Mijn schoonmoeder gaf met kerst iedereen een lelijke mok van een merk dat ze zelf mooi vindt. Echt iedereen kreeg er één. Ze was alleen vergeten dat ze ‘m ons al eens kado had gedaan dus wij hebben er nu 2
Toevallig Blond Amsterdam?
Ik heb een zakje kardemom gekregen voor kerst. Gelukkig zat anders cadeautjes, maar dat was wel even random.
Haha nee gelukkig niet Marjolein nog wat geloof ik
Bastin
Ja!
Kan je nog best wel mee verdienen op marktplaats hoor
Haha Ja? Goeie tip !
Ik zie mezelf dit in een zwak moment wel kopen
oke, niet voor die prijs, maar 2 euro van de kringloop.
Hahaha same zo lelijk dat het cute is
Ik kreeg met kerst een bh waszakje van mijn moeder.
Haahhahahaha sorry ik vind deze echt geniaal, ga helemaal stuk erom
Mijn schoonmoeder heeft een grote gehaakte pop gegeven en op onze eettafel neergezet. Dat vond ze een mooi plekje ervoor.
En nu zei ze dat ie nog een kleiner vriendje nodig heeft. Ik vind het aan mijn vriend om dat af te houden, want het is zijn moeder. Vraagt hij met haar erbij aan mij: ‘wil jij nog een kleinere’. Terwijl hij die grote zelf in de berging heeft gepropt
Ik vind het leuk voor haar dat ze een hobby heeft, maar geef dan een gehaakte sleutelhanger of zo. We hebben het laatste jaar al zo veel moeten ontzamelen door onze verhuizing. En wat moeten mensen van in de 30 met gehaakte poppen op de eettafel.
Ik dacht even dat je bedoelde dat je vriend namens die pop aan jou ging vragen of je een kleinere wilde, met poppen stem en al haha
Wilde hij jou het laten zeggen tegen z’n moeder? Zei je ‘nou, zo een kleine zie ik wel zitten ja… maar jij hebt die grote al direct weggestopt, wat wil je zelf eigenlijk?’
Krijg je er nu nog een of heb je eerlijk gezegd dat je het niet wil? Kan je niet de poppen eventueel doneren en dan enthousiast aan haar vertellen. Dat ze ze daarvoor gaat maken?
Mijn schoonmoeder kwam aan met deze. Als mijn vriendin en ik ergens niet van houden. Maar ze had ze al zo lang in huis, ze vond ze echt iets voor ons (en ik vraag me dan af hoe goed ze haar dochter dan kent…) Ze zijn ook mega groot en onhandig.
Haha love dit. Dit vraagt echt om een foto.
Ik zou elk kind in mn omgeving inderdaad vaak iets gehaakt geven. Maar niet 2 volwassenen en dan ook nog om op de tafel te zetten
Heb wel ooit twee kleine popjes in een stolp gegeven aan een vriendin gegeven voor dr bruiloft. Maar had verwacht dat die ergens boven op een kast zou belanden en was verbaasd toen ze laatst zei dat ie in de vensterbank stond.
Misschien kan ze een gluurpop voor je maken?
gluurpoppen
Oooh ik vind die dingen zó eng!
Ik kreeg hier laatst een hele kerst-set van, inclusief bordjes, servetten, lepels . Hoop echt dat een gek ze overneemt via MP, want zo zonde van het geld en de ruimte.