Het jammere cadeautjes topic

Ik heb ook een paar keer zo’n babyzonnebril met een bandje om het hoofd cadeau gedaan en volgens mij is dat ook wel een hit

https://www.izipizi.com/ww_en/kids/sunglasses-baby-0-9-months/pantos-pink-baby012ac52-00.html deze

Maar ik ben geen moeder dus misschien zijn ze wel meteen weer de prullenbak in gegaan

5 likes

Ohhh wat gaat het lang dooooor over kraamcadeautjes, meine gutte

Ik kreeg een keer als cadeau van dat afslankpoeder van mijn toenmalige schoonmoeder, dat was pas jammer

98 likes

Hahaha wat stom. Dit cadeau verdient wel een ereplek in dit topic

7 likes

Ok jij wint dit hele topic. :smiling_face_with_tear::smiling_face_with_tear::smiling_face_with_tear::smiling_face_with_tear:

17 likes

Ik kreeg eens van mijn (al jaren) ex-schoonouders een afschuwelijke klok. Met vier uitsteeksels in complementaire kleuren. Het leek wel een stuk jaren ‘80 educatief speelgoed voor een dreumes. Heb hem in de ‘mand met jammere cadeautjes’ gelegd onder de kapstok. Daarin zaten ook olielampjes met barokprint, een decoratief ophangding met van die vreselijke rieten hartjes en meer van zulks. Als mijn schoonouders dan eens langskwamen, hing ik die klok in een onbeduidend hoekje van de eetkamer, lekker vloekend tegen een gekleurde muur.

7 likes

Ik was een stuk jonger toen, 20 of iets dergelijks. Tegenwoordig zou ik zo’n gedrocht gewoon teruggeven en zeggen dat het niet mijn smaak is, maar ik het gebaar inderdaad wel heel lief vind.
Toen de relatie uit ging, heb ik de klok onmiddellijk uit mijn huis verwijderd.

2 likes

Kandelaars van op elkaar gelijmde doppen van pakken drinken, je zag de lijm tussen de doppen ook zitten. (Dat de kandelaars waarschijnlijk zouden smelten als je er een brandende kaars op doet negeren we maar even.)

Ik heb ze stilletjes na het bezoek in de vuilnisbak gedaan en heel eerlijk, dacht eerst ook bij ontvangst dat het een grapje was.

9 likes

Jammer dat je geen foto ervan hebt

6 likes

Mijn schoonmoeder kwam ooit met een afgeragd stoeltje aan dat eigenlijk bij hun in huis stond want mijn kind had daar zo fijn op gezeten, hier hebben jullie het stoeltje. Ik heb gezegd dat ik dat ding niet in huis hoef en bovendien waar moet het kind dan de volgende keer bij jullie op zitten. Ze was echt beledigd (nou was daar weinig voor nodig) en ze deed er de hele middag over door maar uiteindelijk nam ze het ding wel weer mee naar huis :muscle:

Och ja er zou eigenlijk een nieuwe serie moeten komen van ouders die afgeragde zooi bij hun kinderen willen dumpen. :joy:

7 likes

Zoiets als dit maar dan met Wasmiddel, drinkpak doppen. Geen metaal en druppels lijm er tussen. Dit is nog een ietwat nette variant. Echt heel heel heel erg eh, niet mooi. (Oh ja, zonder kaarsen.)

16 likes

Ik kreeg op mijn 15e zulke van mijn vader
afbeelding
Maar dan nep uggs ook nog

Ik heb gezegd stuur maar terug

8 likes

Vind ik echt super zielig voor je vader. :pleading_face:

83 likes

Ik vond het zielig voor mezelf. :joy:

Nee maar daar ging ik toch niet mee lopen, dus dan kan je hem beter retourneren ipv dat het ongebruikt in de kast blijf liggen.

5 likes

Ja alleen… in het licht van je volwassen leeftijd nu moet je misschien snappen dat wel zielig was voor je vader?

48 likes

Mijn schoonmoeder vraagt aan mij;
S: Heeft kind dit (afzichtelijke) dekbedovertrek al?
Ik: Oh hij heeft al meer dan genoeg dekbedden, dus is niet nodig.
S: Ik heb het al besteld.
Ik: Ok, kan je het nog terugsturen?
S: Nee, maar je kan het altijd verkopen en een andere voor hem kopen.

Een week later:
S: Ik heb ook dit (wederom afzichtelijke) dekbedovertrek voor hem!

14 likes

Vind het oprecht wel meevallen.
Ik heb niet de complete interactie in mijn post uitgeschreven ofzo. Het was gewoon iets in de trant van ‘ahww heel lief paps dat je deze voor me hebt gekocht maar het is niet echt mijn smaak. Misschien kunnen we het nog retourneren of weggeven want ik ga het denk ik niet snel dragen’.
Valt toch wel mee hoe zielig dat is :sob:

7 likes

Misschien waren echte uggs te duur op dat moment en was dit het beste alternatief (voor zijn gevoel) oid? Geen idee.

1 like

Neee echte uggs waren niet te duur, er was genoeg geld. Maar daar ging het ook helemaal niet om haha als het echte uggs waren had ik ze net zo lelijk gevonden :sob:
Bedrag maakte me niks uit hoor, ik was blijer geweest met een lush bruisbal dan dit. En ik heb eigenlijk altijd leuke cadeautjes gehad van mijn ouders maar dit is mijn enige teleurstelling geweest en ik vind het gewoon een heel grappig cadeau want ik was ook nog eens vet emo op die leeftijd en droeg alleen maar zwart :joy:

11 likes

Ach zo heb ik ooit voor Sinterklaas van mijn vader, met wie ik toen een moeizame band had, een parfum gekregen dat boven de prijs zat die we als gezin hadden afgesproken (ook echt maar 3 euro erboven hahaha), maar vond het niet lekker ruiken. Heb het nooit weg durven doen want vond het zo lief en heb het uiteindelijk dit weekend pas aan mijn moeder gegeven toen we mijn oude kamer leeghaalden.

11 likes