Ik heb me ook aangemeld maar het duurt al even haha. Ben hier veel te ongeduldig voor. Zijn wat tassen in omloop, maar die zitten dicht bij elkaar. Over 7 mensen ben ik pas een de beurt
We zijn op vakantie in Brabant en vandaag in twee Kringloopwinkels in Tilburg maar liefst 15 dvdâs gescoord van Thomas voor 4,50
Mijn kind is helemaal gelukkig
In Utrecht?
Nee in Amsterdam! Heb jij er 1 weggedaan?
Ja! Met ook een kleine schade.
Ohh nou ik had hem graag geadopteerd! Dat webbing kun je best makkelijk (laten) vervangen
Hahaha waar was dat? Heel bijzonder
Ik was net in een kringloop waar iemand geen zin had in Vinted denk ik, want een vriendin had zomaar overhemden van SamsĂže SamsĂže gevonden en ik vond een blouse van COS voor 5 euro .
En een schattig ovalen schaaltje voor 10 cent
Vandaag deze seventies bureaulamp gevonden in de kringloop voor maar 7,50 euro. Het is een Anglepoise Model 99, en gaat online voor 50 tot 100 euro.
Ik twijfel of ik 'm een andere kleur wil spuiten want er zitten een paar krasjes in de kap. En mijn bureau is donkerbruin dus dan wordt 't al snel een grote donkerbruine vlek.
Ik heb blijkbaar een goed oog voor lampen want twee jaar geleden heb ik deze nineties/eighties Ikea-lamp gevonden, ook voor 7,50 euro, nog altijd héél gelukkig mee:
Deze gaan nu voor 200 euro
Toffe vondsten! Vind je het dan ook lastig om te beslissen om hem over te sluiten omdat het dan niet meer orgineel is of is dat niet het probleem?
Ja als het nou een âwaardeloosâ stuk was had ik er geen probleem mee haha.
Begrijp je helemaal! Je kunt altijd kijken of je er zo ook aan kan wennen. Ook wel beetje de charme van tweedehands, dan koop je iets wat je anders als het nieuw was in een andere kleur ofzo had gekozen.
Van alles in de kringloop gevonden vandaag oa kleding en blokfluit, maar deze twee boeken waren wel hele toffe vondsten.
Die van Bibi was maar 1,50 en doe kapitein in hangmat 80 cent. Beide gewoon nog nieuw.
Op de foto is het merklabel te zien maar veel interessanter lijkt me wat het voor kledingstuk is, heb je daar ook een foto van?
Het is een boucle jasje! Maar geen foto gemaakt. Alleen een aan foto maar die post ik niet
Vangst van vandaag, ongeveer âŹ11 bij elkaar. Sierlijk bestek is om moestuin labels van te maken met slagletters.
Spijt dat ik deze niet mee heb genomen, maar mn vriend vond 'm lelijk
Jij scoort echt pareltjes
Ja volgens mij hebben alle filialen van het goed die gordijnen!