Het jammere cadeautjes topic

Ik vind het verschrikkelijk. Ik heb toen wel eens meerdere blauwe parkeerschrijven gekocht en een ruitenkrabber. Dat werd wel op prijs gesteld door het gezelschap. :’)

6 likes

Bij ons was er met het cadeautjesspel eens een heel groot en zwaar pakket waar iedereen achteraan ging (moet je sowieso niet doen want hoe groter, hoe minder waarde per vierkante cm) en toen bleek het ruitenwisservloeistof te zijn.

Alsnog nuttig.

16 likes

Ik lees dit bijna 2 maanden later maar moest zo hard lachen dat een like alleen niet genoeg was.

Een BLOEMKOOL! :joy::joy::joy:

Geweldig!

3 likes

Ik heb hier hard om moeten lachen :rofl: Dacht eerst een prullenbak is toch niet heel gek, maar een paraplubak muahah

1 like

Hahahaha wtf, geen woorden voor. Ik ken iemand die kreeg een keer een blik opengemaakte knakworsten en een met plakband vastgemaakte zak chips, maar dat mens was dement. But still.

2 likes

Holy moly toppunt van passief agressief dit

3 likes

Hoe lang heb je dit volgehouden?
Ik word hier bang van

1 like

@LaPetiteRobeNoire kijk es wat ie uitpakt op 4:20!

1 like

Een pak cakemix, afgerekend bij de kassa waar ik zelf achter zat als bijbaantje en vervolgens gelijk afgegeven.

15 likes

:joy::joy:
Nu kan ik in ieder geval zien hoe ik moet reageren als ik de volgende krijg (want ik vrees dat de laatste tea for one nog lang niet in zicht is).
Onder die video staan trouwens allemaal reacties van mensen die het juist een mooi cadeau vinden haha.

1 like

Ik heb een keer cellulite crème gekregen voor mijn 16e verjaardag. Toen dacht ik letterlijk: is het echt zo erg? Echt lullige actie

1 like

Heb een beetje getwijfeld of ik dit zou posten maar ach het is toch al zoveel jaren geleden. De moeder van mijn ex kan enorm goed schilderen. Inmiddels haar beroep en vaak portretschilder, de toenmalige vriendin van Mn ex had gevraagd of zij haar wilde naschilderen zodat zij dit als cadeau aan hem kon geven( ik vind dit echt een walgelijk cadeau opzich al, jezelf als schilderij geven). Toen had ze expres haar totaal anders nageschilderd omdat ze al wist dat die relatie stuk ging lopen en anders had hij er al helemaal niks meer aan. Dus ze heeft maar gewoon een random versie gemaakt van een meisje wat niet bestaat. Hij heeft het nooit opgehangen.

34 likes

Ik word ook helemaal panisch als ik ergens slaap en die dingen hangen er niet. Komt echt nog wel regelmatig voor :o Zou er zelf echt niet durven wonen dan.
Bij mijn ex lang geleden hebben we eens midden in de nacht die dingen opgehangen omdat ik echt niet wilde slapen zolang ze er niet hingen.

2 likes

Ik heb een keer voor mijn 14e verjaardag 1 paar sportsokken gekregen van een goede vriendin van mn moeder. Ik kon mn hoofd niet zo in de plooi houden…

1 like

Ik werd er dan wel wakker van, maar zij tegen mijn man. Ja zal wel ga jij maar even kijken? Kon me echt niets schelen ook dat hij afging, terwijl ons zoontje nog maar een paar maanden was. Die sliep er trouwens wel doorheen.

1 like

Ik woon bij een nooduitgang, of nouja aan mijn balkon zit zo’n vluchttrap? vast. Ik ben vooral bang dat als er brand uitbreekt mensen misschien door mijn huis moeten en het een dikke zooi is. En zij echt denken wtf.

6 likes

Door de rook zien ze niet zoveel, vraag is dan ook of ze levend naar buiten komen :stuck_out_tongue: Mijn huis is ook altijd een troep dus hoop dat ik dan ongeschonden naar buiten kom :stuck_out_tongue: Heb wel eens de huurbaas op m’n stoep gehad om gemeenschappelijke ruimtes te controleren. Daar mogen geen losse dingen staan/liggen en het moet opgeruimd zijn voor wanneer er brand is.

1 like

Sowieso dat er benen worden gebroken dan.

Een wijnkoeler, terwijl diegene wist dat ik geen alcohol drink

2 likes

Een aantal jaar geleden (ik denk voor m’n 17e verjaardag) kreeg ik van de vriendin van mijn moeder een plant. De meeste mensen weten wel dat ik daar niet zoveel mee heb. Dus toen iedereen naar huis was zei ik tegen m’n moeder dat ik dat een gek cadeau vond. Toen zei ze ‘ja dat was mijn idee, dacht dat je dat wel leuk vond’. Ik voelde me zooooo schuldig haha.

6 likes