Deze lamp gisteren gescoord voor 7 euro
Deze mooie theekast gezien maar niet meegenomen uiteindelijk. En ik heb er wellicht een beetje spijt van maaar ik wist niet waar in huis ik hem had moeten laten.
Ja deze kringloop vind ik ook echt geweldig! Laatst daar ook een hele mooie kast gekocht Mijn favoriete kringloop is het
Ohhh waauw, die is echt heel mooi!
Praaachtig!
Ik heb hetzelfde met een vitrinekast die ik gisteren zag maar ook geen ruimte meer voor in huis.
Echt huilen.
Nostalgie! Deze had ik als kind, zo mooi!
Oooh wauw dit zou zo leuk zijn als een soort mini barretje. Hij lijkt ook echt nog in goede staat! Jammer dat je er geen plek voor had zeg.
Geweldig! Waar was dit?
Het goed lelystad
Vandaag we eens geweest na de kringloop in mijn dorp. Klein maar fijne kringloop.
Dit jurkje gekocht €7,50 (zag meer leuke kleding, maar helaas is de kleding hier meestal best duur bijv. Voor Primark vragen ze vaak al iets van €6,00)
En dit leuke schilderij €3,00.
Huh is het goed van rataplan?
Oh ik bedoel Rataplan. Ik heb Het Goed blijkbaar nog in mijn hoofd omdat die daar eerst in dat pand zat. Het is dus Rataplan Lelystad.
Ik had gisteren trouwens nog gebeld of het kastje er nog was maar die was natuurlijk al weg hahah. Toch nog spijt dat ik hem niet heb gekocht.
Vanmiddag een rondje langs 4 kringlopen gedaan, heel blij met de buit! Heb ook nog 2 bloempotten meeegenomen, maar die staan niet op de foto. Was in totaal iets van €47 kwijt voor 17 dingen. Vind ik netjes!
Leuke dingen! Elfenland is leuk (wel echt een nadenkspel) en Schotten Totten is ook heel leuk
Ja, over Elfenland heb ik veel gehoord en ik zie hem ook vaak op verzamelingen staan, dus die wilde ik sowieso al een keer proberen! En Schotten Totten klonk leuk en zag er nog als nieuw uit, dus voor die €3 kon die ook wel mee haha.
Oehh, hoogspanning is echt een leuk spel!
Oke ik kon wel janken van geluk vandaag want ik heb eindelijk weer een boek gevonden die op mijn wishlist staat. Ik had de hele serie maar mijn moeder heeft ze weggegeven () en sindsdien zoek ik er altijd naar in de kringloop. Jeugdsentiment en ik was ook echt woest toen ik erachter kwam dat mijn moeder ze had weggegeven. Deze boeken en de prachtige illustraties hebben echt een plekje in mijn hart (sorry voor deze emotionele rant 🥲).
Met dit deel heb ik er nu 3 van de 6. Op naar de overige 3!