Nee, hij leest alleen biografieën dus ik denk het niet en @Schaakmat ik heb er nooit wat over gezegd, en ik hou niet van Kafka, dus het is mij een raadsel. Maargoed, ik denk dat dit een nieuwe traditie wordt want mijn moeder zegt dat ik beter niks kan zeggen. Dat heeft vorige keer namelijk ook niets geholpen.
Dus je krijgt ieder jaar hetzelfde boek van Kafka cadeau en iedereen doet alsof er niks aan de hand is? Had zo uit een boek van Kafka kunnen komen dit
Eigenlijk zijn dit niet écht jammere cadeautjes, want ik vind het wel leuk, maar erg onhandig en opvallend omdat het ineens allemaal tegelijk komt.
Ik lees al jaren alleen op een ereader, omdat dat handiger vasthouden is, ik hem makkelijk overal mee naartoe neem, er een lampje in zit, het handiger is in bed etc. Ik heb het laatst nog geprobeerd met een ‘echt’ boek maar ik kom er dan toch steeds niet in omdat ik hem niet meeneem, ik geen licht heb, het onhandig vasthouden is.
Daarnaast ben ik vaak verhuisd, heb ik weinig ruimte in huis en een flinke stofallergie waardoor een open boekenkast geen goed idee is, dus ik heb daarom de meeste van mijn fysieke boeken weggedaan (degene die ik nog heb staan achter glas).
En de afgelopen jaren kreeg ik ook geen fysieke boeken meer van mensen omdat ze dat wisten.
Maar nu heb ik afgelopen jaar ineens weer 9 boeken gekregen van verschillende mensen op verschillende momenten, die nu zielig op een stapeltje liggen te wachten tot ik ze pak (wat dus niet gebeurt) heel lief maar waarom ook allemaal tegelijk
Come over to verkooptopic, we willen je boeken overnemen
Dat kan ik niet over mijn hart verkrijgen Ik overweeg ze ze nu maar als epub aan te schaffen ook al voelt dat onzinnig, want ik wil ze wel graag lezen.
Je kan ze aanschaffen met het geld wat je verdiend voor je fysieke boeken.
Ja, dit is echt lelijk, ja.
Nou past dat even fantastisch bij elkaar in het mandje
Die glitter dingen er ook in hahahaha.
Mijn oma zou hem prachtig vinden!
Ja dit is een soort kerst/ lente Frankenstein gedrocht.
Gelukkig al bijna uitgebloeid dus kan zo weg
Vergeet vooral de geur niet die van deze dingen afkomt.
Ik heb weer cadeaus van mn schoonzus gekregen.
Een kaars met tinkerbell , een kaars met pusheen in harry potter stijl en een kussen van the grinch.
Ik kan er niks mee en zeg al jaren ; heb liever dat je het geld aan de voedselbank doneert of een boek voor me koopt maar nee…
Mn zus heeft een raar boek over nail art gekregen en een blanco kaars.
Weet niet wat erger is. De cover foto, de tagline of de naam van de uitgeverij
Of dat de bakkebaarden niet meegeverfd zijn
uitgeverij succesboeken.nl
cadeautje van de schoonfam?
sterkte