Het Kringloop topic

Ik mis de kringloop :sob:

27 likes

Ik ook!!! Ik wil voor mn verhuis eind deze maand zo graag nog even kringloopshoppen :sob:

4 likes

Ga je toch verhuizen naar die studio die je laatst ging bekijken? Wat leuk! Wel irritant dat je nu niet echt makkelijk meubels kan scoren. Misschien dat familie en/of vrienden ook nog wel dingen over hebben? Kan je je eerst wel even redden.

1 like

Omg die wilde ik!! Maar ophalen in Limboland is voor mij een beetje lastig :frowning:

@Marquez grote en essentiële dingen heb ik al maar de kringloop is zo lekker om aan te vullen met tupperware en kaarsenhouders en dat soort troepjes, maar dat komt wel!! Heb alleen nog een pannenset nodig maar ikea heeft een mooie roze dus dan die maar

2 likes

Heb je de link? Dan kan ik even kijken met de afmetingen. Als het past heel graag!! Wat wil je er voor?

1 like

Ik stuur je even een berichtje

2 likes

Dit vind ik echt zo lief van je!

40 likes

Ja!!! :heartbeat:

1 like

Aangezien langsgaan niet kan, struin ik af en toe online bij de kringlopen. Niet dat ik iets koop maar gaat om het idee😂

Kwam deze leuke lamp tegen (heb zelf helaas geen lampen meer nodig maar vond hem te leuk om te niet te delen)

12 likes

Hmm ik denk dat die een heel leuk effect zou maken op de muren!

1 like

Hee wat een goeie tip, thanks! Ik zag laatst precies zo’n soort lamp (van dezelfde designer) die ik heel leuk vond, maar die was heeul duur. Sowieso zijn deze lampen meer waard dan de 30 die rataplan ervoor vraagt. Heb ‘m dus besteld! :star_struck:

10 likes

Mijn oma is net verhuisd naar een verzorgingstehuis en gisteren was ik daar op bezoek. We gingen een rondje lopen door het gebouw en toen was er in het gebouw ook een kleine kringloopwinkel. Mijn oma herkende allemaal spullen die ze vroeger ook had gehad, ze fleurde er even helemaal van op. Helaas konden we alleen door de ramen naar binnen kijken, want het was natuurlijk nog gesloten. Ik vond het zo’n leuk initiatief

22 likes

Oh wat leuk dit! Hier ga ik mijn oma mee naartoe nemen. Bedankt voor de tip.

2 likes

Deze lamp hadden mijn ouders vroeger in de gang haha!

2 likes

Dan tip ik museumhoorn.nl waar je zeker met je opa en oma heen moet! :smiling_face_with_three_hearts: Even off topic natuurlijk maar dit museum staat vol met spullen uit vroeger tijden. Heerlijk.

4 likes

Bij gebrek aan kringlopen die open zijn maar een een foto van deze extreem schattige novelty teapot op Vinted :pleading_face:

32 likes

Kringlopen zijn weer open op afspraak nu toch :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Zonder afspraak zelfs denk ik?

2 likes

Ik was vanochtend even naar de kringloop! Het was megadruk en ze hadden echt zoveel staan, niet normaal. Heb uiteindelijk dit meegenomen:

Ik vind het popje zooo schattig. En vrij zeker dat ie zelf is gemaakt! Het boek was ook een goede vondst. Had trouwens ook nog een mok en een plantenpot.

20 likes

Show me the mok

8 likes