Het Kringloop topic

Wat fijn dat je weer een deel gevonden hebt!
En sneu dat je moeder ze weggegeven had zeg, ik begrijp wel dat je hier boos over was. Marie Kondo is daar ook heel stellig in; nooit iets wegdoen dat van een ander is.

Als ik op Marktplaats en Boekwinkeltjes zoek op ‘Grabianski’ vind ik nog een aantal sprookjesboeken maar ik weet niet of je die sites al hebt afgespeurd en welke delen je nog mist. Wellicht vind je daar de 3 ontbrekende delen nog.

7 likes

Ah boekwinkeltjes is een goede tip, ik ga kijken! Voor marktplaats heb ik inderdaad een melding aanstaan maar vaak zijn de boeken niet zo mooi, heb ik dat boek al of vragen mensen de hoofdprijs. Een tijdje terug stond de hele serie erop en vroeg iemand €100 maar mijn gierige tatahart vindt dat teveel :grimacing:.

1 like

Aankopen van vandaag! Servies, boek van Mary Hoffman en een vest. Alleen weet ik nog niet of ik het servies ga houden. Mijn smaak is meer jaren 50/60 en dit is jaren 70. Online wordt dit ook goed verkocht haha.

Zouden jullie het servies houden of verkopen?

• Houden
  • Verkopen

0 stemmers

1 like

Heb jij echt alles van je kind bewaard? :sweat_smile:

3 likes

Vooralsnog heb ik van mijn dochter alleen knutsels weggedaan. :grimacing: Ze is nu 3,5 en heeft die nog niet gemist.
Als ze ouder is wil ik met haar afspreken dat we alleen de mooiste knutsels bewaren.

Maar ik snap je punt, ik zal hier later wel iets mee moeten. Dingen waar ze echt aan gehecht is wil ik niet zonder overleg weg doen. En al helemaal niet als ze volwassen is.

4 likes

Ik zou het dan gewoon lekker terugbrengen naar de kringloop

20 likes

Ik baalde dat hier maar eentje van was dus niet meegenomen.

Getwijfeld om mee te nemen kussentje erop en een kattentroon erbij

Check deze cuties

Jamie uit het jaar 0 :joy:

20 likes

Ik heb dat rotan krukje, en heb er idd een rond kussentje in gelegd en het is de favo plek van m’n kat :smiling_face_with_three_hearts:

6 likes

Nu heb ik spijt :joy:

Deze hadden ze ook nog, maar ik heb geen hond.

14 likes

Omg samson

5 likes

Gedumpt door Gert :sob:

4 likes

Cuties?! :scream:

8 likes

Uiltje en borrelglaasje die chique zijn. Love it.

Bijna al m’n drankglazen komen van de kringloop!

62 likes

Waaauw die kristallen, geweldig!

3 likes

Hollywood regency lamp voor 9.50😎

24 likes

Jaa ik zag deze ook hangen laatst! Zat nog te twijfelen of ik hem wilde, toch maar een andere genomen.

4 likes

Ohh zo toevallig! Ben blij dat je 'm hebt laten hangen :sweat_smile:

3 likes

Wat een parel. Ben benieuwd hoe die bij jou thuis zal hangen :slight_smile:

Jaaa hoop dat ie mooi past bij jou!

Ik ben uiteindelijk voor deze gegaan, een soort lantaarntje (geschikter voor in een gang vond ik):

31 likes

Ahhh heel leuk ook! Ik moet nog een paar lampen voor in m’n nieuwe huis, hoop dat ik gauw weer zo veel geluk heb.

@anon91169173 Zal een mini home tour geven in het Interieurtopic als het een beetje een eenheid is. De lamp komt denk ik boven m’n zithoek!

4 likes