En dan noemen ze het ook nog eens een pamperrekening ![]()
Zelfs thuisbezorgd niet altijd, er moeten wel wat fijne restaurants in de buurt zitten die meedoen.
Ik kon met bon kiezen uit pizza, nog meer pizza en chinees.
Een geboortelijst hier meestal, superchill want we hebben praktisch niets zelf moeten kopen en je zit niet met lelijke rommel in huis die je zelf nooit gekozen zou hebben. En idd vaak rekening erbij, voor wanneer de lijst uitverkocht is ![]()
Ik vind dit allemaal zo ondankbaar klinken lol
Ik vind zelf servies zoals een bordje (dat blijft plakken aan de tafel) een fijne, of anders een (wasbare) zwemluier evt met zwemkleding erbij.
Ben de enige denk ik maar ik vond kleertjes altijd wel leuk. Ik haat shoppen en heb vooral 2e hands doorgeefkleding dus dan hadden nog eens iets nieuws
.
Wij hebben zeker 10 happy horse konijnen gekregen
. Ik hoopte dat dat de voorkeursknuffel zou worden want dan had ik gelijk voorraad. Maar neeee een handgemaakt geitje is natuurlijk de favoriet. Beste cadeau was overigens de Hema cadeaukaart van 100 euro die we van een klant van mijn vriend kregen. Ik denk nog steeds dat het eigenlijk 10 euro had moeten zijn maar heb er veel plezier van gehad.
Vreselijk ja knuffels. Er zijn er weinig echt heel leuk. En knuffeldoekjes en bijtringen krijg je er ook 3000 van.
Zou dan eerder een boekje geven en eten voor de ouders.
Ik ga woensdag op kraamvisite bij een vriendin en ik heb vandaag soep gemaakt dus dacht, dan geef ik ze soep. Maar ik vind zelf eten van een ander altijd een vies idee
dus weet niet of ik haar er blij mee maak.
Doe er ook nog een cadeautje bij trouwens haha, kleine kaplaarsjes.
Nou ik deed meestal kleren die niet mn smaak waren in de tas van de opvang voor als ze daar een ongelukje hadden. Maar als je je baby dan ophaalt en dat hij dan een skinny spijkerbroek en een shirt met lelijke tekst aanheeft dan lijkt het meteen niet mijn kind want ik wil geen rgk.
Was je daar echt niet blij mee?
@LaPetiteRobeNoire omdat je het vraagt, Ik zou ook totaal niet blij zijn met thuisbezorgd⦠ik bestel echt nooit eten en houd daar ook niet van. In de tijd dat je iets uit moet zoeken en dan moet wachten tot het er is kan ik ook een snelle pasta of noedelsoep maken.
Ik weet niet eens hoe het werkt dus zou dat nog uit moeten zoeken ook.
Maarja zoveel mensen zoveel wensen he. Je weet het vast wel van diegene bij wie je op bezoek gaat of die wel eens bestelt
Jawel hoor en ben dan ook niet vies van anderen, tenzij ze echt een hele gore keuken hebben ofzo. Maar eten uit een tupperwarebakje van een ander ![]()
Ik reageerde vooral op het āalleen pizza en chineesā gedeelte, vooral omdat het voor een keertje is.
Maar inderdaad, sommige mensen vinden eten bestellen sowieso gewoon niets, of willen gewoon echt nooit pizza of chinees haha.
I rest my case, cadeaus voor het krijgen van een kind kunnen beter afgeschaft worden
Ja ik ook en ook zo gefocust op die ene stomme knuffel of lelijke romper. Versus al die andere dingen die je wel goed kon gebruiken of leuk vond.
Ik was 10 toen mijn jongste broertje werd geboren en toen had hij ook zo veel kleding gekregen. Een deel vond mijn moeder niet mooi of was alweer bijna te klein. En ik zag mijn broertje als een soort pop dus vond hem aan- en uitkleden geweldig. Toen heeft mijn moeder me ingezet om al die outfits bij mijn broertje aan te doen en dan te fotograferen zodat ze die kon laten zien aan de mensen die het hadden gegeven. Haha echt de leukste fotoās ooit zijn dat in mijn plakboek, fotoshoot met 20 outfits van een baby ![]()
Edit: omg ik moest die fotoās gewoon opzoeken. Poseren maar
(haal het straks weer weg)
weg
Een HEMA cadeaukaart is volgens mij het meest foolproof kraamcadeau. Daar verkoper ze vrijwel alles wat je maar nodig hebt voor een baby. En als de kleding niet je smaak is hebben ze er wel fijne basic rompers of slaapzakjes.
Hydrofiele doeken, nooit genoeg rompertjes, mutsjes, boekjes. Of juist iets voor de moeder ipv baby.
Ah dit is echt te cute!
Nog nooit zoveel reacties gehad op een post
het leeft blijkbaar echt. Maar kan er zeker wat mee ![]()
Koop je iets beters voor ze om de soep in te doen?