Hydrofiele doeken, nooit genoeg rompertjes, mutsjes, boekjes. Of juist iets voor de moeder ipv baby.
Ah dit is echt te cute!
Nog nooit zoveel reacties gehad op een post
het leeft blijkbaar echt. Maar kan er zeker wat mee ![]()
Koop je iets beters voor ze om de soep in te doen?
Bij twijfel zou ik het even checken bij haar. āIk heb extra verse soep gemaakt, zal ik het meenemen voor jullie?ā
Het is het jammere cadeautjes topic. Nee, ik loop daar niet warm voor.
Degene die het gaf had zelf in de kraamweek sushi besteld. Daarmee vergeleken valt een Domino pizza toch tegen. Het ligt er nogal aan waar je woont wat het aanbod is.
Haha ik ga ouders echt nooit meer cadeautjes geven.
Verschilt misschien ook per pizza restaurant
En italiaanse, dominos of vapiano is heel verschillend
Ok dus conclusieā¦prentenboek is de veiligste keus?
Writing this down
Ja als ik dit lees denk ik echt stik er allemaal maar in met je cadeaus.
Iets persoonlijks met de naam van de baby erop vinden mensen in mijn ervaring wel leuk. Ik had aan mijn beste vriendin zoān treintje met de letters van de naam gegeven.
Haha ik had zoān bijtspeeltje gekocht en als extraatje nog zoetigheden van een verse bakker waarvan ik wist dat ze daar graag kwam. Nou dat speeltje keek ze een halve seconde naar maar die koeken vond ze helemaal geweldig ![]()
![]()
Dat vind ik dus echt verschrikkelijk, spullen met de naam erop. Alsof ik anders vergeet hoe mijn kind heet. En je kan het ook lastig doorgeven als je kind er niet meer mee speelt.
En ook het idee om spullen met de naam van het kind te kopen, heeft niet lang standgehouden ![]()
Ik heb ooit voor een babytje dat echt alles al had gekregen (inclusief regenlaarsjes voor als het kind 2 jaar oud zou zijn) een white noise knuffel gekocht. Ik was fan en het kon mij weinig meer schelen wat de ouders ervan vonden. Het was in ieder geval iets dat het kind nog niet had.
Zo hadden mān broer en zān vrouw allebei van hun werk een muts, een kleding setje en een babybadjas (??) met de naam van hun kunt gekregen.
Hahahahaha ik dacht de baby
maar je bedoelt gok ik de moeder.
Wel een goeie verdeling
broccoli voor de baby en koek voor de moeder
Haha ik snap niet zo goed waarom iedereen zo kritisch op cadeautjes is? Ik was heel trots op mān kind en vond het leuk als mensen helemaal de moeite namen om langs te komen. Al hadden ze een echte broccoli meegenomen.
Ik vond juist kleertjes wel leuk!
Ik geef aan een goede vriendin graag een besteksetje met naam gegraveerd.
Ik vond ook alles heel lief en was er blij mee! Het gaat indd meer om de goede bedoeling en dat ze langs komen om je kindje te zien. Cadeaus zijn bijzaak vind ik.
Het enige dat ik jammer vond was een set met de tekst ā50% mama 50% papa = 100% ikkeā en een romper met ālittle divaā. Gewoon zonde van het materiaal want dat ga ik haar niet aandoen. Dat is naar het kledingrek op het consultatiebureau gegaan.
We kregen ook een knuffeltje met de naam maar ik vond dat juist lief want mn kleine nichtje had dat zelf samengesteld qua kleur en type konijn enzo.
Vooral ook jammer omdat de gever van mening is dat dit bij jullie past haha. En hopelijk was er een andere moeder wel blij mee. Ook prima toch.