Precies wat @LazySusan zegt
Deze schaal gekocht gisteren, niet mijn foto overigens haha.
Voor de rest niks leuks gevonden, de kringloop waar ik vaak heen ga is echt zo ontzettend duur geworden. Ik zag een jas hangen van ‘Burberry’ (fake volgens mij) & daar vroegen ze €250 voor.
Ha, die heb ik! Is van de Hema van afgelopen herfst. Nieuw was hij 10 euro.
Haha toevallig
As iemand van hier een dvd box van Californication tegen komt bij de kringloop (of ergens anders) voor een paar centen, mag ik dan een seintje?
West-Germany vaas gekocht weer. Heb mijn collectie even nageteld en ik heb maar 19 vazen en 2 asbakken. Ik dacht dat het er meer waren.
Ja deze zag ik vanmiddag nog bij de Hema (of in een iets andere variant nu)
Wat een mooie dit zeg! Voor hoeveel had je hem?
@Saray wat vind je een paar centen? Wil wel voor je kijken als ik ga
Deze was 6,50 wat ik op zich geen kringloop prijs vind maargoed, ik weet dat als ik hem had gekocht op de ijhallen, dat ik er 10 euro voor had mogen leggen.
Ik kan trouwens ook niet wachten op koningsdag. Ik hoop dat het doorgaat want een van mijn mooiere grote vazen heb ik zo gevonden.
10€ ongeveer plus minus!
Ah valt op zich nog mee, zie ze soms voor veel duurder.
Ik kom dus echt nooit leuke vazen tegen hoop echt nog zo’n mooie gekleurde te vinden ooit. Ik ga hopelijk verhuizen even manifesteren en heb zo’n zin om lekker te gaan kringlopen!
Ik had vandaag echt geluk ik kwam eerst een longchamp tas tegen, toen het shirtje en toen de Martens. Totaal €4
Dr Martens zijn wel afgetrapt, maar hoort ook wel bij de look vind ik
Jaaa ik kijk ook echt uit naar koningsdag! Hoop echt dat het doorgaat. Op die rommelmarkten heb ik al heel veel gevonden.
Jemig is dit jouw kind? Ze gaat bijna naar de middelbare man😱
Afgetrapt In mijn docs kan je door de neus zien welke sokken ik aan heb haha. Vind deze er echt nog netjes uit zien, zeker voor €4,-
Haha je ziet het niet zo goed op de foto, maar het leer is wel echt gebroken waar je je voet buigt zeg maar. Maar ik klaag niet hoor
Oh dat zie je inderdaad niet zo goed. Wel tof hoor! Ik hoop ook altijd tegen zulke vondsten aan te lopen maar mijn maat hebben ze bijna nooit haha