Het Kringloop topic

Ik moest in de kringloop aan het forum denken…

22 likes

Aah deze zegt mijn moeder altijd tegen mijn dochter :smiling_face_with_three_hearts:

7 likes

Mijn moeder zong dit ook altijd voor me! Nostalgie haha.

14 likes

Oee ik ben heel erg benieuwd haha! Waar ga je hem ophangen?

7 likes

Doennnn

3 likes

Doen!

3 likes

Heel mooi!! Dus doen, als je er de plek voor hebt :slight_smile:

3 likes

Heeel erg vet!

2 likes

Hij staat nu nog even op een kastje want ik twijfel of ik hem daar boven ga hangen of aan een muur… even over nadenken de komende dagen! Maar dit is is hem en in ben echt verliefd haha :heart_eyes: Hij is ongeveer 60 cm hoog dus echt best wel groot!

40 likes

Die fabriek staat in mijn ouderlijk dorp. Wist niet dat dat zo gekend was. Mooie spiegel!

2 likes

Ik hoop dat je nog terug bent gegaan voor deze? Hij is echt mooi

2 likes

Echt super mooi! Was het een goede deal (aka hoeveel heb je ervoor betaald?)
Echt prachtig!

1 like

Dankjewel! Ja echt een goede deal €17,50!

3 likes

Oh wat een goede prijs!

3 likes

Dit is een waxinelichtjes houder. Zo lellik ik hou dr van

25 likes

Ooh ik vind deze ook echt top! Heel nostalgisch gevoel krijg je ervan.

6 likes

Je loopt de laatste tijd wel tegen een hoop pareltjes aan hahaha (en ik zit natuurlijk het tafereeltje weer helemaal te bestuderen).

5 likes

Haha jaa sinds die lelijke theepot heb ik ineens een oog voor deze gekkigheid. Achterin kon je dan een waxinelichtje doen en dan zie je dat zo door t raampje heen.

4 likes

Hoi, sorry voor weer de rommelmarktpraat maar ik kom nog eens advies vragen. Ik zie dat het warm en zonnig wordt dit weekend en dat mijn plekje ook een tijd pal in de zon zal staan. Ik ben aan het rondvragen of iemand een parasol oid heeft maar heeft iemand nog andere ideetjes voor schaduw als ik toch niets vind?

2 likes

Een doek/hoeslaken die je kunt spannen?

3 likes