Het Kringloop topic

Kwam gister deze tegen, helaas niet mijn stylo

22 likes

Moet het David Hasselhof voorstellen of Dwayne The Rock Johnson meteen hele slechte pruik :thinking:

2 likes

Ik dacht zelf de eerste, vooral door dat zwoele kapsel

4 likes

Haha ik dacht meteen aan James Dean :sweat_smile:

Leuk om jullie lijstjes te lezen, dit is de mijne:
Leren laarzen
Gebaksbordjes met roosjes
Boeken, vooral wat ik als kind/tiener las. Zoek nu bijv. Moeder van David S
Spelletjes
Disneypuzzels
Disney dvd’s

5 likes

Ik kijk meestal voor:

• bloempotten en vazen
  • lampen
  • boeken
  • lp’s
  • speelgoed en spelletjes
  • kleding

En ik zoek nog specifiek naar een theedoos met 6 of meer vakken en wat kinderboeken voor m’n kind.

4 likes

Ik kijk meestal voor:

Spellen
Vazen/bloempotten
Vintage meubilair
Kleding
Serviesgoed
Boeken

3 likes

Ik kijk altijd bij:

• Boeken (liefst Engels en hardcover)
  • Bloempotten
  • Poppenhuisdingetjes voor mijn moeder
  • Vazen waar avocadopitten goed op kunnen liggen
  • Kleding loop ik meestal snel doorheen, mijn oog moet er net op vallen.
6 likes

Leuk dit!

Ik kijk altijd voor:

• Kook- en bakboeken
  • Leesboeken
  • Puddingvormen
  • Leuke schaaltjes, kommen, bordjes en ander serviesgoed - dit vooral eigenlijk
  • Vazen en bloempotten
  • Meubilair soms
  • Schilderijen - ooit vind ik een Van Gogh of Rembrandt ofzo
2 likes

Dit klinkt goed! Heb je foto’s? Welke omgeving ga jij?

4 likes

Arcopal is zo mooi hè! Welke mokken zijn die gekleurde?

Ik spaar het Veronica servies:

il_340x270.3589226329_5i48

Deze. Ik heb al best wat: koffiekopjes, espresso kopjes, bakjes, schalen, ontbijtbordjes en diner borden. Het voelt altijd als een overwinning als ik weer iets voor een paar euro weet te vinden, haha.

Edit: ik zie nu pas dat je Arcoroc noemt haha. Die zijn ook zo mooi! Vooral dat zwarte rookglas :heart_eyes:

6 likes

Hey wat leuk, hiervan heb ik dinerborden (ook van de kringloop).

3 likes

Oh die bovenste soepkommen heb ik van mijn oma gekregen! In de originele doos en volgens mij staat daar unox op?
Mijn oma kennende heeft ze die vast ooit gekregen via een spaaractie ofzo.
Ik vind ze wel mooi, maar ik vind het materiaal eigenlijk niet zo fijn aanvoelen.

4 likes

Oh van dat rookglas van Arcoroc heb ik nog een aantal kopjes en schotels! Ik gebruik ze niet meer dus je mag ze van mij hebben, maar ik woon wel
in België en verzenden is misschien wel lastig en duur haha

3 likes

Wat leuk dat je zus dat zwarte servies spaart! Echt flashbacks naar vroeger. Ik kijk zelf altijd naar een servies dat een vriendin spaart. Bunzlau Castle. Ik heb nog nooit iets gevonden, maar zij zelf al wel eens een kopje voor 1 euro. Echt heel goedkoop. Verder vind ik heel veel servies leuk, maar heb ik gewoon ruimtegebrek. Alleen voor disney glazen maak ik een uitzondering.

Wiebe van der Zee en dan het koeienservies, de zwarte koeien, wil ik ook nog wel eens meenemen.

3 likes

Wat grappig. Volgens mij was dat het eerste servies van m’n moeder en heeft ze nog deels in de kast staan.

5 likes

Ohh wat leuk dat servies!

Ik hoop van het weekend te kunnen gaan, ben nog op zoek naar een mooie vaas voor mijn keukengerei en wat potten voor planten die hun oude pot zijn ontgroeid.

Verder kijk ik altijd bij de boeken, het servies voor een mooie theepot en de kleding.

3 likes

Eindelijk weer even gekringloopt, hij was vandaag voor het eerst weer open dus hartstikke druk.
Ik koop altijd knopen, dus nu ook mooe groene knoopjes en houtje touwtje knopen. Een houten treinbaan voor dochter, koekjesvormen, een vestje voor dochter en deze lijst met print waar ik een andere lijst omheen wil doen:

Herkent iemand deze print? Vind het altijd wel erg leuk om te weten wat ik aan de muur hang maar kan het zelf niet vinden bij deze. Er stond nog een dus misschien een oude ikea collectie?

Edit: en helemaal vergeten maar deze fantastische set van pannelappen en ovenhandschoenen

17 likes

Je kan reverse image searchen, misschien levert dat wat op?

2 likes

Heb ik geprobeerd! Wel veel wat er een beetje op lijkt, maar allemaal verschillende kunstenaars dus werd er helaas niet wijzer van.

2 likes

Ben vandaag ook geweest en heb dit gescoord:

Schaatsen voor mezelf en laarzen voor kind. Nieuwe ijskrabbers en ik ben heel benieuwd naar het boek, vind Midas Dekkers wel leuk schrijven. En Manga tekenen heb ik nog niet eerder gedaan.

14 likes