Haha, dank jullie wel voor het meeleven, maar het is alweer 23 jaar geleden. Onderhand ben ik over die trauma heen, haha. We hebben overigens erna nooit meer Sinterklaas met ze gevierd. Ik geloof dat m’n moeder daarmee te maken had. Kleine sidenote, die tekendoos heb ik nog steeds! Prachtig ding van Bruynzeel
@chachaloco
Goed om te horen dat je het niet als lullig hebt ervaren en van de dag genoten hebt! Dat is het belangrijkste ![]()