Het jammere cadeautjes topic

Riviera Maison

8 likes

Ik zie een kans tussen @Hectometer en @ClaireCharlotte .

14 likes

Ik heb mijn schoonouders een weekendje weg gegeven voor kerst. Ik kreeg dit beeldje

85 likes

Ik krijg ook altijd van die kleine schattige rotdingen die je niet wil en mijn vriend krijgt dan iets lekkers zoals goede chocolaatjes. Thanks?

4 likes

Hahah zoveel vragen hierbij. Bespeel je dit instrument? Houd je van katten? Vraag me echt af hoe mensen op dit soort cadeaus komen voor volwassenen.

11 likes

Ik heb washandjes gekregen, want: ‘als ik op kind pas kan ik nooit washandjes vinden hihaho’ :crazy_face:

Ze maakte het goed met Ferrero Rocher…

13 likes

Mooi, dit kan zo het ruil-topic worden. Zowel de glazen als het viool/cello spelende katje kunnen zo naar een nieuwe eigenaar :smiley:

4 likes

Ik ook hahaha
maar dat had ik met dat zelfgemaakte rendier hangertje ook 🥹😂

1 like

Vind katten opzich wel leuk maar speel verder geen instrument

5 likes

Je mag hem gratis en voor niks hebben van me

4 likes

Van mijn schoonmoeder:

En nog wat andere teksten.

25 likes

Ik zag gisteravond in de Postnl app dat we een pakketje zouden ontvangen, maar we hebben niks besteld. Ik keek op het verzendadres wat het was en het kwam van deze webshop: https://www.uniekcadeau.com/

Dus ik al een beetje rondspeuren op die website want op de homepage zag ik alleen maar beeldjes die niet bepaald mijn smaak zijn… Meer de smaak van mijn moeder, maar die zou mij nooit zoiets zomaar geven want die weet ook dat ik het lelijk zou vinden.

Net komt het binnen en het zijn dit soort beeldjes:

Maar dan dus met een zwangere vrouw (ik ben zwanger) in lange jurk en een man met een kind op z’n schouders. Ik vind het heel christelijke beeldjes haha, maar vooral totaal niet onze smaak. Het kwam van mijn zwager (broertje van man), echt hoe komt hij op dit idee? Het zijn ook niet echt goedkope beelden.

Helaas is het binnen mijn schoonfamilie dan weer niet zo gewenst om eerlijk te zijn hierover, dus mijn man wil ze niet terugsturen. Ze krijgen een mooi plekje op zolder haha.

48 likes

O wat heftig dit, lijkt net een sekte ofzo haha.

13 likes

Wanneer komen ze weer?? Dan weer op tafel :stuck_out_tongue: (Of ga jij daarheen?)

10 likes

Dat ziet er uit als van die beeldjes die ik bij een aantal mormoonse vloggers voorbij her zien komen :joy:

6 likes

Haha dat is wel het fijne aan hun aan de andere kant van de wereld, die komen zeker nog anderhalf jaar niet deze kant op.

9 likes

Tijd zat om in die anderhalf jaar “per ongeluk” kapot te laten vallen

13 likes

Dat Willow Tree spul is echt behoorlijk populair volgens mij. Ik heb er ook echt helemaal niks mee maar dit is al meerdere keren als cadeau geopperd als ik inspiratie zocht voor zwangerschap/verlies/geboorte etc

1 like

Het is ook superduur. Ik snap ook wel het soort mensen dat hier van houdt maar wij houden sowieso niet van beeldjes en dat soort dingen.

Ik vind het ook echt zonde want het was 80 euro zag ik op de website. Bij mijn eigen familie had ik het allang eerlijk gezegd, maar mijn schoonfamilie zou dat nooit doen.

5 likes

Kun je niet sturen dat jullie hetzelfde of een soortgelijk beeldje al gekregen hebben? Het is ook zo populair hier!!

10 likes