Collectie uitgebreid
Aaah die boeken las ik vroeger ook! Zo leuk!!
Ik vind het altijd zo leuk dat je op basis van de kleding etc op de voorkant kan zien wanneer die boeken zijn uitgegeven
Hahaha ik ben alleen met die nieuwe verhalen en herschreven versies opgegroeid
Er schijnen zelfs nog boeken in 2013 te zijn uitgebracht
Oh wacht dat is “book of negroes” van Lawrence Hill toch? Dat is inderdaad een heel mooi boek, raad het iedereen aan.
Ja klopt, zo prachtig! Raad hem ook vaak aan mensen aan.
En de titel is heel begrijpelijk als je het verhaal kent, zo heette het boek echt waar het in het verhaal over gaat. Maar toch…
Ik ging voor een bank en hoopte ook wat borduurspul te vinden, allebei niet gevonden maar wel dit toffe beeldje.
en hoe kan het ook anders, een houthakkers overhemd. lichtblauw. van de mannen afdeling
Deze potten X2
En zag deze, hij gaat of op de muur of anders gebruikt worden.
Maar denk dat hij hier prachtig staat… (kreeg hem voor 5 euro mee trouwens)
Dat bord Geweldig!
Staat er iets van een merkje oid op dit bord? Ik wil dit ook
Love it! Ik heb deze ook allemaal. Volgens mij gaat ze in de playbackshow naar de kapper en laat ze haar haar wassen en watergolven en ik had geen idee wat dat betekende, maar het is me wel altijd bijgebleven. (Ik heb het inmiddels uiteraard wel al een keer opgezocht)
Kaiser, w germany
Kon enkel dit bord nergens vinden of iets soort gelijks op internet tot nu toe!
@DrWrenKingston Als je zoekt op ‘Kaiser wandteller’ vind je hem wel online, zo staat hij ook (en meerdere vergelijkbare prachtige bordjes) op eBay Kleinanzeigen.
Ahhh! Wat goed! Ook nog andere mooie prints zie ik!
Ga het wel spannend vinden om er een draadje achter te doen en hem op te hangen beter valt hij niet…
Ik had hier aan gedacht, maar omdat het bord niet plat is maar ook wat meer ‘schaal’ is leek het me dat dat mogelijk niet kon. Maar zou er wel even naar kunnen gaan kijken in de bouwmarkt ofzo.
In onze plaatselijke kringloop mogen we nu niet passen, dus gewoon gekocht met de hoop dat ik het zou passen.
Beige croptrui
Kerstbaltrui met opengewerkt achterkant
Roestbruin vest
Jasje
Hahahahaha dat gezicht is zo leuk!
Oh dit is echt een parel!