Kan het zijn dat ik je ook op Reddit zag? Super leuke vondst. Dit is de reden waarom dit mijn favoriete topic is
Ja ik zag hem ook voorbij komen!
Ja klopt! Daar had ik hem ook op gezet. Ik kon dit deze versie van de prent niet meer online vinden, dus ik dacht ik zet hem online dan kunnen anderen hem ook lezen haha. De antwoorden zijn ook zo leuk in die post. Nu wil ik ook uranium glas vinden haha.
Voor hoeveel heb je m trouwens gekocht?
Ik laat het je weten zodra ik meer informatie heb van de bibliotheek over de print. Ik word er helemaal gelukkig van om dit uit te zoeken haha. M’n vriend zei al dat ik mee moet doen met een veiling programma van de BBC. Hij was maar 2 euro, dus het is echt een goede aankoop geweest.
Die op de molenstraat is echt om te janken vind ik, wat een zooi. Ik heb er nog nooit iets gevonden.
De winkel van sinkel (of ´t h.a.c. heette het geloof ik vroeger) vind ik heel leuk. Jammer dat hij maar zo weinig open is. Mijn oma werkt daar op woensdagochtend als vrijwilliger bij de boeken. Als ik naar iets specifieks op zoek ben houdt ze het altijd in de gaten, zo fijn! Met sinterklaas weten we altijd precies wie m´n oma heeft met loodjes omdat ze het nooit kan laten ook wat schatten van het h.a.c. in te pakken .
Woww echt goede vondst ja! Ik denk dat ie wel wat meer waard is dan dat
le Creuset

Ik dacht dat hij de deksel miste maar het hoort zo, officieel is het een fondue pan, maar daar ga ik hem niet perse voor gebruiken.
Wauw! Een Le Creusetpan is echt mijn kringwinkeldroom.
@anon43983847 Wat een prachtige vondst!
Jaa ik kijk ook altijd. Toevallig pas ook een oudje tegen gekomen maar die zag er echt niet meer uit.
Had echt geluk met deze!
Prachtig! Le creuset is echt mijn White whale. I’m heb er zelf ook eentje gevonden, gewoon zo’n grote met deksel. Was echt vijf minuten voor sluiting, verbaasde me dat die er toen nog stond.
Ik ben vandaag ook even geweest. Mn moeder zocht nog een kinderkamer, en kijk eens wat we gelijk bij binnenkomst zagen:
Dus die gaan ze ophalen. Verder nog dit voor mezelf :
Marc by Marc Jacobs tas, zijden sjaal, en een hoedje van een Australische designer (Emma Mulholland). En verder nog een super grote spiegel, 150 x 70 ofzo, met een moderne lijst die ik ga overschilderen, voor €8

Edit: Oh ik vergeet m’n kleine creuset potje nog! Een kleine groene, ga er zout in bewaren.
Wat een toffe vondsten, babykamerset, die tas en dat heerlijke 90s vibehoedje.
Mag facebook marketplace hier ook?
Let niet te veel op mijn rommelige interieur erachter, maar ik heb samen met mijn vriend een set van zes van deze stoelen overgenomen . Het zijn gewoon stoelen van Ikea (ze zitten zelfs nog in de collectie, TOBIAS geloof ik?) maar we zijn er zo blij mee! Toevallig stonden we er eergister nog naar te kijken bij ikea, maar we vonden ze wat te duur voor Ikea (70 euro per stoel). Wel jammer want mijn vriend en ik hebben best wel uiteenliggende smaken als het op stoelen aan komt, maar deze vonden we allebei wel tof.
Gister heb ik tijdens mijn opleidingsdag (haha oeps, was niet zo interessant dus) door facebook marketplace zitten scrollen en toen stonden deze erop voor 1/3e van de prijs van wat we bij ikea zouden betalen. Het was ook maar een dorp verderop van waar we momenteel wonen, dus dat was perfect. Ze zien er ook echt nog perfect uit
Haha sorry heel verslag, maar ik kijk er echt naar uit om een heel interieur bij elkaar te zoeken via kringlopen, marktjes en marketplace/tweedehands/marktplaats
Edit; het kastje achter de stoelen is trouwens een familiestuk. Ik krijg er altijd vragen over van bezoek haha, vandaar dat ik het alvast vermeld, maar ik heb deze dus zelf gekregen van mijn tante. Het komt origineel uit een lingeriewinkel (er zat nog een gedeelte bovenop, maar dat heeft mijn tante nog) maar wordt ook wel een ‘fourniturenkast’ genoemd. Als je daarop zoekt kom je er nog wel tegen!
Dit gaat mij helemaal niks aan en sorry als dit te privé is.
Maar je moeder zocht nog een kinderkamer? Is een een 2de leg? Er van uit gaande dat jij boven de 18 bent hahaha
Of doen ze aan pleegzorg of of eigen gastouder?
Haha nee om op te passen!
die kast. En de stoelen ook, heb ze zelf ook gehad. Ze zitten ook zo lekker dat je er nog een beetje in kan wiegen.
Heel mooi, dat kastje ook! Ons interieur is ook tweedehands, sommigen dingen zelfs gratis. Een keertje schuren, lakken en mooie knopjes op een kastje bijvoorbeeld en het oogt heel anders!
Oke ik heb nu een fournituren kast op mn lijst gezet haha