Het Kringloop topic

Jezus die eerste idd. Heb ff gegoogeld. :scream: wtf

2 likes

Ha, ik ben nieuw met kringlopen. Naar welke kringloop in de omgeving van Utrecht (Max 30 minuten met de auto) kan ik het beste gaan? Ik heb twee jonge kinderen dus ik kom voornamelijk voor kinderboeken, kinderkleding en speelgoed.

1 like

Ik vind die in Zeist leuk, Johannes Postlaan?
En Emmaus Parkwijk ook, die is alleen niet zo vaak open.

3 likes

Vind het wel lollig dat de eigenaar van het marie kondo boek, het boek niet vond sparken. Hop naar de kringloop ermee.

28 likes

Die op de Johannes Postlaan in Zeist idd. Die is ook echt groot en heeft veel boeken en speelgoed.

De kringloop in Hoograven in Utrecht had ik de laatste keer ook echt leuke dingen voor mn kind

Van het weekend dit gescoord bij Dorcas Veenendaal. Met die ring ga ik een lantaarn haken, die slippertjes zijn voor een vriendin die een jongetje krijgt en met dat Citroen ijsblokjes ding heb ik zondag deze spiegel gemaakt met airdry klei. :smile:

78 likes

Jezus wat een afschuwelijke dingen!!

Ik moet dan wel denken aan Marc-Marie Huijbrechts die ooit zo’n enge pop bij de voordeur zetten om inbrekers af te schrikken ofzo hahaha.

1 like

Super leuk die spiegel!

7 likes

Vanmiddag deze gietijzeren pan gekocht voor 6.50, super blij mee. Hij is niet helemaal in topconditie maar wil hem toch alleen gebruiken om brood in te bakken :grin:

14 likes

Thanks!

2 likes

De score van vandaag, voor in totaal €8,30 (en ik vond die zilveren vorkjes online voor €49! Haha) Moest ze wel even poetsen, zie foto 2. Gevonden bij “Bij Nico boven” in Lekkerkerk.

20 likes

Mooie vondst die vorkjes!

5 likes

Vond nog een kringloopclown voor jullie :heart:
En een cute kastje wat ik helaas niet mee kon nemen :broken_heart:

20 likes

Die schoteltjes! :heart:

3 likes

Oh door al deze clowns moet ik opeens weer denken aan een schilderij/print van een clown met een jong meisje wat ik maanden terug bij de kringloop zag.

Ik snap echt niet dat ze dit niet regelrecht in de container gegooid hebben. Wat IS dit.

7 likes

Moet nu altijd aan het forum denken als ik dit soort theepotjes zie! Deze kwam ik in de kringloop in Lucca tegen.

27 likes

Kwam een keer deze tegen bij een krinloop. Ongeveer drie kasten vol, heel je verzameling naar de kringloop?

17 likes

Wooow dat kastje!!

4 likes

Ja leuk he! Helaas heb ik geen auto en bezorgen is duurder dan het kastje zelf en heb ook niet gevraagd of het kon (deze zit niet in mijn stad). Het kastje was ook wel wat gammel maar voor 15 euro prima natuurlijk.

1 like

Over kringlopen gesproken🙈
De dochter van een vriendin van mij had een grote squishmallow uitgezocht bij de kringloop, zag er nog heel netjes uit.
Bij thuiskomst zag de vader dat er een ritsje in zat, en hij dacht check het maar eens of er niets geks in zit😅

de buit

Inhoud; condooms en opzetstukken van elektrische tandenborstels

18 likes