Ik raad bij een kleed op de grond aan om het meer zoals op foto 2 van de post hierboven uit te stallen dan foto 3. Mensen gaan de boel door elkaar gooien en bij 3 ben je dan constant aan het vouwen.
Kleine dingetjes en kleding waar je nog geen plek voor hebt om mooier uit te stallen, kan je in plastic bakken doen. Ook makkelijk met opbergen aan het eind van de dag en mocht het gaan regenen dan klap je er ook zo een deksel op.
Mocht je trouwens iets van een zeil hebben dan zou ik daarvoor kiezen ipv een kleed als het de dagen ervoor geregend heeft. Scheelt na afloop weer een vochtig kleed uithangen (en evt niet verkochte kleren).
Verder is het handig wat muntgeld mee te nemen als je het hebt om alvast een beetje wisselgeld te hebben. Ik vond het zelf fijn een heuptasje met meerdere vakjes als portemonnee te gebruiken. Handig om briefjes en muntgeld apart te kunnen houden en hij wordt niet zomaar gejat.
Neem ook nog een stoeltje mee en drinken en lunch. Evt een parasol oid en zonnebrand als het warm weer wordt.