Ooh die is wel heel tof! Mn vinted favos staan ook alweer vol met paarse dingen haga.
Ja ik vond de kleur echt perfect, echt een goede koele paars en de binnenkant was groen!!! Echt jammer dat ik hem niet aansluitend kreeg, is toch niet zo praktisch als het regent.
Ik ben ook op zoek naar een corduroy broek of minirok in een soortgelijke paarse tint, maar dat is al een stuk moeilijker. Jouw laarsjesvondst inspireert me wel om goed mijn best te doen!!!
Ik zou nog twee minipoppetjes erop plakken . Heb je gelijk die scène uit de Titanic
deze?
Als je dat op je theepot wilt, ga je gang. Kwestie van je hand onderkladderen met verf en die theepot grijpen
De omschrijving “stomend” voelt dan ook heel passend, bij een theepot!
Ik kwam afgelopen weekend deze pareltjes tegen. Vond die hond op de bank geweldig maar het (de?) deksel ontbrak helaas
Aah wat balen hij is wel erg tof!
Door dit topic ben ik op rare theepotten gaan letten, haha. Deze lijkt wel een beetje op die van Next.
Wat grappig, dat kussentje had ik vorig jaar bij de action gehaald
Leuke dingen! Maar was die puzzel 15€?
Thanks, ja vond/vindt het zelf ook nogal duur idd. Ligt er aan denk ik wie het prijst en hoe lang iets er al ligt.
Ik heb nog een aantal puzzels liggen van Jan van Haasteren waar ik niks mee doe. Wil je die hebben voor verzendkosten? ik kan een dezer dagen wel een foto maken.
Oeh, anders heb ik wel interesse!
Zo inderdaad, ik zie ze weleens liggen en dan zijn ze 3 tot 5 euro. Voor mensen met een kleine beurs is dit echt geen kringloopprijsje.
Ahhh sorry heb ze nu weggegeven aan 1103!