Het Kringloop topic

Ik koop zelf wel eens appelstroop voor bijna hetzelfde geld en zie het zelf vooral als een lege verpakking, vandaar dat ik benieuwd was. Maar alleen maar goed als het op die manier mooi hergebruikt kan worden

1 like

Na tijden weer eens even naar de kringloop geweest en ik ben blij! We moesten een vaas voor de legobloemen voor schoonvaders sintcadeau maar natuurlijk ook even rondgekeken.

De hele serie behalve het laatste boek voor €9 totaal!

En een fotolijstje en twee glaasjes met olifanten. Maar wat voor drankglaasjes dit zijn, geen idee dus als iemand dat weet hoor ik het graag!

Geen foto van de vaas gemaakt.

En morgen bij opening meteen terug voor de grote witte vaas met kleurtjes op de bovenste plank voor mijn moeder.

Nou dit was mijn kringlooptedtalk :+1:t2:.

41 likes

De glaasjes zijn denk ik voor port, maar als ze wat ouder zijn zouden het ook wijnglaasjes kunnen zijn. Tot de jaren ‘70 waren wijnglazen een stuk kleiner dan we nu gewend zijn, omdat wijn toen in verhouding een stuk duurder was, echt een luxe product dat je dus niet in enorme sloeberglazen weg schonk😉

5 likes

Jaaaa dankjewel als ik zoek op port elephant glass vind ik hem op een paar engelse websites!

image

Je hebt ook wijnglazen met olifantjes. Leuk! Drink zelf geen alcohol maar vond ze zo leuk haha.

11 likes

Ik denk dat dit de serie is, en dat jij de witte wijn glazen hebt? Ze zijn erg leuk!

2 likes

Ja dit zijn ze! Ik heb de kleinste volgens mij :face_with_monocle:. Of de middelste!

Ah wat leuk je hebt ze ook met neushoorns. Ook leuk verhaal erachter trouwens.

1 like

Zooo blij met deze vondst

20 likes

Ik zag laatst een doosje van Ferrero Rocher staan voor 25 cent. En dan dan bedoel ik gewoon deze (zonder de folie):

afbeelding

Herkende hem meteen want ik zet er thuis altijd mijn lipsticks in :joy:

24 likes

Thanks voor de tip hahaha goed idee

1 like

Ik heb er daar ook 5 ofzo van :joy:

2 likes

Iemand nog ‘mooie’ theepotten gezien/gescoord?

2 likes

Nu je het zegt :wink: kwam deze 2 tegen.

32 likes

Woooow €9 voor bijna de hele serie is echt geen geld!

3 likes

Haha in DH? Ik was hier laatst ook!

1 like

Klopt ja :laughing:

4 likes

Echt zonde dat de deksel van die hondentheepot kwijt is, anders had ik hem wel meegenomen :heart_eyes:

2 likes

hahahahahahaha :joy:
image

17 likes

Ahh arm hondje :sob::sob::sob:

2 likes

Kwam deze vandaag tegen!

Later liep ik weer langs die afdeling en hij was al door iemand meegenomen, haha.

30 likes

Vergeten te fotograferen, maar ging er wel op letten door jullie hahahaha

1 like