Een leuk tafelkleed meenemen of wat lappen stof om op de tafel te leggen. Vlaggetjes bijv om op te hangen. Wij hadden ook een touw en bijv wasknijpers en kledinghangers om boven aan de kraam kleding te hangen!
Ik zou je beste stukken ophangen aan de kraam. Als ik bij de IJhallen ben dan trekken mooie stukken die aan de kraam hangen vaak mijn aandacht naar die kraam waardoor ik ook tussen de liggende kleding ga neuzen.
Helaas heb ik geen kraam. Er wordt niets voorzien dus ik moet het doen met wat ik zelf heb. Ik denk alvast aan 1 a 2 kledingrekken, een tafel of 2, een doek oid op de grond en misschien een grote spiegel? Ik ga er even over denken hoe ik mooiere stuks een betere plek kan geven.
Ik raad bij een kleed op de grond aan om het meer zoals op foto 2 van de post hierboven uit te stallen dan foto 3. Mensen gaan de boel door elkaar gooien en bij 3 ben je dan constant aan het vouwen.
Kleine dingetjes en kleding waar je nog geen plek voor hebt om mooier uit te stallen, kan je in plastic bakken doen. Ook makkelijk met opbergen aan het eind van de dag en mocht het gaan regenen dan klap je er ook zo een deksel op.
Mocht je trouwens iets van een zeil hebben dan zou ik daarvoor kiezen ipv een kleed als het de dagen ervoor geregend heeft. Scheelt na afloop weer een vochtig kleed uithangen (en evt niet verkochte kleren).
Verder is het handig wat muntgeld mee te nemen als je het hebt om alvast een beetje wisselgeld te hebben. Ik vond het zelf fijn een heuptasje met meerdere vakjes als portemonnee te gebruiken. Handig om briefjes en muntgeld apart te kunnen houden en hij wordt niet zomaar gejat.
Neem ook nog een stoeltje mee en drinken en lunch. Evt een parasol oid en zonnebrand als het warm weer wordt.
Wat de rest al zegt, en als je kunt met 2 gaan! Anders is vooral bij het opstellen heel irritant dat er mensen in je spullen gaan rommelen terwijl je nog bezig bent. En als het druk is ook fijn om 2 ogen te hebben. Ik verkocht eens een fiets en die is gestolen toen ik 2 sec afgeleid was…
En ook gezelliger zo!
@jigglypuff misschien een papiertje uitprinten met een qr code zodat mensen een tikkie kunnen betalen.
Oh en neem voor jezelf een stoeltje en eten en drinken mee haha.
Ohhh ik heb net een Deknudt spiegel gevonden in de kringloop Ik heb hem nog niet want kon hem niet meenemen op de fiets maar morgen ga ik hem ophalen en een foto maken. Zo hyped haha kan het niet geloven
Aah deze zegt mijn moeder altijd tegen mijn dochter
Mijn moeder zong dit ook altijd voor me! Nostalgie haha.
Oee ik ben heel erg benieuwd haha! Waar ga je hem ophangen?
Doennnn
Doen!
Heel mooi!! Dus doen, als je er de plek voor hebt
Heeel erg vet!
Hij staat nu nog even op een kastje want ik twijfel of ik hem daar boven ga hangen of aan een muur… even over nadenken de komende dagen! Maar dit is is hem en in ben echt verliefd haha Hij is ongeveer 60 cm hoog dus echt best wel groot!
Die fabriek staat in mijn ouderlijk dorp. Wist niet dat dat zo gekend was. Mooie spiegel!
Ik hoop dat je nog terug bent gegaan voor deze? Hij is echt mooi
Echt super mooi! Was het een goede deal (aka hoeveel heb je ervoor betaald?)
Echt prachtig!