Het Kringloop topic

Ik keek altijd met een wazige/dromerige blik net boven de pagina’s en na een tijdje schoof ik het boek in m’n gezichtsveld en probeerde ik die wazige blik vast te houden.

4 likes

Ja ik kon dat altijd vet goed! Soort staren; van twee stukjes 1 maken met zo’n starende blik. Hoop dat je snapt wat ik bedoel!

1 like

Die plaatjes heten stereogrammen. Ik ben van team “er doorheen kijken”, bij deze foto’s van het boek lukte het.

4 likes

Ik hou echt niet van shops die winst maken op parels uit de kringloop.

22 likes

Duurde echt te lang voordat ik begreep dat er geen kringloopwinkel is die parels verkoopt :neutral_face:

5 likes

Ah leuk ik ga zelf regelmatig naar Zwolle, ga toevallig morgen met m’n vader heen. :grin:

@LazySusan leuk om te horen, we wouden in ieder geval naar die van Zwolle Berkum gaan. (Was een beetje bang dat het een kleine was) :blush:

3 likes

Oja ik ben nu ook specifiek op zoek naar een avond/gala jurk. Wordt een lastige zoektocht denk ik, maar hoop dat ik wat leuks tegenkom!

2 likes

@rozekoek Ik kan Vinted daarvoor ook echt aanraden! Bijv zoeken op merken als Maya deluxe, needle&thread, lace&beads… vind je echt veel jurken voor een schijntje!

5 likes

Ben echt blij met de boeken! Waren 2 euro per stuk en staan echt leuke dingen in voor m’n lessen

En de glazen waren €0,55 per stuk! Ook echt blij mee!

33 likes

Ohhh die glaasjes :heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:

3 likes

Ja schattig he! Ik ga ze cadeau doen aan een vriendin die nu een cocktailhobby heeft (god ja ik ben die meme nu…)

1 like

Leuke vazen zeg!

Ik ben afgelopen week naar drie winkels geweest:
MAND en baby nest voor m’n zwangere schoonzus

Kleding, waaronder 2 samsoe samsoe shirts en Dé Zara broek

Boeken

En nog een Spijkermat voor €3,50!

22 likes

Een schitterend gebrek is zo mooi. En hele gave vazen!

7 likes

Net ff de kringloopwinkel hier binnen gelopen. Vintage knoopjes en een gigantische lap stof waar ik een blouse van wil maken. Alles bij elkaar 2 euro.

39 likes

Ooooo ik ben zo blij met m’n nieuwe stoelen!!

Massief hout, Deense stijl. De zitting is opnieuw gestoffeerd dus ik ben wel benieuwd of het originele er nog onder zit maar nu geen zin om te kijken.

Verder nog 2 lijstjes en een kannetje

Edit: oh ik zie nu dat die zwart witte tekening gewoon legit een tekening door iemand gemaakt van een huis vlakbij het mijne is!!!

Hit the jackpot today

80 likes

Prachtig!!

4 likes

Heel mooi! (Lijkt wel een adres leesbaar te zijn op de tekening)

3 likes

Paar aankopen van de afgelopen tijd:

Weer veel te veel boeken gekocht

Nieuw in de verpakking, samen voor €5 :heart_eyes:

Eigenlijk een waxinelichthouder maar vond hem leuker als vaas

57 likes

Aaaah ben echt jaloers op je kolonisten van catan buit. Daar aas ik ook al jaren op maar nog nooit tegengekomen.

8 likes

Wow goede aankopen! Vooral de Colonisten :heart_eyes: en zoveel boeken!

5 likes