Haha zonder die bonus foto had ik gedacht dat dat gele ding een vaas was in plaats van een kandelaar!
Ik vind het zo jammer dat de kringloop stickers op boeken plakt. Heb nou al zo vaak deel de kaft gesloopt door de sticker eraf te trekken. Een sticker op de achterkant vind ik niet zo’n probleem, maar helaas plakken ze het ook op de rug zodat je het altijd ziet als je het laat zitten. Zo zonde…
Niet in Groningen, maar als je het niet erg vind om een stukje te rijden dan zou ik die grote kringloop in drachten aanraden. Die heeft elk jaar zoveel kerst spul!
Hier was de kerstafdeling ook schrikbarend duur. Allemaal van die Action kerstmeuk met nog hogere prijzen dan de Action ervoor vraagt. Niks antieks hier, of al weg…
Ik zag laatst in de kringloop een primark jumpsuit hangen voor 25 euro En dan wel een 100% zijden blouse voor 2,50
(die heb ik wel gekocht, de jumpsuit niet)
Komt vaak voor primark schoen en Ikea lak tafel de hoofdprijs betalen. Designer pumps uit Italië 3 euro.
Ik had laatst voor 1,50 een Ikea Lykta lamp gekocht bij de kringloop en de tweede laten staan. Voelde me al bijna schuldig dat ik ze niet als set meenam. Maar nu zie ik de hele tijd Reliving reclames waar ze voor 30-40 euro gaan en op Amazon staan ze zelfs voor 150 dollar. Vintage Ikea is big business blijkbaar.
Dat was mij ook al opgevallen! Ik had een truitje gevonden voor 1 euro van merino wol, kasjmier en nog iets van wol ofzo. En een jumpsuit van de H&M voor 6 euro. Wel gekocht want vond hem super leuk maar dat verschil! En een 100% zijden jasje van sissy boy kostte ook amper wat, helaas twee maten te groot. Hopelijk blijft dit wel zo en gaan ze niet straks daar ook nog op letten. Koopjes scoren is echt zo lastig geworden.
Op zich wel chill dat ze vintage items zo laag prijzen, haha. Ik heb van de week nog een wollen colbert en leren laarsjes voor allebei 5 euro gekocht. En een supermooi jasje voor mijn vriend, ook wol en vintage. De man naast ons was volgens mij heel jaloers, haha. :’)
Maar ik vind het heel wisselend. Soms hebben ze wél door dat het een mooi merk/vintage is en wordt het hoog geprijsd. Snap ook helemaal niks van dat prijssysteem, haha. En het ligt echt aan de kringloop. Rataplan is zoveel goedkoper dan Het Goed bijvoorbeeld.
Veel kringlopen bestaan uit vrijwilligers en die bepalen (meestal) de prijs. Het is echt natte vingerwerk
Goede koopjes! Ik was in mijn vakantie bij de rataplan geweest in as en daar viel mij ook het verschil op qua merken ten opzichte van het noorden. Ik had toen bijv. Een wollen jas van denham gevonden voor 15 euro. Dat merk heb ik nog nooit hier gezien evenals sissy boy etc. Kringloop hoppen is wel aan te raden, haha. Qua boeken was het overal wel echt prut in as waar ik was geweest.
Wat denken jullie? Is dit de beste aankoop ooit of er hangt nu een gewoon leuk zelfgemaakt jurkje in m’n kast. ik weet het echt niet.
Ik zag dit mantelpakje hangen in de kringloopwinkel en niemand kon mij vertellen wie hem binnen had gebracht of dat ze iets konden zeggen over de echtheid. Ik twijfel zelf enorm, want er zitten buiten dit label geen andere labels in.
Goed idee ga ik doen! Ben benieuwd wat zij er van vinden.
Op basis van de foto’s zou het imo best echt kunnen zijn.
Echt of niet, hij is super cute!
Geen idee, maar hij staat je prachtig! Dus sowieso een goede vondst
Wel echt heeel mooi!