Love dat kastje.
Het is zo’n gluurpop Ik kende het bestaan ervan alleen van het forum. Af en toe gaat het hier over deze enge dingen.
Die pop heeft ook nog eens geen gezicht
En ik vond Gapers al doodeng
@MACdonalds Nou pff, het archief waar ik naar door verwezen ben reageert echt super kortaf haha? Ik wil alleen antwoord op m’n vragen, maar ze lijken niks te willen onderzoeken. De bibliotheek vond het wel een super leuk verhaal, maar kon mij ook niet helpen.
Ahh wat jammer! Die had z’n dag niet waarschijnlijk haha.
Ik heb 2 van die kastjes en ik vind ze zo tof!
Oh leuk, die oude edities van die boeken! Zulke kaften zijn minder flitsend dan de moderne designs, maar ik vind dat juist veel charme hebben.
Oh dit kastje heb ik ook nog gehad op mijn studentenkamer! Een huisgenootje vond het zo mooi dat ik het haar heb gegeven toen ik vertrok, maar blijft zo leuk!
Voor het speelgoed van mijn kind
Voor de verzameling van mijn moeder
Eierdopjes want die ontbraken nog in huis
De jurk had mijn zoontje van een hanger getrokken en hij bleek heel mooi te zijn.
Ik was in totaal 13 euro kwijt.
Leuke aankopen! Die jurk ziet er echt heel mooi uit. Zijn de eierdopjes geen servetringen?
Oh dat kan ook! Op het kaartje stond eierdopjes . Maar servetringen heb ik ook nog niet dus prima.
Wat een mooie mand! Ik kwam afgelopen zondag deze twee grote tegen voor 12,50 per stuk. Ze zagen er echt nog heel netjes uit. Helaas moest ik ze laten staan want ik heb er nog geen plek voor
Oh prachtig! Deze was maar 4.50 . Ben al tijden naar zo’n mand op zoek maar nieuw zijn ze echt duur.
Helemaal blij weer! Dit is zo’n geweldige kringloop voor boeken, niet alleen maar oude boeken en alles staat gesorteerd op auteur. 7,50 betaald.
Portret Sepia heb ik vanmorgen ook hij de kringloop gekocht toevallig!
Welke kringloop ben je geweest? De kringlopen bij ons in de buurt hebben weinig goede boeken, plus het is altijd zo’n rommeltje
Moeilijk om goed op de foto te krijgen, maar ik ben helemaal verliefd op deze porseleinen kopjes. Als ik online zoek op Spenzo Amsterdam zie ik dat het meeste uit de jaren ‘30-‘50 komt. Krijg er een beetje Kandinsky-vibes bij.
Wat een leuke print. Ik zou zoiets best wel willen op een witte blouse.