Het Kringloop topic

Wat de rest al zegt, en als je kunt met 2 gaan! Anders is vooral bij het opstellen heel irritant dat er mensen in je spullen gaan rommelen terwijl je nog bezig bent. En als het druk is ook fijn om 2 ogen te hebben. Ik verkocht eens een fiets en die is gestolen toen ik 2 sec afgeleid was…
En ook gezelliger zo!

3 likes

@jigglypuff misschien een papiertje uitprinten met een qr code zodat mensen een tikkie kunnen betalen.

Oh en neem voor jezelf een stoeltje en eten en drinken mee haha.

9 likes

Ohhh ik heb net een Deknudt spiegel gevonden in de kringloop :heart_eyes: Ik heb hem nog niet want kon hem niet meenemen op de fiets maar morgen ga ik hem ophalen en een foto maken. Zo hyped haha kan het niet geloven

11 likes

Ik moest in de kringloop aan het forum denken…

22 likes

Aah deze zegt mijn moeder altijd tegen mijn dochter :smiling_face_with_three_hearts:

7 likes

Mijn moeder zong dit ook altijd voor me! Nostalgie haha.

14 likes

Oee ik ben heel erg benieuwd haha! Waar ga je hem ophangen?

7 likes

Doennnn

3 likes

Doen!

3 likes

Heel mooi!! Dus doen, als je er de plek voor hebt :slight_smile:

3 likes

Heeel erg vet!

2 likes

Hij staat nu nog even op een kastje want ik twijfel of ik hem daar boven ga hangen of aan een muur… even over nadenken de komende dagen! Maar dit is is hem en in ben echt verliefd haha :heart_eyes: Hij is ongeveer 60 cm hoog dus echt best wel groot!

40 likes

Die fabriek staat in mijn ouderlijk dorp. Wist niet dat dat zo gekend was. Mooie spiegel!

2 likes

Ik hoop dat je nog terug bent gegaan voor deze? Hij is echt mooi

2 likes

Echt super mooi! Was het een goede deal (aka hoeveel heb je ervoor betaald?)
Echt prachtig!

1 like

Dankjewel! Ja echt een goede deal €17,50!

3 likes

Oh wat een goede prijs!

3 likes

Dit is een waxinelichtjes houder. Zo lellik ik hou dr van

25 likes

Ooh ik vind deze ook echt top! Heel nostalgisch gevoel krijg je ervan.

6 likes

Je loopt de laatste tijd wel tegen een hoop pareltjes aan hahaha (en ik zit natuurlijk het tafereeltje weer helemaal te bestuderen).

5 likes