Het jammere cadeautjes topic

Oh ja die lelijke rompertjes. Ik ken ook niemand die dit echt leuk vind :sweat_smile: misschien een generatie verschil ofzo.
Ik had wel geluk dat mijn kinderen in de herfst zijn geboren en altijd een laagje over de romper heen hadden. Dus wij hebben de lelijke rompertjes gewoon gebruikt, want ze waren wel allemaal overslag rompertjes en dat vond ik dan wel weer heel handig. Maar ik hoefde niet de hele dag tegen die stomme teksten aan te kijken :joy:

12 likes

Mensen verzamelen wel echt de meest vreselijke cadeaus om te geven op het moment dat dat er een kind bij betrokken is, he

11 likes

Ja de kwaliteit van die rompers is wel echt geweldig, zó jammer van de lelijkheid.

@Calypso Oei. Da’s niet best. Staat hij nou ook echt ergens uitgestald of is dit niet jouw foto?

Ik had trouwens ook een houten boomstam plak gekregen met daarop: de beste papa en mama van de wereld.
Joepie. Zonde van de boom.

4 likes

Ik zou gezegd hebben dat m’n kind er bang van werd omdat die beeldjes geen gezichten hebben. Hoef je ze ook niet van zolder te halen als ze langskomen. :sunglasses:

7 likes

Mijn man is dus nooit eerlijk geweest over hoe afschuwelijk we deze beeldjes vinden, en grapte laatst tegen mijn zwager dat nu de baby geboren is de beeldjes niet meer kloppen.

Hebben we dus gister weer een pakketje ontvangen, ditmaal van een vrouw in lange witte jurk met een kind.

Het leed is dus vooral dat mijn man niet eerlijk durft te zijn :slight_smile: en we nu met veel te dure beeldjes zitten opgescheept. We hebben niet veel cultuurverschillen maar dit vind ik toch wel een frusterende, binnen zijn gezin zijn ze zo beleefd. Binnen mijn gezin hadden we elkaar allang uitgelachen en gezegd dat ze wat anders met dat geld moeten doen.

44 likes

Hahahahaha en dan ook nog een nieuw kloppend beeldje opsturen, zo aandoenlijk

5 likes

Ik heb dus die sloffen, een slab met zo’n soort tekst en een badcape. Allemaal gekregen van mijn schoonmoeder :sob:. Ik vind het zo verschrikkelijk

7 likes

Herkenbaar! Ik heb het op Vinted gezet en met het geld iets anders gekocht. Best ondankbaar maar heb geen goeie band met mijn schoonfamilie.
In België hebben we gelukkig een geboortelijst dus ik hoop voor de rest zo geen cadeaus meer te krijgen.

3 likes

Mijn vader heeft echt pareltjes gegeven aan mijn moeder, we krijgen er nu nog de slappe lach van. Het begon met een doos cheap as fuck badbruisballen, daarna volgden er nog twee identieke dozen. Maar er was ook en klein zwart doosje dus mijn moeder verheugde zich op een sieraad oid, was het een nagelsetje. Mijn moeder kreeg direct de slappe lach en toen zei mn vader nog “het is een heel mooi setje!!! Echt leer!!!”.
Normaliter geeft hij prima cadeaus dus geen idee waar dit vandaan kwam ook.

17 likes

Had hij zijn gedachtengang nog gedeeld?

2 likes

Helaas nog niet! Ik ga er dit weekend weer heen dus zal het eens vragen.

8 likes

Misschien past het beter in het snobtopic, maar kookboeken uit deze serie

91 likes

Deze zat een keer in mijn kerstpakket :joy:

2 likes

In de categorie baby👶🏼 heb ik als kraamcadeau gekregen. Nooit gedragen want wat een verschrikking! Gaat ook niet meer gebeuren. Baby is inmiddels 9 maanden dus past hem al lang niet meer.

39 likes

Die snor maakt me woest :sweat_smile:

13 likes

Oh wat verschrikkelijk! En kent degene van wie je dit hebt gekregen jullie goed?

5 likes

Wie vond dit een goed idee?

3 likes

Ja heb het van de zus van mijn oma gekregen. Zij vond het zelf heel grappig en leuk🙈

3 likes

Wat erg!! :sob::joy:

4 likes

Smaken verschillen zullen we maar zeggen

5 likes