Het jammere cadeautjes topic

Zat er iets in gevouwen? Dat zag ik ooit bij iemand die had een bon van weet ik niet meer in een shirtje gevouwen en daar kwamen ze pas laat achter omdat ze het verder niet bekeken hadden

1 like

Tot een bolletje gevouwen? Da’s wel heel vreemd. Waren het wel nieuwe sokken? :laughing:

2 likes

Nee, niets

5 likes

Ja dat wel! Van hema zei ze nog :grinning:

3 likes

Oh dan is het echt suf

7 likes

Ik vind kleding als kraamcadeau zo stom. Ik snap ook niet waarom mensen dat geven. Het is zo persoonlijk. Alles wat ik gehad heb vind ik ook niet zo leuk. Voelt ook ondankbaar maarja

9 likes

Haha, bij mijn weten verkoopt Hema helemaal geen babysokjes per paar, maar alleen per twee of vijf paren bv. Waar zou de rest gebleven zijn?

7 likes

Oh haha ze kende meer zwangeren en dacht zooo dat is handig

:wink:

8 likes

En vooral goedkoop.

5 likes

Deze past ook nog wel in het gierige acties topic.

8 likes

Wij gaven een ‘cadeau’, maar dat ging een beetje raar. Mijn man had wat doosjes bonbons gekregen en bedacht dat de buren met wie we goed omgaan dat ook wel lekker vinden. Dus hij neemt een doosje mee. De buurvrouw maakt het doosje open en zegt oooh dit zou mijn moeder ook lekker vinden, we geven het aan haar :woman_shrugging:t2:. Ze lusten dit gewoon en wij geven het, maar wordt dus doorgeschoven naar een ander.

3 likes

Toen zei je ‘Er zijn er nog meer?’ :wink:

3 likes

Het is wel een beetje hypocriet om er wat van te vinden dat iemand jouw doorschuif cadeau gaat doorschuiven toch? Ze is er in elk geval eerlijk over én nu krijgt iemand het die er écht blij mee is waarschijnlijk

71 likes

Zoals het er staat zie ik wat je bedoelt, maar wij hebben een paar doosjes om weg te geven (over van mijn mans bedrijf) en wilden hen blij maken. Misschien meer jammer dat wij dan verwachten dat zij er blij mee zijn (want ze zijn hier wel gek op) en dat ipv een dankjewel er wordt gezegd het aan een ander te geven.

8 likes

Maar zij zijn er toch blij mee op deze manier? Vind altijd beetje gek om verwachtingen te hebben van mensen aan wie je iets zomaar cadeau geeft. Voor wie doe je het dan? Voor jezelf omdat je blijkbaar een bepaalde verwachting erbij hebt? Of echt voor de ontvanger?

10 likes

Ik heb een keer 1 bibs speen gekregen, niet meer in de verpakking (en die gaan Altijd per twee geloof ik). Tot op de dag van vandaag snap ik het niet, want die mensen zijn best leuk! Misschien dachten ze; mooi, dan kunnen we het aan twee mensen geven? (Überhaupt geven alleen mensen zonder kinderen een speen… onze baby was erg kieskeurig namelijk welke ze wel en niet wilde en je kunt niet zo maar allemaal verschillende merken door elkaar geven)

1 like

Bibs spenen worden ook los verkocht hoor! En het zijn (waren?) natuurlijk ontzettend populaire spenen, dus ik snap het ergens wel.

9 likes

Hier in het dorp kun je ze alleen los kopen. Zonder verpakking

6 likes

Echt?? Ohh goed om te weten dan wel! Hier alleen per 2 en verpakt 🫣

Maar een speen zonder verpakking verkopen?

3 likes

Je kookt ze toch altijd uit voor eerste gebruik? Vind het niet zo spannend hoor :sweat_smile:

8 likes