Het Kringloop topic

Kent iemand een kringloop die op zondag open is? Vind het zo’n leuke zondagse activiteit, maar helaas is in de buurt niks open. Vind het niet erg om ervoor te moeten rijden.

1 like

In twello en deventer zijn ze altijd op zondag open! Vind dat zelf ook hele leuke kringlopen.

1 like

In Dordrecht is de Opnieuw&Co op zondag open.

1 like

Best leuke dingen voor aan de muur imo

22 likes

Omg die laatste heb ik aan de muur hangen, de opa van m’n vriend heeft die een keer gemaakt (op nummer schilderen)! Zal straks even een foto maken.

4 likes

Ik heb die kleine paint by number meegenomen voor mijn woonkamer. :slight_smile:

1 like

edit: foto weggehaald
:relaxed: twinning

9 likes

Ooo mooi kastje :heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:

2 likes

Iemand gaf mij een paar weken geleden dit boek als tip omdat ik verhalen over het Midden-Oosten heel interessant vind en ineens lag deze bovenop een stapel boeken voor maar 0,35 cent, dus toen moest ik wel! Het was een teken :zap:

22 likes

Dus er was hier een rommelmarktje in de buurt en ik kwam er toevallig langs. En nu heb ik 7 nieuwe patroonbladen!!

21 likes

Ik dacht heel even dat dit Mascha was. :blush:

19 likes

En nog een paarse fluffy trui van de Bershka!
Sjakie en de chocoladefabriek is echt heel oud en valt half uit elkaar, maar ik kon hem niet laten liggen.
Ze hadden helaas maar 1 Floortje boek :sob:

Oh en kijk deze parels waar mn moeder mee kwam aanzetten:

Ik ga stuk

25 likes

Ik weet niet wat ik grappiger vind, “Sissi” of die coverfoto’s. :stuck_out_tongue: Leuke vondsten.

4 likes

Deze voor de kinderkamer.

63 likes

Afghanistan ligt niet in het Midden Oosten, maar Centraal Azië.

2 likes

Soms wordt het wel bij Midden Oosten gerekend en soms niet! Maar het is dus niet fout

3 likes

Zo leuk die Charlie, staan er ook tekeningen in?

1 like

Jaa! :blush:

3 likes

OMG er staan ook foto’s van de films in de Sissiboekjes @anon91169173 !

3 likes

Ja fantastisch he die boekjes! Echt zo oud en nostalgisch. (en oh zo niet feministisch, maar in de film heeft ze wel ongeschoren oksels! Dat dan weer wel)

Ik heb vandaag een kaartenrek gescoord!

12 likes