Mag facebook marketplace hier ook?
Let niet te veel op mijn rommelige interieur erachter, maar ik heb samen met mijn vriend een set van zes van deze stoelen overgenomen
. Het zijn gewoon stoelen van Ikea (ze zitten zelfs nog in de collectie, TOBIAS geloof ik?) maar we zijn er zo blij mee! Toevallig stonden we er eergister nog naar te kijken bij ikea, maar we vonden ze wat te duur voor Ikea (70 euro per stoel). Wel jammer want mijn vriend en ik hebben best wel uiteenliggende smaken als het op stoelen aan komt, maar deze vonden we allebei wel tof.
Gister heb ik tijdens mijn opleidingsdag (haha oeps, was niet zo interessant dus) door facebook marketplace zitten scrollen en toen stonden deze erop voor 1/3e van de prijs van wat we bij ikea zouden betalen. Het was ook maar een dorp verderop van waar we momenteel wonen, dus dat was perfect. Ze zien er ook echt nog perfect uit 
Haha sorry heel verslag, maar ik kijk er echt naar uit om een heel interieur bij elkaar te zoeken via kringlopen, marktjes en marketplace/tweedehands/marktplaats
Edit; het kastje achter de stoelen is trouwens een familiestuk. Ik krijg er altijd vragen over van bezoek haha, vandaar dat ik het alvast vermeld, maar ik heb deze dus zelf gekregen van mijn tante. Het komt origineel uit een lingeriewinkel (er zat nog een gedeelte bovenop, maar dat heeft mijn tante nog) maar wordt ook wel een ‘fourniturenkast’ genoemd. Als je daarop zoekt kom je er nog wel tegen!