Nope. Daarna heeft hij ook nooit meer iets voor z’n verjaardag gekregen bedenk ik me nu hahaha
Hahaha ik zie nu voor me dat de vriend van @thenerdyintrovert het cadeau van een dagje oppassen doorgeeft
.
Kwam bij het opruimen ook weer een cadeautje tegen wat sinds kerst nog in de verpakking zit: geurstokjes van de Rituals.
Ik kan me voorstellen dat veel andere mensen hier misschien blij mee zijn, maar in mijn geval wel een jammer cadeautje. Ik hou totaal niet van dingen met geurtjes: parfum, geurkaarsen, geurstokjes, wierook, vind het allemaal verschrikkelijk! ![]()
Verder denk ik ook altijd; je moet iemand wel heel goed kennen om te weten wat voor geur iemand lekker vind voor in huis, of niet? ![]()
Of zijn mensen die zulke geurtjes-dingen wel goed kunnen verdragen over het algemeen heel flexibel met verschillende geurtjes?
Ik geef heel vaak Rituals pakketten aan mensen die ik niet zo goed ken. Lijkt mij een beetje een cadeau waar iedereen wel blij mee is. Ik vind het zelf ook altijd leuk om te krijgen. Tenzij het natuurlijk een heel overheersende geur is die je niet fijn vindt
Ik vind heel veel geuren niet lekker en gelukkig weten de mensen om mij heen dat op zich ook wel. En anders vragen ze nog wel specifiek welke geuren ik wel lekker vind of al heb en halen ze iets uit anders uit die lijn ofzo.
Had ook een tijd een vriendin die zichzelf had overtuigd dat ze helemaal mijn smaak wist en me vervolgens echt de meest smerige geurkaars ooit gaf. Tsja :’)
Ik ook om dezelfde reden, kan ook makkelijk doorgegeven worden als diegene het zelf toch niks vindt denk ik dan.
Ik kreeg met de kerst alvast mijn verjaardagscadeau voor volgende maand van mijn vader. Ik heb al 10000 keer tegen hem gezegd dat ik geen harry potter merchandise wil want ik wil JK rowling niet financieel steunen, het is nooit mooi of iets waar je wat aan hebt en ik hoef gewoon echt geen kinderboekenshit voor m’n 30e verjaardag maar ik kreeg weer een parel hoor
echt whyyyy :")
Hahahha serving scones and second wave ‘feminism’
Huh maar hoe komt hij erop om dit te geven?
Ik vond Harry Potter leuk als kind/tiener
extra leuk in deze context is dat ik niet meer in Nederland woon dus dit ding dan mee moet nemen in m’n koffer en daarna ergens kwijt moet in mijn kamer van 8m2! (wat uiteraard niet gaat gebeuren)
Helaas op t vliegveld laten staan!! ![]()
![]()
hopelijk heeft iemand anders hem gevonden en er heel veel plezier van ![]()
![]()
Meestal kun je dit soort dingen wel uit elkaar halen, dus dan is het slechts een platte doos.
dat is wel waar inderdaad
Maar zelfs dat is geen reden om het mee te nemen! Leuk voor de kringloop.
Zoiets heb ik ook ooit gekregen van schoonmoeder als kraamcadeau. Zemoest bijna huilen zo mooi en toepasselijk vond ze het. Ik moest ook bijna huilen maar niet omdat ik het zo mooi vond ![]()
Over mijn schoonmoeder gesproken. Ze koopt altijd cadeautjes voor anderen die ze zelf leuk vindt. Want dan vindt de ontvanger het zeker ook leuk! Mijn vraag of ze niet beter kon bedenken wat de ontvanger graag zou willen krijgen ipv wat zij zelf wil geven begreep zo totaal niet.
Toen we wat van het servies kregen dat zij geweldig vindt (en ik spuuglelijk) riep ze ook heel enthousiast dat ze het voor ons ook ging sparen. Heb man direct laten regelen om verjaardags en kerstcadeau’s af te schaffen.
Ik snap echt niet hoe sommige mensen denken
Haha, zo is mijn schoonmoeder ook. Ze vroeg me pas of ik ideeën had over wat leuk zou kunnen zijn voor ons 5-jarige nichtje. Dus ik noemde wat op, maar zei dat ze toch het beste even kon checken bij de moeder van het nichtje. Die kent haar eigen kind het beste. Ja, dat had ze al wel gedaan, maar ze vond het niet zo leuk wat zij had genoemd… ![]()
Mijn schoonmoeder had een cadeau netjes van het lijstje besteld, en gewoon de verzendbox ingepakt. Dus toen het 3 jarige kind het openmaakte kreeg je eerst die kartonnen verzenddoos te zien. Vond dat ook zo raar? Het is toch niet zo veel moeite om gewoon even die doos open te maken, het cadeau eruit te halen en die in te pakken? Maar goed, mijn schoonmoeder koopt in ieder geval wel cadeaus van het ‘lijstje’ dus volgens mij mogen we niet al te hard klagen
Oh dat doet mijn ex-schoonmoeder ook. Ze koopt het gewenste cadeau, pakt het in. Goed toch?