Het Kringloop topic

Jaa ik kijk wel eens op de site meuk is leuk of er iets te doen is bij mij in de buurt.
Deze markt was op hemelvaart. Maar dr zijn ook wel eens in de weekenden marktjes

4 likes

waar moeten beren anders wonen :s

10 likes

Haha wat een afgrijselijk ding

4 likes

Lelijk of niet, je moet er maar op komen om zoiets te maken.

1 like

Wat een leuk cadeau! Met wat voor verf heb je hem geverfd? Ik heb deze ook nog thuis en ben bezig met een opknap streak :stuck_out_tongue_winking_eye:

3 likes

In Nederland haalde ik de laatste tijd niet echt meer plezier of spullen uit kringlopen. Nu op vakantie in Zweden naar de loppis was wel weer genieten. Moest mij echt inhouden, zoveel parels :heart_eyes:

Dit is de buit:

Plus 4,20m van deze linnen stof om een jurk van te maken:

Deze set van drie liet ik met pijn in mijn hart achter. Was maar 150 euro bij elkaar :smiling_face_with_tear:

58 likes

Oeh, die kopjes!

4 likes

Omg die kastennnnnnn

7 likes

Ik heb trouwens ook maar weer wat vazen gekocht. Allemaal West-Germany.

23 likes

Oh ja, loppis! Vooral als het thuis bij iemand in de schuur is!

2 likes

Ben ik nog niet geweest! Als we er langs rijden is het vaak niet open, maar ben wel gemotiveerd om nog wat meer loppissen af te gaan.

2 likes

Ohh die lampenvoeten zijn echt eye candy :heart_eyes::candy:

6 likes

Heb bij de ouders van een vriendin van me een (antieke?) servieskast en een soort make-up tafel kunnen ophalen. De servieskast staat nu op z’n plaats en hij past echt precies tussen onze keuken en een soort pilaar, de onderkant van de kast is exact zo hoog als ons keukenblad en de kleuren passen perfect bij ons interieur. Echt zo enorm blij mee!

De ruitjes zijn dus gefacetteerd en er is nog een glasplaat die aan de bovenkant hoort om de kast op te delen. Willen eerst nog even rubbertjes oid om de dragers doen voor we 'm op z’n plek leggen (en dan sluit de bovenkant dus ook naadloos aan op de stenen plaat).

74 likes

Maandagmiddag zag ik een oud houten poppenhuis staan. Savonds had ik de geslachtsecho. Als het een meisje zou zijn, mocht ik het poppenhuis de volgende dag gaan halen van mezelf. En het is inderdaad een meisje! :star_struck:

Voor

Na :grinning:

73 likes

Waarom zou een toekomstig jongetje niet met poppenhuis kunnen spelen?

Wel goede vondst trouwens!

61 likes

Zou zeker kunnen. Maar dat zou ik dan liever kopen als hij wat ouder was en echt zou spelen.

1 like

Voor het archief. En vooral om niet te kopen.

36 likes

Dat zei ze ook niet. Ze zei dat ze het poppenhuis zou kopen als het een meisje was. Dat zegt niks over of jongetjes er wel of niet mee kunnen of mogen spelen toch en wat zij daar van vindt.

7 likes

Wat een leukie!!

4 likes

Hoezo niet kopen? Het is een schattige theepot

5 likes