Het Kringloop topic

Vandaag deze seventies bureaulamp gevonden in de kringloop voor maar 7,50 euro. Het is een Anglepoise Model 99, en gaat online voor 50 tot 100 euro.

Ik twijfel of ik 'm een andere kleur wil spuiten want er zitten een paar krasjes in de kap. En mijn bureau is donkerbruin dus dan wordt 't al snel een grote donkerbruine vlek.

Ik heb blijkbaar een goed oog voor lampen want twee jaar geleden heb ik deze nineties/eighties Ikea-lamp gevonden, ook voor 7,50 euro, nog altijd héél gelukkig mee:

Deze gaan nu voor 200 euro :scream:

75 likes

Toffe vondsten! Vind je het dan ook lastig om te beslissen om hem over te sluiten omdat het dan niet meer orgineel is of is dat niet het probleem? :stuck_out_tongue:

1 like

Ja als het nou een “waardeloos” stuk was had ik er geen probleem mee haha.

2 likes

Begrijp je helemaal! Je kunt altijd kijken of je er zo ook aan kan wennen. Ook wel beetje de charme van tweedehands, dan koop je iets wat je anders als het nieuw was in een andere kleur ofzo had gekozen.

Van alles in de kringloop gevonden vandaag oa kleding en blokfluit, maar deze twee boeken waren wel hele toffe vondsten.
Die van Bibi was maar 1,50 en doe kapitein in hangmat 80 cent. Beide gewoon nog nieuw.

13 likes

Echt precies wat ik nodig had vandaag :pray:t3:

74 likes

Op de foto is het merklabel te zien maar veel interessanter lijkt me wat het voor kledingstuk is, heb je daar ook een foto van?

8 likes

Het is een boucle jasje! Maar geen foto gemaakt. Alleen een aan foto maar die post ik niet

4 likes

Vangst van vandaag, ongeveer €11 bij elkaar. Sierlijk bestek is om moestuin labels van te maken met slagletters.

Spijt dat ik deze niet mee heb genomen, maar mn vriend vond 'm lelijk :frowning_face:

9 likes

Deze wollen jas nog gekocht vanochtend, gisteren gepast en spijt dat ik m niet meegenomen had.

89 likes

Jij scoort echt pareltjes

7 likes

Ja volgens mij hebben alle filialen van het goed die gordijnen!

3 likes

Ja ik heb wel geluk vaak, vind het ook echt heerlijk om te zoeken

9 likes

Jij gaat ook elke week wel toch?

4 likes

Ja over het algemeen wel, maar nu tijdje niet meer omdat ik de hele tijd dezelfde dingen zag

6 likes

Terug gaan!

Staat je heel goed!

1 like

Wow, prachtige jas. :heart_eyes:

Benieuwd wat je hiermee bedoelt!

Dat zijn echt schijtgordijnen, er blijft altijd een kier waardoor iedereen je in je ondergoed zien staan omdat ze schuin naar buiten vallen en je ze niet over elkaar kan trekken.

8 likes

Mijn dochter zei over die clown “maar hij kijkt toch blij mama”

:smiling_face_with_tear::smiling_face_with_tear:

Toen ik zei dat ik het een eng ding vond.
Gelukkig heb ik dr nog niet verpest met creepy clown angst :joy:

En die theepot moest ik bii aan het forum denken

24 likes

Mooie jas!!!

Waar issie van???

1 like