En deze heb ik oooook nog steeds
Ik heb op dit moment geen plek anders had ik ja gezegd
Vandaag de hele dag wezen kringlopen, wel 5 winkels ingeweest en uiteindelijk maar 2 boeken gekocht. Viel een beetje tegen…
Wel deze theepot/melkkannetje tegengekomen.
Memory unlocked! Was echt vergeten dat ik ook zo lamp had! Hoe kan ik dat nou vergeten zijn van alle dolfijnen spullen die ik had xD
Ik ga vandaag naar Hoofddorp en/of Haarlem. Tips voor kringloopwinkels daar, die vandaag ook open zijn?
Zijn die überhaupt open op zondag?
De winkels van Rataplan zijn vaak wel open op zondag volgens mij. Het wordt een dagje Haarlem in ieder geval. Ik zie wel wat er open is en anders gaan we iets anders doen
Er is een kringloop in twello, hele fijne, die is iedere zondag open.
Vond allebei de Rataplan winkels in Haarlem een beetje tegenvallen. Ze waren rommelig en veel kleding was oud en verwassen. Heb wel nog een blousje en tijdschriftenrek gevonden. Uiteindelijk bij Appel en Ei, een iets duurdere tweedehandswinkel, ook nog een mooi pak en jurkje gekocht
Hebben jullie ook het idee dat Kringlopen steeds meer inzien dat ze populair zijn en daardoor de prijzen verhogen (maar dan heel random)? Soms heb ik echt gouden koopjes, maar zag laatst bv bij een normaal vrij goedkope kringloop een wat versleten dunne kinderbodywarmer van LOGG (H&M merkje) voor 6,50 hangen. Dat vind ik echt geen kringloopprijs meer .
Zelfde frustratie trouwens bij winkels van 2e hands kinderkleding die dan 5 euro vragen voor een gedragen shirtje van de Hema wat normaal miss 8 euro kost… of ben ik nou een cheapskate?
Nee dat zie ik best vaal gebeuren en soms vind ik het best grappig, denk aan IKEA of Primark meuk dat duurder is geprijsd dan bijvoorbeeld Italiaanse designerpumps :’)
Ik zie ook best vaak fotolijsten van de Action die bij de Action zelf goedkoper zijn dan tweedehands bij de kringloop. Snap dat ze niet van alles kunnen opzoeken waar het vandaan komt, maar toch
Dat pak
Ja valt mij ook (al een paar jaar eigenlijk) op en ik vind het stom. Kringlopen moeten gewoon Kringlopen zijn. Als je hipsterprijzen wilt hanteren begin je maar een insta-shopje.
Ja ik zie dat ook al wel een aantal jaren! Nu denk ik dat het misschien ook met de algehele prijsstijgingen te maken heeft. Bijv. In de supermarkt is 3 euro de nieuwe 2 euro heb ik het idee en zo lijkt dat ook wel wat in de kringloop.
@anon91169173 of dingrn in een fijne stof als merino oid wat ook amper iets kost en iets vol polyester wel duur is. Heb jij in je hoofd een hele lijst van merken waar je op let? Ik weet er eerlijk gezegd niet zoveel en let vooral op de stofsoorten, hoe het in elkaar zit en of het nog niet afgedragen is. Als je tips hebt voor waar je nog meer op kan letten en/of welke merken dan ben ik wel benieuwd!
Jaa, ben er ook echt heel blij mee! Ik heb niet vaak dat pantalons goed zitten met mijn 1.85m, maar dit pak zat echt netjes en was maar 22 euro, dus goede vondst
Ik dacht het toevallig vandaag. Ik was even in een kringloop in de buurt en alles dat een beetje leuk is, is ontzettend duur. Dan gaat het denk ik ook meer om echt winst maken, want is dan niet meer alles voor een klein prijsje aanbieden.
Ik zei het zaterdag nog tegen m’n kringloop buddy. Boeken voor 5 euro of 7.50 en dan zat er een sticker op met dat de nieuwprijs 15 euro is. Lekker belangrijk, dit boek is overduidelijk niet nieuw meer.
En een keer een broek gezien voor 10 euro terwijl het Primark kaartje er nog aanzat en hij origineel 8 euro was. Uiteindelijk wel voor 4 euro gekregen, maar toch. Wie verzint die prijzen.
Zag in Arnhem een x een lack tafeltje voor 12 euro! Zag er wel nog heel goed uit maar alsnog bijna dubbel zo duur dan nieuw