Het Kringloop topic

Waar zijn de beste kringlopen van Overijssel te vinden?

3 likes

Ook hier wordt een soortgelijke set aangeboden (wel iets ander patroon)

10 likes

Ben niet bekend in heel Overijssel, en weet niet waar je precies na opzoek bent.

Er zitten een paar leuke in Zwolle. Ik zou zeker die in Zwolle Berkum aanraden mooie grote & overzichtelijke winkel.

Verder heb je ook een mooie grote in Tuk (Steenwijk) met veel kleding en een goed restaurant & ook in Ruinerwold zit een mooie grote winkel.

Als je nog wat aanraders wil, stuur me gerust een PB. :slight_smile:

10 likes

Met zoveel mensen uit alle hoeken van het land lijkt het mij zo leuk om je lievelingskringlopen te delen. Kunnen we niet samen een soort google maps kaart maken met z’n allen? Geen idee of dat werkt of al ooit is gedaan hoor!

6 likes

Op google maps kun je vlaggetjes bij bepaalde plaatsen zetten. Misschien kunnen we allemaal onze favos noemen en dan dat iemand die vlaggetjes op google maps zet en dan een screenshot maakt of iets. Of ik weet niet of je zoiets kan delen als link

6 likes

Hmm ja precies! Wel fijn als het goed deelbaar is inderdaad en goed overzichtelijk. Dan kan de link naar de google maps worden gedeeld in de beginpost. Inderdaad zoals in Baktopic!

2 likes

Heel leuk idee wel maar er zijn al apps, of is t de bedoeling enkel van het forum?

2 likes

Hee, dat tafeltje lijkt wel deel van een set van drie die mijn ouders hebben. Zij hebben ze uiteindelijk zo laten schuren dat het nu licht hout is.

Ohh echt! Die ken ik nog niet denk ik :slight_smile:

1 like

Het heet “kringloop app”

1 like

Er zijn idd wel apps maar daarin staan dan alleen reviews van krenterige boomers die alles duur en een rommeltje vinden. Ik heb dan liever de mening van mensen die vaker ergens heen gaan en pareltjes vinden haha

17 likes

Zal ik even vragen, ik weet dat ze het hebben laten doen maar dat is al wel honderd jaar geleden!

1 like

Oké, ik heb deze map gemaakt, maar vraag me af of jullie die ook kunnen bewerken.

Edit: link doet het niet :frowning: haha te lang niet op het forum gezeten dus niet meer zo handig. Even kijken hoe ik het kan delen!

1 like

Ik weet niet of het aan mij ligt, maar ik zie niets.

1 like

Jonge ik schrijf er ook wel eens :joy::sob::sob::sob: maar via hier is t sws leuker denk ik hoor, daar niet van

4 likes

Was toevallig net in de kringloop en daar stond een grote speelgoedwagen die daar dus gratis is gedropt door iemand. Ze staan voor €15 ongeveer op marktplaats en hier dus in de winkel voor €22,50.

3 likes

Ze zijn geschuurd/gestraald en daarna opnieuw gelakt door een meubelmaker. Details helaas onbekend :blush:

Dat is ook wel het hele concept van kringloopwinkels :sweat_smile:.
Qua slecht prijzen zie ik het trouwens ook vaak dat trendgevoelige kleding duurder is, vooral primark en h&m. Ik vind trouwens het speelgoed bij mijn kringloop er vaak zo viezig uit zien.

2 likes

Ik ben mijn huis grondig aan het opruimen en heb wat dingen die nog helemaal netjes zijn. Kan je gewoon alles naar een kringloop brengen of zitten hier nog regels aan?
Op de site kan ik geen info hierover vinden.

Het gaat o.a. over schoenen, spelletjes, foto lijstjes, kerstversiering, kattenspeeltjes en posters (van die pakketjes van Diane Leeflang bijvoorbeeld).

1 like

Dat verschilt echt per kringloop wat ze wel aannemen en niet. Anders ze even bellen?

1 like