YOoooooo Goed gespot van je. Wel sneu dat het dan zo in de markt wordt gezet. Men zou er gewoon intrappen.
eigenlijk moet ik even om een foto van de onderkant vragen
het logo zit er vast op haha
Ik denk het ook, dat zou het des te gênanter maken. Zo te zien heeft de foto weinig reacties anders zou ik het misschien gecomment hebben.
Reageer je daar dan ook onder? Ik heb geen insta meer maar zou dat echt doen denk ik.
Please doe dit!
Ik betwijfel of het ikea logo op de onderkant staat. Op de foto’s van ikea lijkt erop de onderkant niks te staan. Al kan natuurlijk ook heel subtiel zijn. Maar dat het van Ikea is dat is overduidelijk.
Nee staat er inderdaad niet op (wij hebben hem ook). Moet wel lachen om de tekst vintage maar 1 ding kunnen we haar wel meegeven: hij is in ieder geval goedkoper dan nieuw!
Hahaha heb je al gereageerd? Echt goed gezien van je. Hij ziet er inderdaad wel erg nieuw en glimmend uit voor een vintage item.
oke peer pressure heb gereageerd haha
Haha heldin! Ik ben heel benieuwd!
ja vast geen spannende reactie, vermoed dat de verkoper zelf geen idee heeft dat het IKEA is haha
Ik denk of geen reactie of van zara home
Ik vind dat ze alles wel leuk op de foto zet. Leuke hobby-invulling. Nu smullen om een tegenreactie van hier, lijkt me overdreven en heeft mean girl vibes. Lijkt me onnodig.
ik vind het opkopen van bruikbare spullen in de kringloop om ze vervolgens voor hogere prijzen door te verkopen wel sterkere mean girl vibes hebben, leuke foto’s of niet
Vind ik ook. We moeten iedereen die spullen duurder doorverkoopt salty berichtjes sturen. Oh wacht, dat zijn alle winkels…
uh een gewone commerciële winkel lijkt me absoluut niet vergelijkbaar met een kringloop die daadwerkelijk een maatschappelijke functie vervuld door het duurzaam en betaalbaar aanbieden van gebruikte spullen
daar misbruik van maken door simpele producten door te verkopen alleen “omdat ze er hip uitzien” is toch totaal iets anders dan een reguliere winkel die iets haalt bij een groothandel
Ze heeft op je gereageerd hahah.
(Heb even je naam doorgestreept, weet niet of je dat op het forum wilt hebben staan vandaar)
Tof! Leuke look ook met die schoenen
Haha suggereert ze nou dat deze niet van ikea komt want deze is wit???