Het kerstdiner

Gegrilde paprika risotto met buratta(geen beste foto)

Bitterkoekjes pudding met mandarijn saus (bedankt voor het idee hier :wink: )

22 likes

Wij hadden eten van een italiaanse traiteur.

Voorgerecht

Van de rest geen foto maar was heel nice.

Vanavond lekker burgerlijk gourmetten. Mijn vriend heeft het al weken over hoe verschrikkelijk hij dat vindt, dus blij als dat erop zit :upside_down_face:

10 likes

Oeh wij hebben deze morgen op het menu staan, ziet er goed uit!

1 like

@vitaminwater heb jij een foto van de monsterkaasplank?

1 like

Haha bijzondere mix!
Ghormeh sabzi is mijn lievelings eten hmmm

1 like

De pastagang en kaasplank missen hier op de foto’s, maar 8-gangen kerstdiner was top. Mijn man heeft alles gekookt voor 7 volwassenen en 2 kids :ok_hand:

39 likes

Zo snel ik de fotos van mn zussie heb :handshake:
Wijnspijscombinaties waren iig erg geslaagd :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Voor degene die de vegan tartaar heeft aangeraden: super bedankt!! Hij was heerlijk en niet moeilijk om te maken.
Ik zou voor de volgende keer wel een topping met mierikswortel maken ipv mayo&mosterd, om het iets zuurder te maken.

1 like

Wow dit ga ik onthouden voor volgend jaar! Ziet er goed uit en best goede prijs ook. En leuk dat menutje erbij :relaxed:

1 like

Jaa ik heb ook de vega steak tartaar gemaakt: niet vegan want heb met een kwarteleitje gemaakt. Het was makkelijk, maar voor 20pers wel achterlijk veel snijwerk.

(Excuse my food fotografie)

25 likes

Ziet er goed uit!! Wat een werk. En staat er nou “zonder artisjokkenmayonaise”?

1 like

Haha ja, m’n man had artisjokmayonaise gemaakt thuis, maar was dat vergeten mee te nemen. Dus toen had m’n schoonvader dat op het menu gezet :smile:

13 likes

Hahahaha love it

6 likes

Vegan panna cotta staat in de koelkast op te stijven. De rollade staat te braden. Ik voel me erg degelijk. Alleen kook ik met een badjas aan ipv een schort :’)

6 likes

Met filter :sweat_smile:

Port salut, brie, fiore (Nederlandse taleggio), manchego, oude kaas, castello creamy blauwe kaas, perenjam met vanille, toastjes.

Qua wijn hadden we een riesling, sauvignon blanc (met aardperensoep), chardonnay (met arancini), beaujolais (met vega boeuf stroganoff), portugese rode wijn (met tomatentartaar) en een malbec. Tot slot een dessertwijn en lemon curd pie.

23 likes

Hmmm zo lekker allemaal

1 like

Ja ik kwam vanochtend wel een stukje minder makkelijk in mijn panty dan gisteren :pregnant_woman:t3:

3 likes

Ziet er mega lekker uit! Wat zit er allemaal doorheen?

1 like

Oeps late reactie! Ik heb dit recept gevolgd: Vegan steak tartare: serieus net echt! - Anniepannie.nl

Kleine review van mijn diner! Helaas geen foto’s gemaakt maar wel een paar aanraders voor iemand evt volgend jaar :grin: ter inspiratie.

Deze waren beide errug geslaagd

Deze werden met name door de gasten hoog gewaardeerd en allemaal super easy om te maken!

Deze waren mijn eigen favoriet. Kan ook echt niet mislukken

11 likes