Zo leuk om terug te zien! Voelde me toen ook echt creatief daarmee.
Jaa ik had deze ook geloof ik! Was echt tof.
Ik scoorde deze week dit vestje(wol/alpaca) en de broek bij de kringloop (8 euro samen), later zag ik dat ik alles aan had van de kringloop. Zelfs al zou ik me jas aan doen was nog steeds alles van de kringloop.
Daar word ik wel blij van dat ik het weer een nieuw leven geef en geen ‘nieuwe’ producten hoef te kopen.
Hebben jullie tips voor kringloopwinkels in de randstad waar ze leuke kleding hebben?
Bij de kringlopen waar ik kom is de kledingafdeling meestel drama
Leuk! Ik heb 'm vorig jaar ook gekocht, maar dan via marktplaats één gevonden
Zoals beloofd, mijn recente aankopen qua kledij. Het is donker en de kledij is vooral zwart dus excuses voor de slechte foto’s!
Dit zijn de Levi’s ribcage straight
Soort polojurkje
Jurkje met zo’n chokerkraag
Lange creme jurk, helemaal uit m’n comfortzone maar leek me wel mooi!
Andere jeans die toevallig ook paste!
Overslagjurk
Glanzende midi rok
Kort overslagrokje
Geruite broek
Jaren had ik niet aan de Modewijzer gedacht, tot ik de foto van @Lidwien zag. Dat zette me aan het denken; zou ik mijne nog hebben? Ik ben een aantal keer verhuisd en het zou kunnen dat hij een opruimronde niet had overleefd. Aan de andere kant; ik heb er zo veel mee gespeeld en was er zo gek op, die moest nog ergens liggen.
Net de zolder op gegaan waar o.a. 3 dozen staan met spulletjes uit mijn jeugd en de eerste doos was het raak. Ik heb hem nog! En daar ben ik heel blij mee want ik heb een dochter van 3,5 die dit over een paar jaar vast fantastisch gaat vinden.
Het houdertje met krijtje / kooltje ontbreekt echter. Volgens mijn man geen probleem; die heeft 3D-printers waarmee hij een nieuw houdertje kan printen, en dan zoeken we wel ergens bij een hobbyzaak naar een krijtje waarmee je kan overtrekken.
Weet iemand wat voor materiaal het was? Mijn man kent het uit zijn jeugd van zijn zus, en meent dat het een Wasco-achtig ding was.
Ja was gewoon wasco achtig!
Dank! Ga ik die zoeken.
Een soort miniatuurkamerscherm van 20-25cm hoog. Op de achterkant staan ook allemaal verschillende vogels. De kleuren komen op de foto niet zo mooi uit helaas.
Ik ben vandaag in 3 kringlopen geweest en heb afgezien van 2 boeken en een potje niks spannends gescoord.
Maar hallo ik zag een messing beeld bij Noppes en daar vroegen ze €150 voor??? Wie koopt dat nou voor zoveel geld.
Is toch geen kringloop prijs meer. Je zou bijna typfoutje denken.
Ja vond sowieso daar veel dingen wel wat duur en overpriced. Ook schilderijtjes enzo nog €10 voor vragen terwijl het kapot of lelijk is.
Misschien hebben ze een afspraak onder het personeel en mag het als het tien weken niet is verkocht meegenomen worden door een van hen en dacht de prijzenverzinner dat hij het zo wel mee zou kunnen krijgen. (Lange zin zo)
Haha misschien dacht de prijsplakker dat het puur goud was
Is voor als de dochter van Putin komt winkelen
Ik snapte er niks van, want ik kon niet zien welke vogel het was. Waarom zoveel betalen voor iets wat niet bestaat?!
Ik snap niks van je bericht haha maar het beeld is een olifant en geen vogel
Ik dacht ook dat de oren vleugels waren en de slurf een snavel. Snap de prijs alleen nog steeds niet.