Het jammere cadeautjes topic

Ja het is vaak iets zelfgemaakts en eten wat je hier niet kan krijgen bijvoorbeeld. Ze bieden het ook vaak aan te betalen maar dat vind ik ook stom. Mijn man gaat wel een dispuut openen want het is elke keer zo belachelijk veel.

1 like

De invoerrechten zijn meen ik mij te herinneren gestandaardiseerd en gebaseerd aannames. Er wordt van uit gegaan dat jouw pakkertje xx euro waard is. Ik vermoed dat je dat dat niet opgaat voor zelfgemaakte dingen?! Volgens mij kan je ook wel in bezwaar.

4 likes

Ik heb een weekendjeweg bon van €30,- gekregen, de reserveringskosten zijn €20,- :sob:
En de deals zijn echt niet ZO aantrekkelijk dat ik hier wat mee kan, zo zonde

5 likes

Wat zonde van het geld! Kun je de bon nog ruilen voor een andere bon?

5 likes

Ik wilde je ongevraagd advies geven over wissel.nl maar ik zie dat de rest van de wereld ook niet blij is met die bon. Wat zonde inderdaad :smiling_face_with_tear:

6 likes

Omg wat een goede tip! Ik zit al even met een cadeaubon van een hele ouderwetse bekende juwelier waarmee ik niks kan!!! Ideaal dit

6 likes

Oh alsnog een goede tip! Denk dat ik hem dan nog liever inruil voor 20,- bol.com waar ik meer aan heb :grinning: kende die niet, thanks!

6 likes

Ik heb een netpanty op zo’n karton (van de markt) gekregen in maat 36.

Ik heb maat 42 met brede bovenbenen en draag vrijwel nooit jurken of rokken, laat staan iets wat ik kan combineren met netpantys.

15 likes

Ik ben nu vooral benieuwd wie zoiets aan je geeft… Bijzonder wel.

7 likes

Mijn tante, die me gewoon goed kent.

1 like

Mijn schoonmoeder heeft zichzelf overtroffen dit jaar.
Mijn cadeau was parfum van 16 euro (die echt niet lekker ruikt) en mijn vriend zijn cadeau was een sjaal van mijn schoonvader die hij niet meer droeg, douchegel van de action en een boek over kaas en wijn van 1977 (hij drinkt niet en er was maar 1 pagina over kaas).
Zij verwachtte wel een dagcreme van 50 euro.

19 likes

Volgend jaar een potje van de Aldi/Lidl geven. Kost je max €5. Schijnt nog goed uit de test te komen ook.

9 likes

Wat een gek cadeau van vrienden of niet

67 likes

Why?!
Dat is echt zo’n ongemakkelijk en raar cadeau van iedereen behalve je partner.
Tenzij je misschien regelmatig met ze afspreekt voor dit soort activiteiten, maar dan nog.

5 likes

Ik weet niet wat erger is. Dat ze wel de juiste maat hebben gekocht (en hoezo weten ze die maten) of dat ze de verkeerde maten hebben gekocht.
En echt hoe komt het in je harses op om iemand, waar je geen romantische relatie mee hebt, lingerie te geven.

Hoe reageerde je vriend hierop? En zijn die vrienden man of vrouw?

2 likes

Klinkt alsof het voor haarzelf bedoeld was en ze het niet meer kon retourneren. Hoe heb gereageerd?

3 likes

Of alsof jouw vriend hier invloed op heeft gehad

5 likes

Een kleur sexy vinden snap ik nog wel, zoals zwart of rood bijvoorbeeld.

8 likes

Ja, ik was ook verbaasd haha, tuurlijk kan een kleur sexy zijn.

16 likes

Ja eens, wat ik er nu van zie vind ik het er mooi uitzien hoor. Even los van of dit gepast is.

3 likes