Wooow goede vondst die spellen! Bij welke kringloop ben je geweest? Hier (Rdam) zou dat veel duurder zijn.
Vandaag weer eens in de kringloop geweest, leuk om weer rond te neuzen.
Bloempot voor €1
Links een potje die ik mooi kan gebruiken in de keuken voor wat theezakjes, €1. Rechts kan ik in het voorjaar gebruiken om een plantje in te laten groeien, ook €1
Rieten mand, €3. Staat nu gezellig naast een kleine versie die ik vorig jaar ook in de kringloop vond. Daar bewaar ik m’n sjaals/mutsen/handschoenen in
Als laatste nog een houten opbergbak, €5. Zag onderop nog de originele prijssticker zitten van de H&M home voor €25, dus dat is een mooie deal
Al met al blij met de buit!
Was bij kringloop den haag! Ze bepalen daar de prijzen aan de kassa en de doos waarin de spellen zaten was een beetje beschadigd, denk dat die man daarom zo’n lage prijs vroeg.
Ik was met een vriendin langs een paar kringlopen gegaan en we zijn lekker geslaagd moet ik zeggen. Zij zag een hele mooie jas hangen die ze uiteindelijk niet nam maar ik wel! Kon hem niet laten hangen. 87% wol. Helaas staat er geen merkje in of zo en ik zit al te zoeken op het wereldwijde web of ik m tegen kom. Mocht iemand verstand hebben van jassenmerken hoor ik het graag! Jas was 15,- en is donkerpaars.
En deze laarzen (bruinrood):
Heel charmant mijn broek erin gepropt.
Oh daar ben ik nog niet geweest! Goeie deal. Ik houd alleen nooit zo van kringlopen waarbij je de prijs niet vooraf weet haha. Maar misschien toch vaker heengaan.
4,50 voor twee vaasjes en volgens mij is het een suikerpotje of dergelijke. er zit een gat in bij het dekseltje (Niet stuk dus het hoort zo) bij 's Spoorhuis in Ede
twee boeken voor 5 euro bij Recycle, ook in Ede.
Na een lange tijd weer eens geslaagd <3
Love de achterkant van deze jas!
Ik kocht gisteren een lampje, nog een lampje op zo’n knijper (niet op de foto) en een mooie thermosfles die als nieuw was:
Heb gisteren weer wat leuks gevonden (bij de kringloper in bergen op zoom):
Ongebruikte mokjes, volgens mij nog met old school zeeman sticker (uit het guldentijdperk?)
Toch weer boeken meegenomen
Wtf is dit voor horror scenario, ik had er een kruis naast gezet om het te neutraliseren
Waar is dit? Ziet er wel fascinerend uit.
Een aantal leuke films gescoord. John Wick en Assepoester zijn sowieso lekker wegkijk films en de andere vier klinken erg tof. Ik vind ook vrij weinig anderstalige films dan Engels dus dat maakt het extra leuk.
The Nice Guys vond ik erg grappig! Echt een zwarte komedie.
Van Dijk & Ko!
Love it!
Tnx, die plooi is echt mooi hè. Het voelt als een dure jas (zwaar en mooi afgewerkt) en ik vind het echt jammer dat ik niet weet waar hij van is.
Van dijk & ko in Amsterdam, ze hebben heeeel veel maar weinig dingen die je daadwerkelijk in je huis wil haha
Ah deze hadden wij vroeger in huis (begin 2000s)!
Is gesneuveld omdat pa een mandarijn naar deze opstandige puber gooide
Lady Godiva kringloop variant