vind het ook niet echt mooi, maar ook wel weer heel aandoenlijk ofzo dat ze jullie hier dan mee denken te verblijden
Ik vind t ergens ook wel weer lief. Ik snap echt 100% dat dit niet je smaak is (ook niet de mijne)! Maar ergens vind ik t ook wel weer mooi, dat een man dit bedenkt en ik weet niet, het voelt een beetje als een waardevolle boodschap ofzo.
Kan ook z’n vrouw zijn geweest hè. Ik vind het ergens ook wel lief, om dit moment in ons leven te herinneren, maar aan de andere kant ook weer niet over nagedacht. Ik zou sowieso geen interieurdingen kopen voor andere mensen, tenzij ik echt weet dat ze het willen.
Goud of zwart spuiten ? Haha.
Als het in de familie niet wordt gewaardeerd zou ik dit maar laten gaan en op zolder zettenof wegdoen en als ze ooit naar vragen dat ie gevallen is. Strijd niet waard als ik het zo lees.
Oh sowieso! We hebben ze hartelijk bedankt en vooral gezegd dat m’n zoontje ze mooi vond want die wilde er mee spelen. En als ze ooit langskomen halen we ze wel van zolder af haha.
Ken je niet iemand die het mooi zou vinden? Dat je het doorgeeft. Dat kun je ook wel uitleggen: Yvon vond het zo prachtig, toen zij zwanger werd heb ik het doorgegeven zodat zij er van kon genieten en het meer toepasselijk was op haar. Maar in mijn zwangerschap heb ik er enorm van genoten!
Zoiets?
Mijn oma spande toch wel de kroon.
- Ik kreeg ooit eens een doos bonbons waarvan er al een stuk of 5 uit waren.
- Toen ik 18 werd kreeg ik een pop met zo’n flamenco dans jurk aan.
- Mijn broer kreeg met zijn verjaardag een zak chips die al 2 jaar over datum was.
Haha, oma’s en cadeaus doet me denken aan dat ik altijd fruit van de markt van m’n oma krijg als ik jarig ben of ze langskomt. Naast het ‘echte’ cadeau. Superlief natuurlijk, maar één keer stond ik echt versteld. Ze gaf me namelijk drie Madame Jeannettes cadeau Ze wist alleen zelf niet wat het was en dacht dat het gewoon fruit was? Gelukkig herkende ik ze, anders had ik er zomaar een hap uit kunnen nemen. Ik heb sowieso een hekel aan pittig eten, dus beter checkt ze de volgende keer wat ze geeft
Oh verschrikkelijk. Haat sowieso die rompers met domme teksten erop.
Wij kregen een witte set met ongeveer dit erin:
Maar dan zelfs nog lelijker, de muts was een puntmuts enzo.
En van schoonmoeder:
Sorry, maar gewoon nee. Ik heb alles bij het consultatiebureau opgehangen in de weggeefhoek en de volgende keer was het weg dus ik hoop dat iemand er wel blij mee is.
Van mijn man zijn werk kregen we leuke cadeaus van nijntje, vvv bon maar ook… daar is ‘ie weer: een rompertje die leuk bedoeld was, met achterop “Newest member of (logo van de zaak)”. Ok dat is wel geinig. Maar dan voorop stond: “MEVROUWTJE (naam baby).” En een geprinte parelketting. Echt grappig bedoeld maar het ligt ongedragen in de kast, je kan het niet doorgeven, en dat is wel zonde.
(Disclaimer dat ik het natuurlijk allemaal lief bedoeld vind maar bedankt)
Hahaha mijn biologische vader (waar ik geen contact mee heb) had een rompertje gestuurd met een dikke vette spelfout en een hele rare zin Ook zonder briefje ofzo, dus ik kon iedereen ook nog langsgaan met “heb jij mij dit gestuurd?” en mensen waren gewoon beledigd dat ik het vroeg.
Oh ja die lelijke rompertjes. Ik ken ook niemand die dit echt leuk vind misschien een generatie verschil ofzo.
Ik had wel geluk dat mijn kinderen in de herfst zijn geboren en altijd een laagje over de romper heen hadden. Dus wij hebben de lelijke rompertjes gewoon gebruikt, want ze waren wel allemaal overslag rompertjes en dat vond ik dan wel weer heel handig. Maar ik hoefde niet de hele dag tegen die stomme teksten aan te kijken
Mensen verzamelen wel echt de meest vreselijke cadeaus om te geven op het moment dat dat er een kind bij betrokken is, he
Ja de kwaliteit van die rompers is wel echt geweldig, zó jammer van de lelijkheid.
@Calypso Oei. Da’s niet best. Staat hij nou ook echt ergens uitgestald of is dit niet jouw foto?
Ik had trouwens ook een houten boomstam plak gekregen met daarop: de beste papa en mama van de wereld.
Joepie. Zonde van de boom.
Ik zou gezegd hebben dat m’n kind er bang van werd omdat die beeldjes geen gezichten hebben. Hoef je ze ook niet van zolder te halen als ze langskomen.
Mijn man is dus nooit eerlijk geweest over hoe afschuwelijk we deze beeldjes vinden, en grapte laatst tegen mijn zwager dat nu de baby geboren is de beeldjes niet meer kloppen.
Hebben we dus gister weer een pakketje ontvangen, ditmaal van een vrouw in lange witte jurk met een kind.
Het leed is dus vooral dat mijn man niet eerlijk durft te zijn en we nu met veel te dure beeldjes zitten opgescheept. We hebben niet veel cultuurverschillen maar dit vind ik toch wel een frusterende, binnen zijn gezin zijn ze zo beleefd. Binnen mijn gezin hadden we elkaar allang uitgelachen en gezegd dat ze wat anders met dat geld moeten doen.
Hahahahaha en dan ook nog een nieuw kloppend beeldje opsturen, zo aandoenlijk
Ik heb dus die sloffen, een slab met zo’n soort tekst en een badcape. Allemaal gekregen van mijn schoonmoeder . Ik vind het zo verschrikkelijk
Herkenbaar! Ik heb het op Vinted gezet en met het geld iets anders gekocht. Best ondankbaar maar heb geen goeie band met mijn schoonfamilie.
In België hebben we gelukkig een geboortelijst dus ik hoop voor de rest zo geen cadeaus meer te krijgen.
Mijn vader heeft echt pareltjes gegeven aan mijn moeder, we krijgen er nu nog de slappe lach van. Het begon met een doos cheap as fuck badbruisballen, daarna volgden er nog twee identieke dozen. Maar er was ook en klein zwart doosje dus mijn moeder verheugde zich op een sieraad oid, was het een nagelsetje. Mijn moeder kreeg direct de slappe lach en toen zei mn vader nog “het is een heel mooi setje!!! Echt leer!!!”.
Normaliter geeft hij prima cadeaus dus geen idee waar dit vandaan kwam ook.
Had hij zijn gedachtengang nog gedeeld?