Het jammere cadeautjes topic

Hydrofiele doeken, nooit genoeg rompertjes, mutsjes, boekjes. Of juist iets voor de moeder ipv baby.

2 likes

Ah dit is echt te cute!

7 likes

Nog nooit zoveel reacties gehad op een post :rofl: het leeft blijkbaar echt. Maar kan er zeker wat mee :baby:

6 likes

Koop je iets beters voor ze om de soep in te doen?

2 likes

Bij twijfel zou ik het even checken bij haar. ā€˜Ik heb extra verse soep gemaakt, zal ik het meenemen voor jullie?’

4 likes

Het is het jammere cadeautjes topic. Nee, ik loop daar niet warm voor.
Degene die het gaf had zelf in de kraamweek sushi besteld. Daarmee vergeleken valt een Domino pizza toch tegen. Het ligt er nogal aan waar je woont wat het aanbod is.

1 like

Haha ik ga ouders echt nooit meer cadeautjes geven.

38 likes

Verschilt misschien ook per pizza restaurant
En italiaanse, dominos of vapiano is heel verschillend

10 likes

Ok dus conclusie…prentenboek is de veiligste keus?
Writing this down

32 likes

Ja als ik dit lees denk ik echt stik er allemaal maar in met je cadeaus.

25 likes

Iets persoonlijks met de naam van de baby erop vinden mensen in mijn ervaring wel leuk. Ik had aan mijn beste vriendin zo’n treintje met de letters van de naam gegeven.

6 likes

Haha ik had zo’n bijtspeeltje gekocht en als extraatje nog zoetigheden van een verse bakker waarvan ik wist dat ze daar graag kwam. Nou dat speeltje keek ze een halve seconde naar maar die koeken vond ze helemaal geweldig :joy::+1:

3 likes

Dat vind ik dus echt verschrikkelijk, spullen met de naam erop. Alsof ik anders vergeet hoe mijn kind heet. En je kan het ook lastig doorgeven als je kind er niet meer mee speelt.

9 likes

En ook het idee om spullen met de naam van het kind te kopen, heeft niet lang standgehouden :laughing:

Ik heb ooit voor een babytje dat echt alles al had gekregen (inclusief regenlaarsjes voor als het kind 2 jaar oud zou zijn) een white noise knuffel gekocht. Ik was fan en het kon mij weinig meer schelen wat de ouders ervan vonden. Het was in ieder geval iets dat het kind nog niet had.

4 likes

Zo hadden m’n broer en z’n vrouw allebei van hun werk een muts, een kleding setje en een babybadjas (??) met de naam van hun kunt gekregen.

2 likes

Hahahahaha ik dacht de baby :joy: maar je bedoelt gok ik de moeder.

Wel een goeie verdeling :ok_hand:t2: broccoli voor de baby en koek voor de moeder

1 like

Haha ik snap niet zo goed waarom iedereen zo kritisch op cadeautjes is? Ik was heel trots op m’n kind en vond het leuk als mensen helemaal de moeite namen om langs te komen. Al hadden ze een echte broccoli meegenomen.

51 likes

Ik vond juist kleertjes wel leuk!

Ik geef aan een goede vriendin graag een besteksetje met naam gegraveerd.

2 likes

Ik vond ook alles heel lief en was er blij mee! Het gaat indd meer om de goede bedoeling en dat ze langs komen om je kindje te zien. Cadeaus zijn bijzaak vind ik.

Het enige dat ik jammer vond was een set met de tekst ā€œ50% mama 50% papa = 100% ikkeā€ en een romper met ā€œlittle divaā€. Gewoon zonde van het materiaal want dat ga ik haar niet aandoen. Dat is naar het kledingrek op het consultatiebureau gegaan.

We kregen ook een knuffeltje met de naam maar ik vond dat juist lief want mn kleine nichtje had dat zelf samengesteld qua kleur en type konijn enzo.

10 likes

Vooral ook jammer omdat de gever van mening is dat dit bij jullie past haha. En hopelijk was er een andere moeder wel blij mee. Ook prima toch.

5 likes