Dit inderdaad. Als het geld er niet is dan is het zo maar geen verschil maken. Ik vind het echt rot om te lezen @NothingAboutSam
Haha, dank jullie wel voor het meeleven, maar het is alweer 23 jaar geleden. Onderhand ben ik over die trauma heen, haha. We hebben overigens erna nooit meer Sinterklaas met ze gevierd. Ik geloof dat m’n moeder daarmee te maken had. Kleine sidenote, die tekendoos heb ik nog steeds! Prachtig ding van Bruynzeel
@chachaloco
Goed om te horen dat je het niet als lullig hebt ervaren en van de dag genoten hebt! Dat is het belangrijkste
Voor mijn verjaardag moet (mag) ik zelf een cadeau bestellen en laten opsturen en dan een tikkie sturen. Niet zo feestelijk maar uit praktisch oogpunt nu eenmaal het handigst dus ok.
Het totaalbedrag met verzendkosten erbij was best hoog vond ik, dus ik had gezegd “zeg maar hoeveel je bij wilt dragen, de rest betaal ik gewoon zelf.” “Doe maar 60 euro!” Ok, ik maak een betaalverzoek daarvoor.
Krijg ik later een berichtje “sorry kun je een nieuwe maken voor 50 want ik vind het eigenlijk toch wel wat te veel anders”
hoera
Haha sorry wat? Ik zou me echt zoooo schamen als ik dat op deze manier had aangepakt. Heb je nog iets gezegd?
Haha wat erg…
Ben wel benieuwd naar de relatie met deze persoon?
Nee ik heb niets gezegd haha
Klinkt een beetje alsof de een de ander gesproken heeft en is teruggefloten
Ja dat is letterlijk wat er gebeurd is
Ben je niet geneigd te zeggen laat helemaal maar zitten? Dat je het lekker aan jezelf geeft
Jeumig wat genant. Dat de een dan niet gewoon die extra 10 euro uit eigen zak betaalt
Ik kreeg van een goede vriendin als kraamcadeau 1 paar babysokken in m’n handen gedrukt. Geen verpakking of setje sokken, maar gewoon 1 paar sokken die ook al tot bolletje was gevouwen. Vond ik echt apart.
Zat er iets in gevouwen? Dat zag ik ooit bij iemand die had een bon van weet ik niet meer in een shirtje gevouwen en daar kwamen ze pas laat achter omdat ze het verder niet bekeken hadden
Tot een bolletje gevouwen? Da’s wel heel vreemd. Waren het wel nieuwe sokken?
Nee, niets
Ja dat wel! Van hema zei ze nog
Oh dan is het echt suf
Ik vind kleding als kraamcadeau zo stom. Ik snap ook niet waarom mensen dat geven. Het is zo persoonlijk. Alles wat ik gehad heb vind ik ook niet zo leuk. Voelt ook ondankbaar maarja
Haha, bij mijn weten verkoopt Hema helemaal geen babysokjes per paar, maar alleen per twee of vijf paren bv. Waar zou de rest gebleven zijn?
Oh haha ze kende meer zwangeren en dacht zooo dat is handig
En vooral goedkoop.