nog nooit hoeven gebruiken.
Hahahaha wat, die lepeltjes zijn ook gewoon even lang??? Wat een gedoe om niks zeg
Ikmzou die rechter juist irritant vinden, die zien er echt niet uit als theelepels
Ja het slaat echt nergens opđ . Ga die lepels ook echt niet in mijn bestekla leggen
Ik word helemaal boos van die rechtse lepels! Ik had de linkse maar vond ze niet zo lekker vasthouden maar ze zijn wel leuk. Midden is perfect
oke ik beschouw uw frustratie als gegrond
Dit cadeau is ook echt uit puur eigen belang en dus eigenlijk helemaal geen cadeau. Als zij komt, zou ik expres de middelste lepel geven en kijken of het haar opvalt.
stuur deze foto naar haar, die lepels zijn even lang??
Ja het slaat echt nergens op. Mijn vriend moest er om lachen maar ik vind het echt zo irritant. Je komt in mijn huis, al gast en dan ga je iets geven omdat je iets in mijn huis niet goed vindt. Terwijl het inderdaad ook nog een nergens op slaat.
Hoe heb je gereageerd dan? Ik zou waarschijnlijk alsnog bedanken en een knuffel geven en zeggen âwat aardigâ, maar kan me ook voorstellen dat je met stomheid geslagen bent en even dom zit te staren hahha.
Ik krijg van mijn schoonmoeder ook altijd van die aparte cadeautjes. Ik vind het heel lief dat ze iets voor me uitzoekt, maar als je ziet wat het is vraag je je af of ze me ĂŒberhaupt kent. Of graag wilde dat ik een andere smaak had.
Het ene jaar een baby roze pyjama, toen een heel kort wit jurkje (ik draag alleen zwart), en dit jaar heb ik twee heel lelijke onderzetters gekregen met felle kleuren en een koe en paarden erop. Mijn man vond het ook vreemd dat het niet voor ons tweeën was maar echt voor mij haha. Wat moet je ook met twee onderzetters.
Enige waar ik dankbaar gebruik van maak zijn sloffen van schapenhuid (soort uggs), maar ook dat vond ik een stom cadeau want dierenleed. Maar ze zijn lekker warm en zonde om ze niet te gebruiken.
Denk maar zo, je kunt ook een teckel-tochtstopper krijgen