Hahaha ik zou echt bang zijn dat m’n ondergoed te zien is door die transparante zitting😂
Ooooooh ik vind je interieur helemaal te gek. Wist je dat we ook een show je huiskamer topic hebben (hint hint hint ).
Weer geslaagd bij Rataplan. Voor maar 9,30eu! Nu mag ik echt geen blousjes meer kopen, want ik heb er al >50
Wat een goeie vondst! En sowieso een leuk interieur. Het merk Kartell heeft ook van die gave transparante meubels en ik hoop stiekem altijd die tegen te komen als ik in kringloopwinkels in chique buurten ben. Maar tot nu toe nog geen geluk gehad
Superleuke dingen! Echt goede vondsten. Ben wel benieuwd welke Rataplan want bij die van ons is alles minimaal €2,25 per stuk geloof ik.
Ik zag laatst in een kringloopwinkel in Amsterdam 2 of 3 namaak Kartell stoelen staan! Als je wil, zoek ik even in welke ik toen was
Dit was Rataplan Isolatorweg! Ik kijk net op de kaartjes en zie dat ik eigenlijk 14,70 had moeten betalen, maar op het bonnetje staan bij een aantal artikelen andere lagere prijzen en ook nog random 50% korting :0
Oh lief van je, dank je! Maar Amsterdam is wat uit de richting voor mij helaas.
Ok! Ik werd eerst heel blij omdat ik het ook zulke toffe stoelen vind, maar toen bleken ze hoog geprijsd - en dan waren het ook nog replica’s. Mijn ervaring is dat ze op Marktplaats vaak ook voor hele prima prijzen gaan!
Thanks! Ja ze hebben kleurcodes en soms zijn bepaalde kleuren 50% korting dus ik denk dat dat het is?
Buit van vandaag, samen met een dekbed overtrek die ik gebruik voor m’n naai projectjes.
Ook nog een hele grote afbeelding uit 1822 van een gebied van m’n geboortedorp, echt zo toevallig!
Wat een mooie kaart!
Wat een gave vondst die kaart!
ik ben echt jaloers op van die vondsten zoals tekeningen van MG schmidt en oude schetsen van landkaarten, ik wil ook eens geluk hebben met zulke gouden vondsten haha
o ja en nog lelijke theepotten, die wil ik ook meer vinden
Nouuuu ik heb een kitsch theepot gevonden hoor!! Met allemaal diertjes erop, had alleen mn telefoon in de auto laten liggen helaas. Maar ze bestaan du echt
Verder had mijn kringloop opeens 50 porseleinen poppetjes, supercreepy maar ook heel cool haha. Ze hadden allemaal zelfgehaakte kleertjes aan.
Eeeeeeeeeeeeewlwlwlwlw
Gisteren naar de kringloop geweest in Twello. Heb toch bijna heel twilight nu gekringloopt.
Borduurstofjes, shirtje en nog wat boeken!
Die in Twello is echt een aanrader, heel netjes!
Hahahhaha love dit.
Aansluitend op dit creepy ding, was er net in ‘mijn’ kringloop een levensgrote paspop met het scream masker + pak op/aan. WTF. Elke keer schrok ik weer en was ik bang dat het ineens zou bewegen.
Heb zelf een modstrom jurkje gescoord (gewoon zwart) en een stippen rokje. Beide kunnen voor in winter en zomer dus blij mee! Zit net in de was, misschien post ik later nog een aanfoto.
Dit mooie buikkastje stond er voor 15 euro. Zo jammer dat er in ons huis 0,0 plek voor is.