Dit hebben ze toch zelf in de hand??
Nee want Sinterklaas regelt dat!
Dit is echt wel mega lullig! Hebben jullie het vantevoren ook samen afgesproken qua cadeaus, dat jullie ook voor de volwassenen wat zouden halen?
Pff, dit doet me denken aan toen ik nog een kind was. Sinterklaas vieren met de de familie van mijn toentertijd moeders partner. Alle kinderen kregen mooie grote cadeaus (fietsen, consoles) en ik had niks gekregen. Ze hadden ook niet aan me gedacht. Mân moeder wilde niet iets voor me kopen, want ze was bang dat ik teveel zou krijgen. Ik was echt iets van 9, zat jankend op de wc haha. Mân moeder heeft de dag erna toen nog wel een mooie tekendoos voor me gekocht, super lief.
Maar ik hoop dat je je een beetje ok voelt desondanks! Vind het wel oprecht lullig, ook al was het maar een doosje met wat lekkers of wat dan ook
Jeetje, dat lijkt me echt mega rot.
Om dit verhaal kan ik nu nog wel janken, wat voel je je dan kut.
Hier kom ik wel even op terug, twee jaar later en alle wasparfum is op en ik wil nieuwe
Maar dan mag hij het nu cadeau doen aan zijn zoon
Ah nee, dit klinkt ook zo verdrietig ![]()
Ik heb helaas hetzelfde meegemaakt toen ik een kind was en we mijn verjaardag bij mijn vader gingen vieren
ik vroeg steeds wanneer mijn cadeau zou komen, maar dat kwam âlaterâ. Gelukkig kreeg ik wel cadeaus van de visite (mijn opa en oma en tante), maar ik heb helemaal geen cadeau meer van mijn vader gekregen
terwijl we het dus gewoon vierde!
Ah nee dit vind ik zo sneu klinken! Helemaal omdat je nog een kind bent. Zulke dingen kunnen je jaren later nog raken he?
Ik vind jullie reacties heel lief hoor, maar ik heb het niet per se als lullig ofzo ervaren. Mijn man voelde zich wel heeeeeel schuldig haha, die wilde al op de fiets springen en iets halen. Maar ik heb gewoon genoten van de dag. En iedereen was gewoon blij met de cadeautjes die zij hadden gekregen.
Dit inderdaad. Als het geld er niet is dan is het zo maar geen verschil maken. Ik vind het echt rot om te lezen @NothingAboutSam
Haha, dank jullie wel voor het meeleven, maar het is alweer 23 jaar geleden. Onderhand ben ik over die trauma heen, haha. We hebben overigens erna nooit meer Sinterklaas met ze gevierd. Ik geloof dat mân moeder daarmee te maken had. Kleine sidenote, die tekendoos heb ik nog steeds! Prachtig ding van Bruynzeel
@chachaloco
Goed om te horen dat je het niet als lullig hebt ervaren en van de dag genoten hebt! Dat is het belangrijkste ![]()
Voor mijn verjaardag moet (mag) ik zelf een cadeau bestellen en laten opsturen en dan een tikkie sturen. Niet zo feestelijk maar uit praktisch oogpunt nu eenmaal het handigst dus ok.
Het totaalbedrag met verzendkosten erbij was best hoog vond ik, dus ik had gezegd âzeg maar hoeveel je bij wilt dragen, de rest betaal ik gewoon zelf.â âDoe maar 60 euro!â Ok, ik maak een betaalverzoek daarvoor.
Krijg ik later een berichtje âsorry kun je een nieuwe maken voor 50 want ik vind het eigenlijk toch wel wat te veel andersâ
hoera
Haha sorry wat? Ik zou me echt zoooo schamen als ik dat op deze manier had aangepakt. Heb je nog iets gezegd?
Haha wat ergâŠ
Ben wel benieuwd naar de relatie met deze persoon?
Nee ik heb niets gezegd haha
Klinkt een beetje alsof de een de ander gesproken heeft en is teruggefloten ![]()
Ja dat is letterlijk wat er gebeurd is
Ben je niet geneigd te zeggen laat helemaal maar zitten? Dat je het lekker aan jezelf geeft
Jeumig wat genant. Dat de een dan niet gewoon die extra 10 euro uit eigen zak betaalt ![]()
Ik kreeg van een goede vriendin als kraamcadeau 1 paar babysokken in mân handen gedrukt. Geen verpakking of setje sokken, maar gewoon 1 paar sokken die ook al tot bolletje was gevouwen. Vond ik echt apart. ![]()