Het jammere cadeautjes topic

Gelukkig al bijna uitgebloeid dus kan zo weg :rofl:

4 likes

Vergeet vooral de geur niet die van deze dingen afkomt.

9 likes

Ik heb weer cadeaus van mn schoonzus gekregen.

Een kaars met tinkerbell , een kaars met pusheen in harry potter stijl en een kussen van the grinch.

Ik kan er niks mee en zeg al jaren ; heb liever dat je het geld aan de voedselbank doneert of een boek voor me koopt maar nee…

Mn zus heeft een raar boek over nail art gekregen en een blanco kaars.

11 likes

Weet niet wat erger is. De cover foto, de tagline of de naam van de uitgeverij

15 likes

Of dat de bakkebaarden niet meegeverfd zijn

10 likes

uitgeverij succesboeken.nl :skull: :skull: :skull:

8 likes

de website is ook a gift that keeps on giving

18 likes

cadeautje van de schoonfam?

3 likes

sterkte

5 likes

Ik heb echt meer informatie nodig. Wie geeft je dit? Waarom? Wat werd er bij gezegd?

3 likes

Jij wint het topic

13 likes

Jezus

4 likes

Huerta de Soto

7 likes

Mijn schoonmoeder was op vakantie en dan koopt ze altijd een souveniertje. Nu kreeg ik dit. Het is lief bedoeld maar echt zo’n prulletje waar je niks aan hebt. En het was ook niet zo dat mijn kind mee was. Ik snap niet dat zij zo de drang voelt om dan iets te moeten kopen.

9 likes

Sorry maar hoe lief is het als iemand dit voor je koopt! Kan je het niet gebruiken als boodschappenkarmuntje (voor aan je sleutelbos)?

32 likes

Nee het is best wel groot. En ja het is lief maar vorig jaar kwam ze met (lokale) thee en dat vind ik dan leuker

2 likes

Ik vind dit best wel raar als je schoonmoeder dit voor je koopt eigenlijk :sweat_smile: als het nou nog namens je kind is ok, maar ik zou ook echt niet weten wat ik hiermee zou moeten (maar ben dan ook geen moeder dus zou voor mij sowieso een raar cadeau zijn :joy:)

6 likes

Aahww wel lief dat je schoonmoeder dit blijkbaar van je vindt (en aan je heeft gedacht) haha, gewoon in de la met prulletjes gooien :rofl:

23 likes

Ik kreeg ooit van mijn schoonmoeder een boekje met een titel als ‘Je bent geweldig!’ maar ze had duidelijk niet binnenin gekeken want het stond vol met zoete uitspraken over waarom de gever mij zo’n leuke partner vond en waarom de liefde tussen ons voor eeuwig was enzo. Bij subtiele navraag was de pinguïn voorop zo schattig geweest.

21 likes

Ik kreeg vandaag een verassing tasje van een boekenwinkel maar wat een rotzooi zit hier in. De vriendin van wie ik het kreeg had ook zoiets van oh…?! (op het “Swarovski” beertje zit een plakkaat met oktober, super random ook)

22 likes