Het Kringloop topic

Ja, dat ga ik anders doen inderdaad. Hoopte dat er misschien algemene regels waren haha

4 likes

Ik denk dat over het algemeen de regels overal wel hetzelfde zijn. Ik breng regelmatig spullen naar de kringloop en hier geven ze een aan: schone en hele spullen, dingen die je ook ook zo aan iemand anders zou (kunnen) weggeven en ze hebben hier liever geen beddengoed/lakens en kussens waar je op slaapt (sierkussens dan wel). Denk dat ze zeker blij zijn met jouw spulletjes!

3 likes

kerstspullen willen ze niet overal het hele jaar door hebben.

3 likes

Ah ja dat zou kunnen inderdaad! Begrijp ik ook wel.

Ah dat is wel logisch ja. Het is maar 1 Kerst ding, dus dat kan ik er gemakkelijk tussenuit halen.

@macaron Ah duidelijk, ja het zijn gewoon dingen die ik ook aan een vriendin zou kunnen geven bijvoorbeeld.

1 like

Ik heb vandaag Levi’s ribcage straight jeans gevonden die me passen!

Edit: ik zal straks foto’s van de buit tonen

9 likes

Deze glazen schaal vond ik zooo tof voor m’n sieraden! Was maar €2,75

37 likes

Vanmiddag deze voor 5.95 gevonden voor de kindjes :grin: Heeft wat kleine beschadigingen, en mist het deurtje aan de zijkant, maar hij ziet er netjes uit, en de katrol werkt nog. Ik vind het bijna jammer dat de peuter uit logeren is :smiling_face_with_tear:

30 likes

Ik was hier al een tijdje naar op zoek en nu heb ik m eindelijk gevonden voor 5 euro! Super blij mee!

40 likes

Nice! Zoiets zoek ik ook nog steeds maar laatst vroegen ze ergens 20 euro voor een soortgelijke tijdschriftenhouder. Dat ging me te furrrrr.

1 like

wow 20 euro is wel echt veeeel te overprized, zeker voor een kringloop! hopelijk vindt je er snel ook eentje!

4 likes

Aankopen van vandaag.

Drie fruit glazen (-1 want er is een stuk gegaan in m’n tas
Japan Design boek uit de jaren 90 van Taschen.

Echt hele chille aankopen haha. Zijn jullie nog weggeweest?

25 likes

Zoveel nostalgie bij het terugzien van dit speelgoed in de kringloop vandaag. Heb hier uren mee gespeeld toen ik klein was. Heerlijk om zoiets terug te vinden. Hadden jullie dit “mode-ontwerp”-ding vroeger ook?

62 likes

Omg mijn beste vriendin had dit vroeger en ik wilde dat ALTIJD spelen als ik bij haar was, maar zij vond het stom en wilde nooit :smiling_face_with_tear:

8 likes

Yes was echt zo leuk om mee te spelen!

4 likes

Ja had ik ook :blush:

5 likes

Volgens mij ligt die nog ergens bij mijn ouders

4 likes

Ahh yes ik heb er een van Barbie die ik uiteraard heb bewaard, geweldig dit!!

4 likes

Bij overblijven hadden we deze en we moesten er echt om vechten het te kunnen gebruiken. :cry:

4 likes

Jaaaa deze had mijn zus! Ik had er eentje met fellere kleuren (niet mijn foto):

Zo veel mee gespeeld. :blush: Was echt leuk speelgoed.

17 likes