Het Kringloop topic

Dit boek heb ik ook en gebruik het best vaak haha!

4 likes

Die “gebreide” grijze ? jurk staat je echt prachtig :heart_eyes:

1 like

Dankje! Ik ben van plan hem te dragen bij de kerstkaart fotoshoot dit jaar. En ja ik ben zo iemand die foto’s laat maken voor een burgerlijke gezinskerstkaart.

6 likes

Echt weer goede retail therapie gehad.

Trui van american vintage gekocht. Rest was te klein en of niet mijn ding

59 likes

Wij hebben hier ook een vrij grote het goed, toch maar eens gaan checken binnenkort.

2 likes

Leesvoer voor 7.50!

10 likes

Ohhh witte oleander heeft zoveel indruk op mij gemaakt! (Ik was wel 13 ofzo :joy:)

2 likes

Ik had al meer van die verhalen gehoord! Toen werd ik nieuwsgierig.

2 likes

Weet iemand een leuke kringloop in Zwolle en omgeving?

3 likes

Red een kind op de marslanden in Zwolle
Stichting Kringloop aan de nieuwe Deventerweg
Dorcas Genemuiden
Jan Posthal in Kampen en daar tegenover zit ook een kringloop, Kringloop Kampen.

3 likes

Echt weer een topbuit. Twee rokjes en tops voor mezelf, 2 truien, longsleeve, jurk, twee broeken en een jas voor mijn kinderen voor 28 euro. O a. WE, Hema en North Face.

9 likes

Iemand nog tips voor goede kringlopen in omgeving Vijlen, zuid - Limburg? :grinning:

2 likes

Ik heb in die van Margraten wel vaker leuke dingen gevonden.

3 likes

Het boek van Sabine Dardenne heeft zó ontzettend veel indruk op mij gemaakt, ik had m gekocht toen hij net uit was.

4 likes

Ik ben op vakantie in Normandië en het kringlopen hier is echt next level. :heart_eyes: (ik mag van mezelf alleen dingen kopen die ik écht vet vind of “nodig” heb maar het is best lastig om me in te houden haha)

f

49 likes

Die kalkoen heb je wel nodig!

7 likes

Whaa wij vertrekken morgen naar Normandië en dit bericht maakt mij zo blij haha! Mocht je nog tips hebben dan hoor ik het graag :slight_smile:

7 likes

Waar in Normandië ga je naar toe? :relaxed:

Hier ligt de wintercollectie kleding er ook weer!
Heel veel ‘oude vrouwen’ kleding of maat XXL, dus niet per se passend.

Wel hingen er 10 bruidsjurken en ik denk een stuk 15 echte bontjassen.
Dus mocht iemand zoeken!

4 likes

We verblijven in Honfleur, Saint-Malo, Bayeux en Rouen. Vanuit daar gaan we ook naar andere plekken in de regio.

6 likes