Het Kringloop topic

Vanmiddag deze gietijzeren pan gekocht voor 6.50, super blij mee. Hij is niet helemaal in topconditie maar wil hem toch alleen gebruiken om brood in te bakken :grin:

15 likes

Thanks!

2 likes

De score van vandaag, voor in totaal €8,30 (en ik vond die zilveren vorkjes online voor €49! Haha) Moest ze wel even poetsen, zie foto 2. Gevonden bij “Bij Nico boven” in Lekkerkerk.

20 likes

Mooie vondst die vorkjes!

5 likes

Vond nog een kringloopclown voor jullie :heart:
En een cute kastje wat ik helaas niet mee kon nemen :broken_heart:

20 likes

Die schoteltjes! :heart:

3 likes

Oh door al deze clowns moet ik opeens weer denken aan een schilderij/print van een clown met een jong meisje wat ik maanden terug bij de kringloop zag.

Ik snap echt niet dat ze dit niet regelrecht in de container gegooid hebben. Wat IS dit.

7 likes

Moet nu altijd aan het forum denken als ik dit soort theepotjes zie! Deze kwam ik in de kringloop in Lucca tegen.

27 likes

Kwam een keer deze tegen bij een krinloop. Ongeveer drie kasten vol, heel je verzameling naar de kringloop?

17 likes

Wooow dat kastje!!

4 likes

Ja leuk he! Helaas heb ik geen auto en bezorgen is duurder dan het kastje zelf en heb ook niet gevraagd of het kon (deze zit niet in mijn stad). Het kastje was ook wel wat gammel maar voor 15 euro prima natuurlijk.

1 like

Over kringlopen gesproken🙈
De dochter van een vriendin van mij had een grote squishmallow uitgezocht bij de kringloop, zag er nog heel netjes uit.
Bij thuiskomst zag de vader dat er een ritsje in zat, en hij dacht check het maar eens of er niets geks in zit😅

de buit

Inhoud; condooms en opzetstukken van elektrische tandenborstels

18 likes

:nauseated_face:

5 likes

Ik ben verliefd op deze boekensteunen :heart_eyes::heart_eyes:.

Een jurk en glazen voor mezelf

Kind was mee en zocht deze uit.

En deze gigantische houten manege voor een vriendin

55 likes

Broek van monki en een mannenshirt van een onbekend merk.

50 likes

Ongevraagde tip: rond deze periode wordt de herfst/winterkleding in de kringloopwinkels gehangen en als je een beetje op tijd gaat zitten daar parels tussen is mijn ervaring :ok_hand:t3:

9 likes

Ik denk dat jij een zeer georganiseerde kringloop hebt dan, hier wordt het hele jaar door alles in de winkel gehangen en ook alles door elkaar, badpakken, skibroeken en alles er tussenin.

Zou het heel relaxed vinden als ze per seizoen zouden categoriseren!

4 likes

hier is het inderdaad per seizoen gescheiden! Heel fijn kijken

3 likes

Oeh… en waar is ‘hier’?

1 like

Acne trui gevonden in de kringloop :scream:

65 likes