Het Kringloop topic

Hij is ook heel zwaar, dus ze hebben geen goedkope stof gebruikt. Alleen de voering voelt aan alsof het een kunststof is en geen zijde of cupro. :frowning:

@Vaiana @Parfei @Marquez wat lief :smiling_face_with_three_hearts: hij is echt mooi, het valt ook precies goed. Ben blij dat ik hem toch heb meegenomen haha.

5 likes

Mcq is de ‘goedkopere’ lijn van Alexander McQueen, daarbij gebruiken ze ook wel wat goedkopere materialen. Ik denk dat je wel mag aannemen dat ie echt is als ik het zo zie en hoor!

7 likes

Holy shit! Ik denk dat je gelijkt hebt dan haha. Ik ben nu ook logo’s aan het vergelijken en dit logo komt idd uit de mcq collectie. Kijken of ik hem nog ergens online kan vinden haha. Zo leuk :heart_eyes_cat:

4 likes

Wow love deze kringloop blog post

22 likes

Zo leuk! Voelt net of ik zelf op kringlooptour ben geweest

8 likes

Ik weet vaak ook niet goed of ik bij merken nu deals doe :sweat_smile:
Heb vandaag voor €6 een Pierre Cardin hemdje gekocht en dacht dat dat ged was maar zie nu dat ze ook nog polo’s van het merk op zalando verkopen haha dus ofzo de waarde dan zo fantastisch isweet ik niet? :sweat_smile:

Ziet er op deze foto niet erg flatterend uit maar is voor het idee

2 likes

No way hahaha. Nu wil ik heel graag weten wie je bent. Hebben we staan worstelen bij de boeken?

Ik ben verder echt precies bij dezelfde dingen langsgelopen haha. Die rode lantaren heb ik ook nog in m’n handen gehad. Jammer dat je verder niks konden vinden.

De kerst afdeling bij kringloop plus is echt heel matig idd, jammer wel, had hoge verwachtingen.

Ik had zelf deze nog bij de kerst afdeling gevonden. Een advent kalender voor aan de muur :grin: al met al goed geslaagd haha. Je vogeltjes zijn heel cute.

4 likes

Super leuk dit overzicht! Ik herken alle winkels, haha. De diamantlaan vind ik altijd wel leuk. En mamamini aan de damsterdiep heeft nog wel eens leuke kleding of boeken, maar dan moet je echt net geluk hebben. Goud goed heeft ook wel mooie kleding soms, maar ook goed zoeken en af en toe wel duur geprijsd. Echt heel tof dit overzicht, gelijk zin om weer eens een rondje te doen in Groningen.

1 like

Ik snap dit merk ook nooit inderdaad, het is (was?) volgens mij eigenlijk wel een duur/designer merk in de jaren 60 (je komt het vaak tegen als je over mode leest) maar je ziet er ook ondergoed en t shirts van bij Action en Zeeman-achtige winkels. En dat is wel gewoon echt volgens mij.

1 like

Ik kocht deze tas bij de kringloop voor magazines etc. Past qua kleur perfect in mijn interieur en Merlijn approves

38 likes

Blijf dit altijd een beetje vaag vinden in kringlopen, zie ze vaak tussen de blikken staan voor €0,50/€1,00. Vraag me af of dit echt verkoopt

14 likes

Kusmi theeblikje in de achtergrond ook inderdaad. Gok dat de mensen die de spullen aannemen niet doorhebben wat het is?

2 likes

Ik vind dit ook met van die spullen waarvan je ziet dat het gratis gekregen is, de kringloopwinkel zou eigenlijk een weggeefhoek moeten hebben voor die spullen.
(of nog beter, de kringloop zou alles gratis weg mogen geven :sunglasses:, of iig btw vrij aangezien er al btw over die producten is betaald)

6 likes

Ik heb dat ook met Action spullen. Het is onmogelijk voor hen om te controleren of het van de Action komt, maar het is zo frustrerend als je iets bij de kringloop koopt dat van de Action blijkt te komen en daar nieuw nog goedkoper was.

4 likes

Scherp, die had ik nog niet eens gespot haha

1 like

Jaa dit idd. Zag laatst een filmpje daar had iemand glazen gekocht die je blijkbaar gratis kon krijgen bij de kruidvat…

3 likes

:exploding_head:
Wow, wat een goed idee (denk ik). Ik heb er zelf nooit bij stilgestaan.
Hoezo moet er eigenlijk btw over betaald worden?

5 likes

Deze had ik al gepost in het kinderaankopen topic ( de poster ) maar de lijst vorige week bij kringloop gescoord voor €7,50z echt zo blij mee want ik was al een hele tijd op zoek naar zoiets.

37 likes

heeeeel vet!

5 likes

Ik koop dat wel eens, is dat raar dan? Ik heb die producten (thee, stroop, koffie, koekjes) niet nodig maar vind de blikjes leuk en handig om losse troepjes in de bewaren

2 likes