Wat een mooie lamp! Ik ben benieuwd wat je nog meer gaat scoren. Zijn de muren nog gelukt met verven?
Eentje blijft een beetje vlekkerig:( Ga nog een laag doen binnenkort als ik weer een beetje puf heb
Wow wat een vette lamp, echt een beetje negentiende-eeuws spooky
Mooie vondst (zeker voor die prijs!), het is de middelste vaas van een kaststel. Er horen nog 2 vazen zonder deksel bij. Vaak deden mensen er zand in zodat ze steviger stonden op de kast.
In goede staat leveren deze soms wel 100 euro op, een set nog meer.
Love tussen kunst en kitsch op het forum
Ik heb van dit soort inderdaad een kaststel (die ook op de kast staan en intact zijn) Geloof dat mijn stel nog van mijn oma komt en ik heb ze geërfd van mijn moeder.
Maar ik vind hem gaaf @broodjepindakaas !
Ow grappig, ik en een vriendin hebben juist de bijpassende vaas gekocht (vriendschapsvaas noemen we hem)
(Foto van tijd terug hoor)
Haha ja deze heb ik ook in de kringloop gekocht. Wel bijzonder dat dit model/print zoveel voorkomend is? Was eerder ook al hier ih topic bij gekomen dat sommigen de hele set of delen hiervan hebben.
Ik weet niet wat het is maar telkens als ik bij een bepaalde kringloop ben dan roepen ze om dat kleding en accessoires 1 euro is. Nou prima sgat dan koop ik toch ff een topje.
Zag ook nog deze en hoewel ik hem lelijk vind heeft die wel die lelijke 90s vibe
Omg die lamp had ik vroeger . Ik had ooit als zesjarige gezegd dat dolfijnen mijn lievelingsdieren waren en toen kreeg ik jarenlang dolfijnenshit voor mijn verjaardag/sinterklaas/kerst.
Die lamp is lelijk, maar wel tof lelijk
Heel herkenbaar ik had een beeldje vgm en oorbellen en knuffels dekbed en zon pingel pangel wind ding. Vond t dier zelf mwa maar alles wat er mee te maken had vond ik mooi wss glimde het leuk ofzo
Oooh deze lamp had mijn beste vriendinnetje toen ik 8 ofzo was en ik vond dit echt het mooiste ooit. Ik zag laatst in de kringloop zo’n lamp met van die witte sprieten die dan gekleurde lampjes aan de uiteinden hadden, ook goeie 90s / early 2000s vibe wel.
Ooh die waren ook zo vet! Ik zag in de vlog van aimee van de (der?) Pijl dat een vriendin van haar een lamp kocht die ik vroeger ook had en nog steeds op zolder staat haha. Misschien moet ik die verkopen. Onze spullen van vroeger zijn ineens vintage
Omg die laatste zin maakt ons wel heel oud, haha. Al klopt het ook wel want boeken zijn ook echt oud en achterhaald bijna die we vroeger lazen. Ik had die lamp ook trouwens.
IK WIL DIE LAMP!
Ik had die vroeger en vond hem zo cool
Ben je serieus of niet? Want volgens mij heb ik die nog op zolder staan, mag je hebben tegen verzendkosten als je interesse hebt.
Deze heb ik nog steeds, maar dan in de vorm van een hartje