Het jammere cadeautjes topic

Helaas nog niet! Ik ga er dit weekend weer heen dus zal het eens vragen.

8 likes

Misschien past het beter in het snobtopic, maar kookboeken uit deze serie

91 likes

Deze zat een keer in mijn kerstpakket :joy:

2 likes

In de categorie baby👶🏼 heb ik als kraamcadeau gekregen. Nooit gedragen want wat een verschrikking! Gaat ook niet meer gebeuren. Baby is inmiddels 9 maanden dus past hem al lang niet meer.

39 likes

Dit is wel de meest vreselijke variant die ik tot nu toe ben tegen gekomen :joy::joy:

13 likes

Die snor maakt me woest :sweat_smile:

13 likes

Oh wat verschrikkelijk! En kent degene van wie je dit hebt gekregen jullie goed?

5 likes

Wie vond dit een goed idee?

3 likes

Ja heb het van de zus van mijn oma gekregen. Zij vond het zelf heel grappig en leuk🙈

3 likes

Wat erg!! :sob::joy:

4 likes

Smaken verschillen zullen we maar zeggen

5 likes

afbeelding

Wat erg! Ik heb deze parel al gekregen… :smiling_face_with_tear:

11 likes

Haha dat vib ook echt :cry:

1 like

Vreselijk, wij kregen ook een vib slab, badjas en slippers (?) :sob:

7 likes

Volgens mij is bijna alles van vib zo verschrikkelijk

7 likes

Ja echt zo’n merk waarvan een rek in de lokale Primera staat.

11 likes

ik heb de 500 slowcooker gerechten. van m’n ouders.

2 likes

Je hebt toch wel een slowcooker? Want anders is het nog een tandje erger

8 likes

Mijn schoonouders die na 15 jaar nog steeds niet snappen dat ik liever minder heb van goede kwaliteit dan veel van goedkoop. Dan vraag ik bijv 2 wijnglazen van merk X dan krijg ik 6 glazen van Ikea. Want dat is toch een veel beter deal?
Nu al voor de tweede keer op rij bloembollen gekregen voor mn verjaardag terwijl ik specifiek biologische bloembollen vraag. De zieke insecten zullen je dankbaar zijn. Koop dan niks

17 likes

Het is wel slecht voor je bodemleven. Het is toch ook een beetje averechts om insecten in Lisse dood te spuiten zodat die in mijn tuin straks kunnen smullen. Maar heb ze nu dus ik ga ze niet weggooien.

6 likes