Ik had wel hard gelachen als iemand een echte broccoli cadeau had gegeven ![]()
We hadden best veel knuffels gekregen, die heb ik allemaal in een grote doos gedaan en af en toe pak ik dan een nieuwe knuffel eruit voor de kinderen hahaha, ik kan nog wel vooruit tot ze een jaar of 6 zijn denk ik (neemt wel echt veel ruimte in, we kregen die knuffels natuurlijk allemaal in tweevoud want 2 kinderen
)
Ook wel lelijke tekst rompers gekregen, maar die hebben ze wel gewoon gedragen, zat toch kleding nog over heen dus die tekst zag ik niet haha.
Zelf geef ik meestal een hema/kruidvat/vvv cadeau bon als de ouders geen lijstje met suggesties hebben. Want dat is makkelijk voor mij en voor de ouders. En ik vind het vooral zo leuk om even de ouders met baby te zien ![]()
